Stránka 10 z 24

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 10 črc 2016, 21:40
od harvi
mne sa zda zatial pomerne presny, ked to porovnam s tankovanim

https://www.spritmonitor.de/en/detail/765678.html

a palubak ukazuje 6.9

Myslim, ze rozdiel je sposobeny najma pocas vacsom mnozstve pomalych jazd (pod 20kmh), resp. stani v kolone (na cervenu). Takto som to mal aj na 307.. ak som mal malo stania na volnobehu, bolo to pomerne presne

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 10 črc 2016, 23:01
od Mirus30
vorlajz píše:nerozumím tomu, proč chcete na nějakém displeji vidět rychlost při zapnutém tempomatu, když vám tu rychlost ukazuje ručička rychloměru... nechápu... fakt nechápu...
Skoda styl? :P

To je s vice vecma, displej mezi budikama musi ukazovat hodiny, rychlost, znaky navigace, nastavenou rychlost tempomatu, listovat tam i zpet, ukazovat aktualni spotrebu ciselne.... ](*,)

Nevim, zacinam mit fakt pocit, ze pokud ma nekdo jiny reseni nez Skoda, tak je to spatne, lepsi uz to asi holt nebude, cekam ze nova i30 bude mit prokoplej kufr jako nova Octavka pac jinak to nebude ono :roll:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 11 črc 2016, 00:04
od shawt
proc tady do toho tahas nakou Skodu? Ta me nezajima a ani nevim co ma ve vybavach, jedine co vim je, ze to maj mega drahe...jinak je jasne, kdyz tempomat zapnu tak se ulozi konkretni rychlost v ten moment, ale mysli, ze by bylo fajn pri dalsim nastaveni videt na kolik ji nastavuju, kdyz to umi omezovac, tak by mohl i tempomat...specialne v dnesni dobe

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 11 črc 2016, 00:39
od Mirus30
Protoze cirou nahodou tyhle veci na ktery si tu lidi stezujou kopirujou funkce palubniho PC u Skodovky, tak proto...

Ne, fajn na tom neni nic, tempomat nastavim na rychlost, kterou ukazuje rychlomer, proc to zdvojovat? Fakt me nenapada jedinej vyuzitelnej duvod. Bral bych to u adaptivniho, ale to je neco jinyho...

Co treba udelat presnej ukazatel otacek? Bylo by fajn vedet ze nejedu na 2.5tis ale 2512ot/min, co?

To fakt sorry, ale nektery veci jsou ulitly

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 11 črc 2016, 05:14
od Raspel
Preco by mal ukazovat nastavenu rychlost? Pretoze ak ho vyvolavas z pamate (po case), nemusi to byt rychlost, ktoru ocakavas, takze koli bezpecnosti. Tempomat pouzivam casto v meste aj mimo mesta a toto je fakt neprijemne.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 11 črc 2016, 07:22
od only_one
no v tomhle případě je nutné se koncernu zastat, protože jejich palubní počítač, grafika je o několik stupňů dál a je daleko promyšlenější. Zrovna ta informace na kolik byl nastavenej tempomat když bys ho chtěl obnovit je prima.. A o grafie a rozlišení se raději ani bavit nebudeme. Základní model auta má rozlišení jako moje stará kalkulačka ze střední školy před 20 lety :-D

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 11 črc 2016, 10:59
od ulthar
Sam pouzivam tempomat fakt hodne a nikdy mi teda nevadilo, ze pri neukazuje presnou rychlost, na kterou ho mam nastaveny. Pokud chci dat RES tak si bud pamatuju kolik jsem mel nastaveno predtim a pokud ne, tak proste slapnu na plyn a az jedu kolik chci zaaretovat zmacknu SET... jednoduche jako facka :-)

Mimochodem kdyz jsem vybiral moji i30, nekde jsem prave narazil na ten 2.0GDI a celkem jsem po nem slintal. Skoda, ze u nas da poridit jenom 1.6. Kazdopadne jsem s mojim GDI naprosto spokojeny a na to jak je to tezke auto (tusim 1350kg kombajn) to s tim hybe fakt krasne. A spotrebu to ma rekl bych primerenou vaze vozu. Ja jezdim casto bud po meste a nebo dalnice. Skoro zadne okresky a spotreba za poslednich 5000km je 7.2. Tankuju vzdy plnou a PP se mi nuluje automaticky a svete div se,. ukazuje taky vzdycky 7.2.

Mimochodem vcera me az prekvapilo jak krasne to jede. Stal jsem v Frydku Mistku na 2 proudu na svetlech a priletela vedle me 1.8T Octava I (110 nebo 132kw) a frajer provokoval, tak jak blikla zelena jsem na to slapl a do 80km (vic tam povolene neni) jsem mu ujel asi o delku auta :-D

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 11 črc 2016, 11:43
od harvi
Cela tato diskusia je asi iba o tom, ze vzhladom na to, ze vyssie verzie i30 maju medzi budikmi dost velky plnofarebny displej, na ktorom toho aktualne moc nezobrazuju (ako by sa dalo, a niektori ludia su na to z inych aut zvyknuti). Je tam dost miesta pre viac udajov. Na nizsich verziach s mensim monochromnym displejom by sa to tam asi nezmestilo ale na tom Supervision je to trochu prazdne..

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 11 črc 2016, 12:20
od Axel.Foley
Upřimně, mě v autě (nejen na displeji mezi budíky) chybí hodiny. Jsou jen na displeji rádia a ty po jeho vypnutí (třeba v noci) zmizí. Zda to ukazuje rychlost takovou nebo makovou je mi ukradené. Jak jsem již několikrát psal, jsou věci, které se mi nelíbí ani u barevného, ani u monochromatického displeje. Na druhou stranu, při jízdě se dívám před sebe, ne na displeje :wink:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 11 črc 2016, 12:23
od JirkaN
Na druhou stranu čím dál tím víc údajů na přístrojovce, hafo kontrolek ... Přiznejte si, zkontrolujete při otočení klíčku než nastartujete všechny kontrolky, jestli jsou funkční ...
Porovnání taky ze Škodovkou: tachometr, palivoměr (který ukazoval +/- autobus), teploměr,kontrolka dobíjení, mazání, dálková světla, směrovky. A bylo potřeba víc ? Odpadly pak otázky v kolika otáčkách řadit( to každý slyšel :D ), spotřeba ? maximálně se řešilo, že to žere jak kráva ... a poruchy ... ucpaný karbec, špatná civka, svíčka, prasklý klíňák ... a taky se dostal člověk kam potřeboval ... ano stará Š120 ... :D Kurvítek přibývá, ale závad taky ... A diagnostika? právě jen kvůli těm kurvítkům a ještě neumí neodhalit vše .
Výbava auta mě vždycky zajímala a mít auto v plný náloži bylo něco ... ale v jednouduchosti je síla.
Jsem rád za MPI, rozvodovej řetěz. A kdyby tam byl karburátor tak bych se vůbec nezlobil, kdyby auto vydrželo 25 a víc let.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 11 črc 2016, 12:40
od only_one
já to s tím displejem vidím zase uplně obráceně. Jsme v 21 století a celé zobrazení a možnosti jsou krutě odfláknuté a je to prostě škoda. Naopak by nedalo tolik práce se tomu pověnovat a mát tu možnost si ty údaje zobrazit.. třeba u OIII RS se na displeji dá zobrazit teplota oleje.. neuvěřitelně duležitá informace... minimálně příjemné pro každého petroheada...

A jednoduchost.. ano, mohlo by se to vypnout v menu a klid... jen by se tam holt muset instalovat o par set dražší čip a trošku zamakat na programování.. škoda

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 11 črc 2016, 12:53
od vorlajz
to, co bych k tomu napsal tu bylo řečeno...

- u tempomatu si to pamatuji nebo dám znovu SET
- chybí mi hodiny mezi budíky


jo a myslím, že se dostáváme dost mimo téma...

někdo tu psal, že GDI je ok a já to potvrzuji... jen by mi vyhovovalo, kdyby ten krouťák nevrcholil až v 4.850 ot....

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 11 črc 2016, 17:40
od shawt
Ma GDI retez nebo remen. MPI CVVT ma retez.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 11 črc 2016, 19:50
od Raspel
only_one píše:já to s tím displejem vidím zase uplně obráceně. Jsme v 21 století a celé zobrazení a možnosti jsou krutě odfláknuté a je to prostě škoda. Naopak by nedalo tolik práce se tomu pověnovat a mát tu možnost si ty údaje zobrazit.. třeba u OIII RS se na displeji dá zobrazit teplota oleje.. neuvěřitelně duležitá informace... minimálně příjemné pro každého petroheada...

A jednoduchost.. ano, mohlo by se to vypnout v menu a klid... jen by se tam holt muset instalovat o par set dražší čip a trošku zamakat na programování.. škoda

To dokaze kazda Octavia III. V udajoch a informovanosti vodica (ak o to stoji) :hyu: poriadne zaostava. Ak niekomu staci to, co tam ma a nevyskusal ine, nech pomlci. Mne to proste chyba.

Teraz ma "legendy" bombardujte...

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 11 črc 2016, 22:54
od idam.i
Nie som legenda,ani ťa nebudem bombardovať.Je všeobecne známa vec,že PP nie je silná stránka :hyu: Pokial ho má Škoda,respektíve koncern lepšie ,nevidím problém to priznať. [-X Tvrdí snáď niekto,že :hyu: je najlepšie na svete ? Pokial áno,tak kecá. 8-[ Ja som spokojný,no netvrdím,že je bez chyby.Dosť sme sa posunuli od témy vlákna a zase je to problém :hyu: vs. Škoda.Už je to únavné. #-o