Tak část dovči za mnou, včera pozdě večer jsem dorazil domů, podělím se se svými pocity
.
Karviná, Bohumín, po dálnici až po Humpolec, pak klasika Tábor, Písek, Strakonice, Horažďovice, Železná Ruda, Špičák a to stejné zpět + pojížďky po okolí...... cca 1 300 km, spotřeba 7,2 l. Na 1,6 GDI si myslím, že dobrý, ne ? Na to, že vždy půl cesty tam i zpět dálnice, pak samé kopečky a jezdil jsem svižně, prostě svým stylem, ne nebezpečně, ale zajezdil jsem si
.
V neděli frčíme do Štúrova na termály, jedu na Žilinu a po dálnici na Trnavu, pak Nitra, Levice a dolů na hranici s Maďarskem. Rodinka si auto užívá, nikdo neremcá, že je po cestě rozlámaný, opravdu ideální pro čtyři lidi a na naše cesty. Už bych nešel zpět do nižších aut.
Jenom se zeptám na váš názor. Když jsem měl i30 II., 1,6 CVVT, tak při koupi jsem měl olej těsně pod horní rysku a chladící kapalinu také skoro po horní rysku. Když jsem šel do servisu na první garančku, tak hodnoty téměř totožné při nájezdu cca 16 000 km za rok. Nyní u Tusíka při koupi v 11/2017 olej skoro (ne úplně) po horní rysku, nyní je zhruba ve 2/3, ne méně, snad o chlup nahoru a chladící kapalina je kousek nad spodní ryskou. Myslíte, že to je v poho ? Mám najeto cca 12 000 km. Hlavně u oleje je tam již nepatrný úbytek. Jak říkám, u i30 tomu tak nebylo, ale neměl jsem GDI .....