Stránka 10 z 10
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 08 říj 2024, 21:31
od motorol
Netáhlo na benzin u auta na LPG bych tipoval, že se drobatko rozjely mapy benzinu a LPG- zkusil bych na hodinu odpojit baterku, co se změní- jestli problém nepřejde na jízdu na LPG či co to udělá.
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 09 říj 2024, 14:34
od p.benne
Odpojením baterie se mapy srovnají? Jakmile jedu na LPG tak je to bez problémů. Problémy přetrvávají jen na benzín. Aby jsem eliminoval problém musí na benzín poklepávat po plynovém pedálu. Chování je jako by se to dusilo, ale jakmile je motor teplý nemá problémy.
Proto ta má myšlenka s teplotním čidlem a nebo snímačem škrtící klapky.
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 09 říj 2024, 15:08
od Maras
Jako škubání a další projevy mají všechna auta, která jezdí jen na LPG. Proto se doporučuje občas i vyjezdit nádrž na benzínu ať se mapy vyladí, nebo můžeš zkusit i tu baterku.
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 09 říj 2024, 15:19
od p.benne
Díky za radu, ale není to mé 1. auto na LPG. I když jsem jezdil 1:3 benzínu : LPG nádrže vždy to jezdilo stejně jako když jsem jezdil třeba rok jen na LPG.
To si myslím že tím to nebude, ale nechci se přít. Raději vyzkouším. Díky za nápad.
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 09 říj 2024, 18:30
od robil
Máš starý benzín taky e-10 na trvanlivosti nepřidá. Hlavně dostali zabrat benzinové vstřikovače. Při provozu na lpg se nechladí a zanášejí. Při studeném motoru a nízkých otáčkách nedokáži správně dávkovat palivo. Kup čistič palivového systému to by mohlo pomoct. Jestli ne pak zbývá výměna vstřiku a vyčištění motoru dekarbonizací. Předpokládám že motor má zkráceny interval výměny svíček a oleje.
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 09 říj 2024, 21:00
od p.benne
Svíčky měním po 50000km a olej po 15000km. Jezdím nádrže 3:1 LPG:Benzin. Nějaký doporučený čistič těch vstřikovačů nebo palivového systému?
Díky
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 10 říj 2024, 17:51
od robil
Vyber co ti vyhovuje. Jsou dva základní druhy jeden se lije do plné nádrže druhý do skoro prázdné. Přípravek do prázdné nádrže je účinnější u přípravku do prázdné nádrže hrozí potencionální riziko poškození kat. proto ho volím u starých aut. Do zánovního auta bych dal přípravek do plné nádrže. Značku si vyber podle druhu paliva a obsahu nádrže. Nemám žádného preferovaného výrobce koupím co je zrovna v nabídce.
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 10 říj 2024, 21:04
od p.benne
Děkuji, jen neznám vůbec žádné přípravky. No budu muset zřejmě pohledat na netu.
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 11 říj 2024, 09:34
od Hugo11
Dobre pripravky dela treba BG. Otazka ale je, jestli je toto ta spravna metoda - aby to neodnesl treba katalyzator, pokud bude motor dyl jezdit na spatnou smes... Ja bych opravdu zacal smazanim adaptaci (nemusi vzdy nastat odpojenim baterky - bylo by dobre si overit u nekoho, kdo rizeni dotycnych motoru zna) a podle vysledku problem resil dal...
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 11 říj 2024, 09:51
od p.benne
Hugo11 reaguji tedy na vaši radu.
Jsem rád za názor, i s ním souhlasím a proto píši zde na fóru, aby mi třeba někdo někoho doporučil. Třeba z Ústeckého kraje.
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 11 říj 2024, 16:53
od 103kw
experti říkají že pomůže vyměnit plynové vstřikovače, viz koukni na toto
https://youtu.be/VTzgiqFRBgU?t=2319
Jinak celé video je zajímavé.
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 15 říj 2024, 20:13
od p.benne
Opravdu zajímavé. Budu to konzultovat v servisu. Odpojení baterie nepomohlo.
Díky za radu
Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem
Napsal: 16 říj 2024, 08:39
od Hugo11
OK (je teda otazka, jestli se u dane RJ pri odpojeni baterky mazou adaptace), kazdopadne posledni vec pro svepomoc - pro pripad, ze by byl precejen opravdu problem v benzinu, zkusil bych jeste dotankovat doplna 98(100) a pridat u toho vif (klidne 2x davku). Pokud to nepomuze, tak sikovneho diagnostika, nejlepe se znalosti LPG, ale podminkou to asi neni, auto musi nejdriv bezchybne jezdit na benzin.