Stránka 10 z 19

Re: Prvých 44 444Km

Napsal: 08 říj 2017, 09:01
od mnkk
Díky Axel. Všetkým nech to jazdí spolahlivo!

Re: Prvých 44 444Km

Napsal: 10 říj 2017, 11:21
od Maros Hupka
Možno tu, na fóre mám najvyšší nájazd (samozrejme medzi :hyu: , mnkk s koncernovým autom sa neráta :D ), ale keď som videl v sobotu posledný diel Autosálonu na Prime, pripadal som si ako úplný amatér, či víkendový vodič. :roll: Škoda Fabia 1,9tdi 1.250.000km. Za rovnaký čas -12rokov, trojnásobný počet kilometrov. Ale je fakt, že "jezdila všude možne" (moja H1 sa točí hlavne v Bratislave) a v špedičnej firme, takže asi aj viac šoférov a ja to točím sám... Ale aj tak, klobúk dole.

http://cool.iprima.cz/porady/autosalon/ ... 250-000-km

Re: Prvých 44 444Km

Napsal: 10 říj 2017, 11:34
od oltcitak
Maros, ty to pouzivas na podnikanie, takze lahko sa natoci, ale ludia, co maju auto len na sukromne ucely a vela nejazdia, nemaju sancu najazdit vela. Drahej som kupil take nakupne priblizovadlo(stareho Pezotika partnera 1,9D) a za rok spravila 900 km #-o (olej budem menit len raz za dva roky) a ja keby nechodim raz rocne do Anglicka a na dovolenku, tak tiez nenabeham, v podstate mam auto len na radost(i ked teraz sluzi aj na dopravu do prace)

Re: Prvých 44 444Km

Napsal: 10 říj 2017, 11:38
od Axel.Foley
Ačkoliv nemám H-1, přispěji svou troškou do mlýna: Tuky je doma od 2. 9. 2016, aktuálně ukazuje přes 40.000 km. Je to jediné auto v rodině, takže je to kluk pro všechno. Tenhle nájezd jsem stejně nečekal, meziročně se jedná o nárůst 8.000 km...

Re: Prvých 44 444Km

Napsal: 10 říj 2017, 12:11
od Espero
To, co píše Milan podepíšu. Já s dacií najíždím ročně tak asi 22 - 24 tis. ročně, na H1, který je rekreační speciál najíždím průměrně asi 8,5 tisíc km, ale je to rok od roku různé, letos jsem byl na dovolené tou cizí kachnou, takže nájezd H1 bude menší. Počítám tak 5-6 tisíc.

Re: Prvých 44 444Km

Napsal: 10 říj 2017, 22:53
od Maros Hupka
No veď ja sa tu nevychvaľujem, koľko najazdím, ale som prekvapený z tej Fabky. A beriem to tak, že voľakedy by som sa na auto s nájazdom okolo 400.000km pozeral, že umiera a zišlo by sa nové. No dnes vidím, že pri pravidelnom servise môže byť nájazd aj ďaleko vyšší. Pred pár rokmi som čítal článok o Peugeote 206 1,4HDI s podobným nájazdom. Ak ešte žije, dnes bude mať možno aj dvojnásobok :mrgreen: A v TopGeare minulý rok "testovali" 3 autá s nájazdom cca 800.000km (Londýnsky taxík "Black cab", Berlínsky taxík E-čkový Mercedes a asi taxi so Štokholmu Volvo V70) a jazdili s nimi v Kazachstane. A úplná pohoda. Takže celé je to len o pravidelnom servise a asi aj o šťastí.

Re: Prvých 44 444Km

Napsal: 11 říj 2017, 08:33
od Espero
Také je to o tom, že jde o auto prvního majitele, totiž kdyby došlo k přeprodeji vozu, jednak by malý osobák s nájezdem 400 tis. km těžko někdo vůbec koupil, jednak jeho nabyvatel ho měl nejspíše jako vůz na dojetí. Ale u této fabie jsem viděl podrobný fotoseriál včetně snímků spodku vozu a myslím, že to auto je buď na hranici technické životnosti hlavně karosrie, (není divu že už mělo dírky v prazích), anebo na pořádnou opravu karoserie. V dnešní době nerad používám slovo generálka.

Re: Prvých 44 444Km

Napsal: 11 říj 2017, 12:25
od oltcitak
prva a zakladna podmienka, mat auto od nova a starat sa onho. Dalej poznat uskalia daneho modelu a spravit opatrenia na zamedzenie škôd. posledna podmienka, mat dobre vyrobeny kus. napr na mojom prvom aute Trabant kombi som musel menit kazdych 20tkm loziska v kolesach,generalka motora po 100tkm, na Oltcite zasa kazdych 5tkm vackove hriadele. H-1 ma tiez svoje tajomstva. keby sa dal kupit novy Starex, uz by som ho vedel pripraviť na večný zivot 8)
ps inac vcera som zistil, ze mi slzi nafta z nalievacieho hrdla(na spodku) idem vymenit hadice a vrchnu trubku, zial spodnu trubku sa mi nepodarilo zohnat. Jedno z miest co je na rane, staci, ze sa tam natlaci blata a potom to kvasi a az "prekvasi" zacne tiect. Idem na to, len ma stve, ze som musel vycucnut plnu nadrz von :evil:

Re: Prvých 44 444Km

Napsal: 13 lis 2017, 13:41
od Espero
H1 jsem v sobotu prodal. A objednal Peugeot 3000 Blue HDi 2,0 96 kW (130 koní) v provedení H1L2, vysoký je 225 cm a široký přes 2 metry, zevnitř je šířka 187 cm a dlouhý 3,2 metru, takže se vyspíme v pohodlí příčně 3 a ještě zbude na kuch. linku se stolem. Píšu o tom jinde tady podrobněji.

Ale:
Po prodeji H1 mi zbyla sada kompletních zimních kol na originál diskách Hyundai a s téměř nejetými pneumatikami Continetal Vanco Vinter. Mají najeté jen cca 5-6 tis. km, které jsem najezdil v mezidobích od 30. 10. do 15.11. a pak od 15.3. tak do 10.4., protože v zimě jsem vůz nepožíval. Rozměr standardních kol u H1 neboli 205/70 R15 C pro rychlost 180 km /h (tuším kód T). Disky jsou pěkné, bez koroze, natřené načerno a bez poškození. Uloženy jsou v suchu a ve tmě, takže eroze od UV paprsků nulová.

Kdybyste je někdo kluci chtěli, dejte vědět, nějak se dohodneme.

Re: Prvých 44 444Km

Napsal: 13 lis 2017, 15:37
od Axel.Foley
Předpokládám, že nové spaní na kolech je - opět - v červené barvě :wink: Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů s novým povozem.

Re: Prvých 44 444Km

Napsal: 13 lis 2017, 15:44
od Espero
Ano, je čevené, tedy bude červené, protože to ještě není vyrobené a ta červená je trošku tmavší nebo spíše tlumenější než u H1, ale také není špatná-viděl jsem jí naživo. Bílou dodávku má skoro každý.

Re: Prvých 44 444Km

Napsal: 14 lis 2017, 11:18
od Axel.Foley
Užívej ložnici na kolech, až bude.

Někdy mám opravdu pocit, že dodávky se lakují pouze bílou barvou :?

Re: Prvých 44 444Km

Napsal: 14 lis 2017, 11:24
od Espero
Také se divím, co na tom mají, přitom při opravách chytit správně bílou se povede jen málo kdy. Naopak červená, tím že je to barva s dlouhou vlnovou délkou je pro lidské oko obtížně rozlišitelná tonálně a proto je ze všech barev lakovatelná nejlépe - fiziologie oka ty rozdíly prostě hůře zpracovává a to je dobře. A navíc je dobře viditelná ostatními účastníky. Ovšem při parkování a noclehování nadivoko by bylo asi nejlepší auto ve vojenské zelené barvě.

Re: Prvých 44 444Km

Napsal: 15 lis 2017, 20:10
od Axel.Foley
Tak ještě dokoupit maskovací síť :wink:

Re: Prvých 44 444Km

Napsal: 15 lis 2017, 20:25
od Espero
Ano, takže střešní nosič a na zadní dveře schůdky. A místo vleku bezzákluzový kanón....