Všude stejný to není. Zatímco u té Škodovky se jedná o vyjímku u nových modelů je to pravidlo.velsatis píše:Já jsem tedy ještě neslyšel o nikom, kdo by s nedojel do cíle... Je pravda, že občas někomu vrznou plasty, oškube se volant atd., ale tyto věci považuji víceméně za maličkosti, navíc když je servis vyřeší, tak je to šumák ne? Když bude mít auto super kvalitní zpracování, ale rozsype se motor, tak na hezkém a kvalitním volantu domů nedojedu
Otec hodně jezdí, ročně tak 55-60 tis. a nikdy v životě neměl jiné auto než Škodu. Vždy dostane novou, auto si může vybírat sám, každé 2,5 až 3 roky. V současné době má motor 1,6TDI v Roomsteru. V autě za 520 000,- se mu během prvních 40 000km vysypala převodovka, brzdy pískají už rok a servis to není schopný vyřešit ( táta už rezignoval) a nyní na 110 000km se mu totálně rozpadla příplatková sportovní sedačka. Nyní už se pomalu poohlížíme po novém autě, jediný požadavek je, že už nechce koncern Za hodně peněz, stejně muziky jako u ostatních Ve firmě mají taky i30 1,6 CRDi, najeto přes 100 tis. a zatím žádná záruční oprava
Tím chci jen říct, že je to všude stejný, podle mě je kvalita u všech současných značek velmi podobná Každý si bude hájit to své, to je jasné
Já jsem vždy se vším dojel, nakonec i stou i30 jsem se nakonec došoural s nervy jak špagáty neboť mi na trase 20 km asi 15 x chcípl motor. Nikomu to nepřeju, být dál od domova třeba v Bosně, tak nevím. Nejhorší je, že se mi to stalo pak ještě jednou po jakože opravě a to už jsem nepřekous.
Jinak já s Accentem přes 200tis. km a žádná oprava jen výměny destiček, žárovek, brzdovky a oleje.
A ještě něco tu i30 bez jakékoliv opravy ve 100tis. ti nevěřím.