Stránka 10 z 15

Napsal: 24 bře 2008, 10:27
od LongStar
Borek píše:
LongStar píše:tak co jak pokracujes? kolik tlacis?
Tlačím jedno denně Obrázek Obrázek :shock: .A ty :?: :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
jedno denne je na me malo:)

Napsal: 24 bře 2008, 13:40
od MichaelS
Teď už aspoň 0,4 já jsem na tohle turbo dal seriový westgate z bývalého turba a ten mi už otvírá a jakmile mu dam 0,7 tak motor škube musím ještě dodělat zbytek jinak při tlaku 0,3 mám větší výkon než se seriovým turbem.Teď jsem měnil svíčky koupil jsem něco na radu tak jsem zvědavý, ale neměl jsem to čas vyzkoušet je hrozné počasí takže auto čeká v garáži.

Napsal: 29 bře 2008, 19:57
od LongStar
MichaelS píše:Teď už aspoň 0,4 já jsem na tohle turbo dal seriový westgate z bývalého turba a ten mi už otvírá a jakmile mu dam 0,7 tak motor škube musím ještě dodělat zbytek jinak při tlaku 0,3 mám větší výkon než se seriovým turbem.Teď jsem měnil svíčky koupil jsem něco na radu tak jsem zvědavý, ale neměl jsem to čas vyzkoušet je hrozné počasí takže auto čeká v garáži.
a copak sis poridil?

Napsal: 31 bře 2008, 08:18
od MichaelS
Zkusil jsem o stupeň nižší iridia od Brisku no tak uvidíme.

Napsal: 10 dub 2008, 07:55
od MichaelS
Pánové musím uznat že svíčky od brisku myslím tím řadu racing - IR je super. tím že jsem tam dal velké turbo tak už při tlaku 0,3baru mám tolik vzduchu jako se seriovém turbu pře 0,7baru jakmile jsem tam dal 0,7baru na novém turbu začal škubat motor a teď jsem si foukl 1,2baru což byl mazec a auto na dvojku hrabalo jak praštěný.

Napsal: 10 dub 2008, 08:13
od Vladislav Bureš
Jen dotaz jak můžeš mít při tlaku 0,3 tolik vzduchu jako při 0,7 na sériovém turbu?
Tlak vzduchu je úměrný množství vzduchu čím větší tlak tím více vzduchu to je přeci jasné takže tuto tvou větu jsem nějak nepochopil.
Také mi není zcela jasné když ti to při 0,7 baru začalo škubat tak jak jsi to vyřešil? To asi těmi svíčkami svíčky se rozdělují i podle schopnosti pálit za určitých tlaků na to je třeba u turbo motorů veliký zřetel.

Napsal: 10 dub 2008, 08:27
od MichaelS
Vladislav Bureš píše:Jen dotaz jak můžeš mít při tlaku 0,3 tolik vzduchu jako při 0,7 na sériovém turbu?
Tlak vzduchu je úměrný množství vzduchu čím větší tlak tím více vzduchu to je přeci jasné takže tuto tvou větu jsem nějak nepochopil.
Také mi není zcela jasné když ti to při 0,7 baru začalo škubat tak jak jsi to vyřešil? To asi těmi svíčkami svíčky se rozdělují i podle schopnosti pálit za určitých tlaků na to je třeba u turbo motorů veliký zřetel.
No vždyť to říkám použil jsem velké turbo to znamená velká sací část velká vrtulka a dal na něj můj seriový westgate. Tím že to turbo dá víc vzduchu při určitém tlaku než je malé seriové turbo při tom tlaku je asi jasné. Jiné vysvětlení nemám. proč mi tedy westgate otvírá a při tom tlaku 0,3baru mi to jede líp než se seriovým turbem? Svíčky - přesně tak tlak ve válcích hodně ovlivňuje zapálení svíčky. proto podle výrobce se mají dávat svíčky pro turbo motory a Brisk tuto řadu nazívá IRIDIUM RACING mají se na tenhle motor dát DOR14IR já použil o stupeň studenější kvůli zvyšování tlaku DOR12IR a jsem nadmíru spokojen.

Napsal: 10 dub 2008, 11:37
od blaazn
čau, jaké značky máš v autě blow off ventil a kolik tak stál? Chci si taky nějaký pořídit ale nějaký solidní, který drží správně tlak a dobře hvízdá.A ty svíčky musely stát docela dost,ne? No díval sem se na ně a pro Scoupe racing ani nejsou uvedené v katalogu od Brisku.

Napsal: 10 dub 2008, 11:41
od MichaelS
blaazn píše:čau, jaké značky máš v autě blow off ventil a kolik tak stál? Chci si taky nějaký pořídit ale nějaký solidní, který drží správně tlak a dobře hvízdá.A ty svíčky musely stát docela dost,ne? No díval sem se na ně a pro Scoupe racing ani nejsou uvedené v katalogu od Brisku.
Ahoj blow of je obyčejný neznačkový a stál před 2roky 2500kč držet tlak drží dobře zatím žádný problém svíčky? uvádí se v katalogu jen ne v papírovém ale internetovém přímo na Brisk stránkách.

Napsal: 10 dub 2008, 11:50
od blaazn
No už sem ty svíčky našel. Ještě s nima najít obchod a můžu je třeba zkusit taky. No tak myslím, že když dneska kompím BOV za 2500Kč ,tak taky nemusí být špatný. Uvidíme

Napsal: 10 dub 2008, 11:53
od Vladislav Bureš
blaazn píše:čau, jaké značky máš v autě blow off ventil a kolik tak stál? Chci si taky nějaký pořídit ale nějaký solidní, který drží správně tlak a dobře hvízdá.A ty svíčky musely stát docela dost,ne? No díval sem se na ně a pro Scoupe racing ani nejsou uvedené v katalogu od Brisku.
BOV nejlépe membránový a pokud jde o konkrétní tak kopie HKS jsou dostupné za 2000 a jsou v pohodě ověřené a fungují jak mají pro přesnější info kontaktuj Petra Rysaveho on má právě kopii HKS a i pár lidí z SX klubu a vžd yv naprostém pořádku.
Pístkovím bych se vyvaroval sice cena okolo 1500 ale stojí to za prd pouští tlak jsou pomalé nepřesné a musí se seřizovat to o čem píšu víše ne!

Napsal: 10 dub 2008, 11:55
od Vladislav Bureš
blaazn píše:No už sem ty svíčky našel. Ještě s nima najít obchod a můžu je třeba zkusit taky. No tak myslím, že když dneska kompím BOV za 2500Kč ,tak taky nemusí být špatný. Uvidíme
Svíčku třeba tady
http://www.baterie-shop.cz/zapalovaci-s ... p-581.html
http://www.tuningmotorsport.cz/index.php?content=eshop
a na ten bov se zeptej petra kde ho schrastil já také o někom vím ale tady máš jistotu přesné odpovědi

Napsal: 10 dub 2008, 12:00
od LongStar
jeste se rozhodni jaky chces mit zvuk :wink:

Napsal: 10 dub 2008, 12:03
od Vladislav Bureš
LongStar píše:jeste se rozhodni jaky chces mit zvuk :wink:
To je to poslední co bych u BOV řešil ten tam není pro parádu má funkci

Napsal: 10 dub 2008, 12:16
od LongStar
Vladislav Bureš píše:
LongStar píše:jeste se rozhodni jaky chces mit zvuk :wink:
To je to poslední co bych u BOV řešil ten tam není pro parádu má funkci
:lol: