Stránka 10 z 27
Re: Koroze i30 ?
Napsal: 30 čer 2011, 12:32
od Hardcam
Nejakou standardni lestenkou to pujde hladce dolu. S tim bojuju na vsech autech a sajrajtu se snazim vyhybat. O vikendu jsem myl sestre Corsu, cela cernou a jak jsem tak jezdil houbou po aute, od listy dveru smerem dolu to bylo takovy drsny, tak si rikam, sakra, to auto snad nema lak..a ono prd, cely dvere osekany asfaltem a plny rezavejch fleku.
Jeste docela pomaha od Coyote Odstranovac asfaltu.
Re: Koroze i30 ?
Napsal: 30 čer 2011, 12:48
od CistiC
Jsou to tři tečky, dvě malé, ale jedna už je trochu větší a opravdu tam chybí lak a jdou od středu malé praskliny, takže počítám, že se bude zvětšovat.
Až se odpoledně dostanu domů, pokusím se hodit sem nějaké foto.
Re: Koroze i30 ?
Napsal: 30 čer 2011, 13:40
od 89majlo96
doporucujem odstranovac adfaltu a teru a "clay"- hlinu, ta dokonale odstranuje vsetku kontaminaciu laku.
Re: Koroze i30 ?
Napsal: 30 čer 2011, 19:34
od CistiC
Takže fotka je luxusně mázlá, ale to podstatné asi vidět je.
Měli jste pravdu, ostatní tečky šly odstranit, ale ta na fotce už ne.
Takže se ptám, počkat na garančku za 3/4 roku nebo řešit co nejdřív?
Re: Koroze i30 ?
Napsal: 30 čer 2011, 20:35
od medabeda
Řeš neprodleně
Re: Koroze i30 ?
Napsal: 30 čer 2011, 21:36
od black_sheep
nojo, to se pak nemůžu divit když kupuju ojetý hyundaie. ehm, když jsem teda kupoval. řešil bych hned a emotivně
Re: Koroze i30 ?
Napsal: 30 čer 2011, 21:39
od 89majlo96
jednoznacna reklamacia
Re: Koroze i30 ?
Napsal: 30 čer 2011, 21:51
od CistiC
OK, takže další (v pořadí již 150.) návštěva servisu.
Re: Koroze i30 ?
Napsal: 14 črc 2011, 14:53
od Smrťák
Co na i30 brutálně rezne? Uvažoval jsem ,že ho někdy koupím,ale prý po 10 letech se rozpadá v prach. To mě teda dost vystrašilo
Tedy i30 asi ne,ten se tak dlouho nedělá,ale Hyundai všeobecně
Re: Koroze i30 ?
Napsal: 14 črc 2011, 15:18
od black_sheep
hyundai všeobecně ano. jde to opravit ale stojí to peníze. dá se na to srát a jezdit to bude i tak
Re: Koroze i30 ?
Napsal: 14 črc 2011, 15:22
od Smrťák
Co konkrétně rezne? Pokud jsou to prkotiny,lemy ,blatníky a jiné zbytečnosti,tak to mě netrápí
Jde koupit na i 30 kovový kryt pod motor? KOVOVÝ
Re: Koroze i30 ?
Napsal: 14 črc 2011, 15:44
od black_sheep
na hyundaích to je pořád to samé.
první jsou venku zadní lemy, pak patky prahů, případně když už to je jo starý tak celé prahy. občas se objeví auto který tohle popírá a hnije všude, ale v 90 % případů to je takhle. měl jsem to tak na scoupe, na druhým scoupe, na coupe i na lantře a vidím to tak na hyundaiích známých a kamarádů. nakonec to není tak špatný, ale blbý že vlivem koroze a špatného materiálu některé modely trpěli na praskání litinových svodů, který jsou pak drahý, lantry zase na proreznutí zadní nápravnice, apod. mě na coupé z 1996 fakt urezlo skoro všecko co jsem vyměnil. jinak se to vůbec nesere.
Re: Koroze i30 ?
Napsal: 15 črc 2011, 08:57
od pietro32i
To si nás teda veľmi nepotešil... Minule som rozmýšľal, prečo je i30 ťažšia ako octavia, ked tá je o vyše 30 cm dlhšia a tak som trochu tajne dúfal, že možno je na i30 použitý hrubší (kvalitnejší) plech na kasňu. Asi to však tým nebude...
A druhá vec je, že aj keby ten plech bol hrubší, tak je to nanič, keď jeho povrchová úprava zrejme stojí za starú bačkoru.
Re: Koroze i30 ?
Napsal: 15 črc 2011, 11:00
od standas
to ti ale zrezne každý auto, když do toho o něco jebneš tak, že to jde až na plech.
Jsou snad nějaký standardy ne?
Re: Koroze i30 ?
Napsal: 15 črc 2011, 11:38
od black_sheep
no standard je treba peugeot ktery parkuje vedle mě
má tam hlubokou rejhu přes celý bok již několik let a to až na plech a bez známek koroze. narozdíl od subaru naproti, které má odloupnutý kousíček laku a po měsíci byl rezavej
asiati na to prostě serou, je to spotřební věc a tak je to nutno brát. zbytečně kolem auta neskákat a jezdit a jezdit dokud neschnije/nerozpadne se
oni to maj načasovaný tak nějak na těch 12 let se vším všudy
pokud chcete někdo popřít rok výroby jako se já už 2x s hyundaiem pokusil, tak to bude stát příšerný peníze. mají zase výhody (obvykle) ve výbavě, motoru apod. každá značka má něco a nakonec do 20 let schnije všecko.