Stránka 10 z 22

Re: Nedostatky i40

Napsal: 27 úno 2014, 11:51
od Dalin
velsatis píše:Já jsem tedy ještě neslyšel o nikom, kdo by s :hyu: nedojel do cíle... Je pravda, že občas někomu vrznou plasty, oškube se volant atd., ale tyto věci považuji víceméně za maličkosti, navíc když je servis vyřeší, tak je to šumák ne? Když bude mít auto super kvalitní zpracování, ale rozsype se motor, tak na hezkém a kvalitním volantu domů nedojedu :-)
Otec hodně jezdí, ročně tak 55-60 tis. a nikdy v životě neměl jiné auto než Škodu. Vždy dostane novou, auto si může vybírat sám, každé 2,5 až 3 roky. V současné době má motor 1,6TDI v Roomsteru. V autě za 520 000,- se mu během prvních 40 000km vysypala převodovka, brzdy pískají už rok a servis to není schopný vyřešit ( táta už rezignoval) a nyní na 110 000km se mu totálně rozpadla příplatková sportovní sedačka. Nyní už se pomalu poohlížíme po novém autě, jediný požadavek je, že už nechce koncern :-) Za hodně peněz, stejně muziky jako u ostatních :-P Ve firmě mají taky i30 1,6 CRDi, najeto přes 100 tis. a zatím žádná záruční oprava :-)
Tím chci jen říct, že je to všude stejný, podle mě je kvalita u všech současných značek velmi podobná ;-) Každý si bude hájit to své, to je jasné :-)
Všude stejný to není. Zatímco u té Škodovky se jedná o vyjímku u :hyu: nových modelů je to pravidlo.
Já jsem vždy se vším dojel, nakonec i stou i30 jsem se nakonec došoural s nervy jak špagáty neboť mi na trase 20 km asi 15 x chcípl motor. Nikomu to nepřeju, být dál od domova třeba v Bosně, tak nevím. Nejhorší je, že se mi to stalo pak ještě jednou po jakože opravě a to už jsem nepřekous.
Jinak já s Accentem přes 200tis. km a žádná oprava jen výměny destiček, žárovek, brzdovky a oleje.
A ještě něco tu i30 bez jakékoliv opravy ve 100tis. ti nevěřím.

Re: Nedostatky i40

Napsal: 27 úno 2014, 11:53
od milan74kb
@ Beri:
ale ano, uz sa to tu preberalo a hodne, minimalne co viem - i30, ix35, santa fe, ix55 ... a nielen starsie auta, ale aj nove

Re: Nedostatky i40

Napsal: 27 úno 2014, 12:31
od velsatis
Dalin píše:
velsatis píše:Já jsem tedy ještě neslyšel o nikom, kdo by s :hyu: nedojel do cíle... Je pravda, že občas někomu vrznou plasty, oškube se volant atd., ale tyto věci považuji víceméně za maličkosti, navíc když je servis vyřeší, tak je to šumák ne? Když bude mít auto super kvalitní zpracování, ale rozsype se motor, tak na hezkém a kvalitním volantu domů nedojedu :-)
Otec hodně jezdí, ročně tak 55-60 tis. a nikdy v životě neměl jiné auto než Škodu. Vždy dostane novou, auto si může vybírat sám, každé 2,5 až 3 roky. V současné době má motor 1,6TDI v Roomsteru. V autě za 520 000,- se mu během prvních 40 000km vysypala převodovka, brzdy pískají už rok a servis to není schopný vyřešit ( táta už rezignoval) a nyní na 110 000km se mu totálně rozpadla příplatková sportovní sedačka. Nyní už se pomalu poohlížíme po novém autě, jediný požadavek je, že už nechce koncern :-) Za hodně peněz, stejně muziky jako u ostatních :-P Ve firmě mají taky i30 1,6 CRDi, najeto přes 100 tis. a zatím žádná záruční oprava :-)
Tím chci jen říct, že je to všude stejný, podle mě je kvalita u všech současných značek velmi podobná ;-) Každý si bude hájit to své, to je jasné :-)
Všude stejný to není. Zatímco u té Škodovky se jedná o vyjímku u :hyu: nových modelů je to pravidlo.
Já jsem vždy se vším dojel, nakonec i stou i30 jsem se nakonec došoural s nervy jak špagáty neboť mi na trase 20 km asi 15 x chcípl motor. Nikomu to nepřeju, být dál od domova třeba v Bosně, tak nevím. Nejhorší je, že se mi to stalo pak ještě jednou po jakože opravě a to už jsem nepřekous.
Jinak já s Accentem přes 200tis. km a žádná oprava jen výměny destiček, žárovek, brzdovky a oleje.
A ještě něco tu i30 bez jakékoliv opravy ve 100tis. ti nevěřím.
To tedy nevím proč mi nelze věřit, nejsem malé dítě abych si tu bezdůvodně vymýšlel :-) To jako chceš tvrdit, že neexistuje žádný bezporuchový :hyu:? Tomu snad sám něvěříš ne? :-D Zas tak bídně na tom :hyu: není... Jinak my doma měli 5 let úplně první i10, koupili jsme ji hned jak se začala prodávat a za těch 5 let městského provozu a 60 000km nebyl jediný problém :-) Naprosto spolehlivé auto :-)

Re: Nedostatky i40

Napsal: 27 úno 2014, 12:37
od Mr. HYUNDAI
Ono to bude pánové o tom o jakých i30 jde řeč.

Podle toho nájezdu tipuju, že velsatis mluví o první generaci i30 (kódové označení FD), jejíž výroba se rozbíhala primárně v Koreji a teprve v průběhu cyklu se pro Evropu přesunula do Nošovic. Ještě korejskou 1,6 CRDi 85kW má moje sestra a má na ní hodně přes 100.000 km a jediný problém byla hned ze začátku čidla TPMS, která se při přezouvání povedlo dvakrát urvat. Jinak absolutně nic, jen spotřebák.
Dalin už měl i30 druhé generace, tedy GDe. A ta tedy spolehlivostí a odolností na první generaci, podle prvních ohlasů, rozhodně nemá (jednu v benzínu máme ve firmě a i když celkem funguje, moc nadšení z ní není).

Re: Nedostatky i40

Napsal: 27 úno 2014, 12:44
od Dalin
Ano mluvil jsem o té současné i30, tu minulou by jsem mu věřil.

Re: Nedostatky i40

Napsal: 27 úno 2014, 12:48
od XMira
Mr. HYUNDAI: V tomhle smyslu se vyjadřoval i jeden mechanik :hyu: , se kterým jsem před časem mluvil. Docela mě to mrzí. Nevím, jak to mají ostatní, ale krutej výkon, hustej design, světla, co se natáčejí tam kam koukám, počítač, co spočítá i kdy si koupím nový fusekle.... to je všechno fajn. Ale je to k ničemu, pokud to nefunguje spolehlivě. Když jsem si kupoval Getze, tak fungovalo všechno na 100% a vůbec mi nevadilo, že nemá trojblik a maxidot displej. A to byla IMHO, hlavní deviza :hyu: . Nekoupili jsme sice špičkový biturbo, nesedělo to jako focus a nemělo to škrabku na led v nádrži, ale bylo to solidně vybavený auto se slušným výkonem a spolehlivostí. A trochu se obávám, že dneska se :hyu: začíná dostávat do podbného průseru, jako francouzi před pár lety (možná dodnes).

Re: Nedostatky i40

Napsal: 27 úno 2014, 13:49
od robertbulko
Páni, 2 celé strany kompletne OFF TOPIC, čo sa deje? Toto vlákno nie je o nedostatkoch všetkých :hyu: ale len o i40!!!

Re: Nedostatky i40

Napsal: 27 úno 2014, 13:54
od Mr. HYUNDAI
Původní formulace byla zbytečně drsná.

To je jednoduché co se děje. Když se začneš bavit o problémech jednoho modelu, logicky dojde na diskuzi o problémech celé nabídky a následně se neubráníš srovnání s minulostí u těch, kteří tu zkušenost mají. Takže těžko soudit zda je to opravdu OT nebo přirozený vývoj diskuze, to záleží na úhlu pohledu.

Re: Nedostatky i40

Napsal: 27 úno 2014, 14:25
od XMira
robertbulko: Když budeš sledovat vývoj kvality a nářky majitelů jednotlivých verzí tak velice rychle zjištíš, že to, co se týká jiného modelu, se už v další verzi může týkat i Tvého. Auta se dneska neunifikují jen v rámci modelu, ale v rámci celého koncernu. A tak nekvalitní obšití volantu v ix20 si užíváme i v i30.

Re: Nedostatky i40

Napsal: 27 úno 2014, 14:33
od robertbulko
Mr. HYUNDAI píše:Původní formulace byla zbytečně drsná... se neubráníš srovnání s minulostí u těch, kteří tu zkušenost mají....
XMira píše:Když budeš sledovat vývoj kvality a nářky majitelů jednotlivých verzí tak velice rychle zjištíš,.....
Nemôžem súhlasiť. Nejde o to či bol :hyu: v minulosti kvalitnejší ako dnes, alebo či majú ine modely :hyu: podobné/rovnaké muchy. Ide o to, že sa tu bavíme o konkrétnom modele a tým je i40. Nie je mi jedno aká je :hyu: vo všeobecnosti značka. Netvrdím, že ostatné modely nie su hodné debaty, ale tu sa jasne hovorí o skúsenostiach s nedostatkami i40 v sekcí pre i40. Uvítal by som tu debatu aj o skúsenostiach s riešením nedostatkov i40, ale určite nie všeobecnú debatu. Ak nestopnem túto debatu o všetkom, toto vlákno stratí zmysel a nebude mať hodnotu.

Re: Nedostatky i40

Napsal: 27 úno 2014, 15:50
od Mr. HYUNDAI
A já, už z principu, nemůžu souhlasit s Tebou. Zkušenost je něco, co se získává s časem a Ti kdo mají zkušenost komplexnější než Ty z pouze jednoho jediného auta s ní zcela logicky budou pracovat. Ať už cíleně a vědomě nebo podvědomě.

Takže ať se Ti to líbí nebo ne, tak vždy v tomhle vlákně dřív nebo později v rámci diskuze o konkrétním problému i40 prosákne "srovnání" s minulostí nebo s jinou modelovou řadou. Na tohle fórum prostě chodí všichni, nejen majitelé a provozovatelé i40, a logicky se o svou zkušenost podělí.

A až to překročí určitou mez, tak se admin naštve a část diskuze přesune jinam. A tam se bude diskuze zase rozvíjet "nasazeným" směrem než někdo přinese další srovnání nebo zkušenost a diskuze se tím posune jinam. Podle mého názoru dál.

A ještě jedna věc. Ono i to vlákno má poněkud zavádějící název. Proč? Protože z těch nedostatků by vznikl velmi dlouhý seznam :( . Spíš by se mělo jmenovat "Co na i40 bez problémů funguje". Taky by ten seznam byl celkem dlouhý, ale rozhodně kratší než seznam nedostatků. Stačí si všimnout jak běží diskuze tady a jak běží ve vlákně o spokojenosti s i40. Ano, je za tím ono pravidlo o rychleji prchajícím nadšení než naštvání, ale i tak to má určitou vypovídací hodnotu.
O tom, že vlajková loď pro evropský trh má být výkladní skříní a místo toho je to momentálně nejproblémovější model, se raději ani moc nebavím. Nastavil kurz, kam to si každý přebere :cry: . Radost z toho nemám, na to jsem s touhle značkou moc dlouho a stála mě příliš mnoho energie, ale nezměním to ](*,) .

Re: Nedostatky i40

Napsal: 27 úno 2014, 16:10
od robertbulko
Beri píše:....Zatím se zde řeší samé "blbosti" které některým vadí více a někdo neřeší. Až se zde budou probírat (doufám že nikdy nebudou) vadný motor, převodovka, turbo, vstřiky a podobné záležitosti, tak pak je čas zbystřit a začít se vážně zajímat...
Plne s tebou súhlasím a aj keď patrím k tým čo riešia "blbosti", to auto stále mám a mám ho rád. Samozrejme hodlám ho dostať do takého stavu, aby mi robilo po všetkých stánkach radosť. Štve ma ale to behanie do servisu a to bola jedna z vecí prečo som založil toto vlákno. Nechcel som mať pocit, že som jediný čo sa sťažuje. :D

Re: Nedostatky i40

Napsal: 27 úno 2014, 17:04
od hanz.1
hanz.1 píše:Beri: ten problém s palubkou trochu podrobněji rozebral robertbulko v jiném vlákně

Jinak musím přidat ještě další nedostatek, který se zmiňuje i v souvislosti s i30 kombi. Jsou to ty podélné plastové "hagusy" na střeše, které se začínají časem vlnit a v určitých místech nedoléhají ke střeše.
Tak problém s lištami na střeše vyřešen. Je potřeba pouze plochý šroubovák k vyndání krytek a pak 12ka klíč, nebo lépe ráčna s ořechem. Všechny matky se povolí a pak postupně od první u předního skla postupně dotahují s přitláčením lišty ke střeše.

Re: Nedostatky i40

Napsal: 27 úno 2014, 19:46
od draslik
Takže rada jak ty lišty opravit pomohla? :)

Re: Nedostatky i40

Napsal: 27 úno 2014, 20:16
od draslik
Dnes jsem přivezl vůz i40 ze servisu:

1. - výměna volantu z důvodu popraskané "kůže" - na záruku vyměněno
2. - výměna opěráku sedáku - na záruku vyměněno
3. - praskající zvuk v přístrojové desce - závada se jim neprojevila, ale mě na cestě ze servisu ano. Přikládám videa co jsem se dnes pokusil nahrát:
http://youtu.be/4psHLmQVjtA
http://youtu.be/uUFklhFQgSo
http://youtu.be/7Rs6HZtQbwM

4. - výměna ramen - vyměněno
5. - nefungující zadní parkovací senzory - na záruku vyměněny všechny senzory včetně el. instalace
6. - oprava sedáku sedadla řidiče, protože neustále cestuje do stran - spoje v sedačce přetaženy, tak uvidíme jestli bude klid