Stránka 10 z 107

kluc

Napsal: 01 dub 2008, 02:29
od adam221
hubis píše:Promiň ještě k maticím.Říkali mi v servisu, že si je mám za 500,- dát bo to láká - nové kola a pneu i když jsou to jen 14". Tak nevím...ale asi je tam příští měsíc dám. Vtipný je to, že jak tu někdo psal, myslím Tom, že nepasuje ten klíč na kola :-)) Chce to 19 :-(
Ahoj s toho si nic nerob... Nepasuje original kluc na bezpecnostne matice... tam je 19ska.. Tak som doma nasiel stary hrdzavy kluc, ktory som mal ece vo favorite a vozim ho pre istotu zo sebou.. :) A ece Mexican k tym bezpecnakom, aj ked tam das lacne, pomozes nie tym velkym co kradnu kolesa, ale aspon tym mensim skupinkam.. Racej si vyhliadnu ine auto ako to tvoje, ked s tym maju sebamensi problemik.. V tomto pripade je to dost diskutabilne....

Napsal: 01 dub 2008, 06:32
od Selshig
tak by mě zajimalo kdo ma toho černeho accenta v ostravě ktery ma 17" na autě ty blaho chlapci a děvčaa to vypada nehorazně luxusně jako slintal jsem.....

Re: kluc

Napsal: 01 dub 2008, 09:19
od Mexican
adam221 píše:
hubis píše:Promiň ještě k maticím.Říkali mi v servisu, že si je mám za 500,- dát bo to láká - nové kola a pneu i když jsou to jen 14". Tak nevím...ale asi je tam příští měsíc dám. Vtipný je to, že jak tu někdo psal, myslím Tom, že nepasuje ten klíč na kola :-)) Chce to 19 :-(
Ahoj s toho si nic nerob... Nepasuje original kluc na bezpecnostne matice... tam je 19ska.. Tak som doma nasiel stary hrdzavy kluc, ktory som mal ece vo favorite a vozim ho pre istotu zo sebou.. :) A ece Mexican k tym bezpecnakom, aj ked tam das lacne, pomozes nie tym velkym co kradnu kolesa, ale aspon tym mensim skupinkam.. Racej si vyhliadnu ine auto ako to tvoje, ked s tym maju sebamensi problemik.. V tomto pripade je to dost diskutabilne....
to s tymi bezp maticami davam dalej tak ako som dostal. S kolesami to nie je tak, ze by si par vyraskov povedalo "mame 19 tku kluc a tam stoji faro s peknymi diskami .... tieto sa vacsinou kradnu na objednavku a ak clovek jazdi napr Komarne tak si to zlodeji proste vytipuju. To ze zastanes niekde pod horou a rano stoji auto na spalkoch je tak 0,5% zo vsetkych kradezi kolies

Napsal: 01 dub 2008, 14:33
od Luboss1991
Dnes by som chcel s ocom montovat elektrony na auto a neviem naco su tie centrovacie kruzky. To sa dava pod disk? vdaka

Napsal: 01 dub 2008, 14:47
od Vladislav Bureš
Luboss1991 píše:Dnes by som chcel s ocom montovat elektrony na auto a neviem naco su tie centrovacie kruzky. To sa dava pod disk? vdaka
Středící(centrovací) kroužek slouží ke středění(centrování) to jsi ale asi nechtěl vědět. Jde o to že každé auto má jiný průměr středu na který se to nasazuje a aby výrobce alu nemusel mít kolika forem na kola tak se to řeší těmito kroužky který zredukuje průměr kola na průměr náboje.
Tady je mají i barevné http://www.elektrony.cz/?&volba=Prislus ... =&jmp=1879

Napsal: 01 dub 2008, 14:48
od ZdeněkSvoboda
Jojo, to se přicvakne z vnitřní strany na prostředek disku (osy disku). Aby ti nelítalo kolo (disk)

Napsal: 01 dub 2008, 15:04
od Luboss1991
Vladislav Bureš píše:
Luboss1991 píše:Dnes by som chcel s ocom montovat elektrony na auto a neviem naco su tie centrovacie kruzky. To sa dava pod disk? vdaka
Středící(centrovací) kroužek slouží ke středění(centrování) to jsi ale asi nechtěl vědět. Jde o to že každé auto má jiný průměr středu na který se to nasazuje a aby výrobce alu nemusel mít kolika forem na kola tak se to řeší těmito kroužky který zredukuje průměr kola na průměr náboje.
Tady je mají i barevné http://www.elektrony.cz/?&volba=Prislus ... =&jmp=1879
Vdaka tie kruzky sme dostali k diskom ale nebol tam ziaden papier naco sluzia tak som sa preistotu opytal :wink: dik

Napsal: 01 dub 2008, 15:10
od Vladislav Bureš
Luboss1991 píše:
Vladislav Bureš píše:
Luboss1991 píše:Dnes by som chcel s ocom montovat elektrony na auto a neviem naco su tie centrovacie kruzky. To sa dava pod disk? vdaka
Středící(centrovací) kroužek slouží ke středění(centrování) to jsi ale asi nechtěl vědět. Jde o to že každé auto má jiný průměr středu na který se to nasazuje a aby výrobce alu nemusel mít kolika forem na kola tak se to řeší těmito kroužky který zredukuje průměr kola na průměr náboje.
Tady je mají i barevné http://www.elektrony.cz/?&volba=Prislus ... =&jmp=1879
Vdaka tie kruzky sme dostali k diskom ale nebol tam ziaden papier naco sluzia tak som sa preistotu opytal :wink: dik
Od toho tu forum je :P .

Napsal: 01 dub 2008, 20:42
od hubis
Tak jen pro info. Při přechodu z 185/65/14 P 6000 na 195/60/14 Turanza ER 300 se zvedla spotřeba o 0,40l/100km a to mám zcela přesně změřeno na úseku 2x Pha-HK a zpět při stejné rychlosti,stejný stojan počasí taky OK. No tak nevím...

Napsal: 01 dub 2008, 21:01
od tom
hubis píše:Tak jen pro info. Při přechodu z 185/65/14 P 6000 na 195/60/14 Turanza ER 300 se zvedla spotřeba o 0,40l/100km a to mám zcela přesně změřeno na úseku 2x Pha-HK a zpět při stejné rychlosti,stejný stojan počasí taky OK. No tak nevím...
Prostě je to tak, já jsem určitě víš cca o 0,5l/100km...

Napsal: 11 kvě 2008, 11:02
od rokolo
:?: Otázka pro Toma a DanyhoII :?:
Mám na autě obuté také pneu šíře 205 a zarazila mne při jízdě následující věc: při stání na místě a velmi pomalé jízdě funguje posilovač řízení optimálně a ovládání auta volantem je příjemné, lehké, nenásilné.... Ovšem od rychlosti zhruba 70km/h začíná ovládání volantem nepříjemně tuhnout. Pokud chci směr jízdy korigovat, musím vynaložit docela dost síly, abych pohnul volantem. O řízení jednou rukou se nedá ani mluvit, protože musím vynaložit ještě větší sílu a tím pádem pohnu volantem více než bych chtěl...auto potom jakoby plave. Zkoušel jsem třeba i nepatrně změnit směr jízdy (zatočit) a pustit volant. Volant držel jako přibitý a vůbec se nesrovnal do původní polohy. Je to nepříjemný, člověk necití absolutní moc nad řízením. Pokud vyvinu sílu a zatočím, auto poslušně zatočí, ale je to přes určité "násilí".
Napadlo mne jestli to není těma 205-kama, ale připadá mi to jako blbost.
Na starým autě mám také o 2cm širší pneu, není tam posilovač a během jízdy se auto ovládá úplně normálně. Bohužel jsem na těch 185-kách nic nenajezdil a tak nedokážu posoudit chování auta při tomto rozměru. Proto se ptám vás, zda máte také takové pocity či zkušenosti s těmito pneu při změně roměru či je to pouze problém mého posilovače, který je tuším elektronický?

Napsal: 11 kvě 2008, 20:29
od Rudolf
rokolo píše::?: Otázka pro Toma a DanyhoII :?:
Mám na autě obuté také pneu šíře 205 a zarazila mne při jízdě následující věc: při stání na místě a velmi pomalé jízdě funguje posilovač řízení optimálně a ovládání auta volantem je příjemné, lehké, nenásilné.... Ovšem od rychlosti zhruba 70km/h začíná ovládání volantem nepříjemně tuhnout. Pokud chci směr jízdy korigovat, musím vynaložit docela dost síly, abych pohnul volantem. O řízení jednou rukou se nedá ani mluvit, protože musím vynaložit ještě větší sílu a tím pádem pohnu volantem více než bych chtěl...auto potom jakoby plave. Zkoušel jsem třeba i nepatrně změnit směr jízdy (zatočit) a pustit volant. Volant držel jako přibitý a vůbec se nesrovnal do původní polohy. Je to nepříjemný, člověk necití absolutní moc nad řízením. Pokud vyvinu sílu a zatočím, auto poslušně zatočí, ale je to přes určité "násilí".
Napadlo mne jestli to není těma 205-kama, ale připadá mi to jako blbost.
Na starým autě mám také o 2cm širší pneu, není tam posilovač a během jízdy se auto ovládá úplně normálně. Bohužel jsem na těch 185-kách nic nenajezdil a tak nedokážu posoudit chování auta při tomto rozměru. Proto se ptám vás, zda máte také takové pocity či zkušenosti s těmito pneu při změně roměru či je to pouze problém mého posilovače, který je tuším elektronický?
Mám úplně stejné pocity i na 185-kách. Už jsem tady o tom psal. Nemůžu si na to zvyknout.

Napsal: 11 kvě 2008, 22:06
od Mexican
rokolo: mam sirku 195 a volant sa vracia do origo pozicie pohodovo. Pamatam si na predvadzacku ked som kupoval accenta, tak tam bol nejaly problem s posilovacom - ten je myslim elektricky

Napsal: 12 kvě 2008, 06:51
od rokolo
Rudolf: Tak to jsem přehlídnul. Uvízlo mi v hlavě, že si tu uživatelé (nebo to bylo v novinářských testech) stěžovali na to, že ten posilovač je moc účinej a že pak nemají ve vyšších rychlostech kontrolu nad vozidlem. Já bych teda řekl, že je to přesně naopak. Jestli je to "normální" stav, tak to si na to budu také těžko zvykat :? Mně to připadá dost nepříjemný :x
Uvidím co odpoví jestě Tom a Dany a půjdu to zkusit reklamovat....

Napsal: 12 kvě 2008, 08:00
od David C3
mě se auto ovláda super s porovnáním s C3 je servo mnohem lepší.