Stránka 10 z 17

Re: Palubní počítač u I30

Napsal: 30 čer 2010, 17:38
od laufas
havros: tak to uz je na me moc. ku.va ja to chci taky :-O
co tys delal?? povidej! psal jsem ti i na MA.cz

Re: Palubní počítač u I30

Napsal: 30 čer 2010, 17:40
od willy50
to havros:
Dík, konečně je to možno nazvat palubní počítač, my tam máme něco jako "čtyřvstupé hradlo" :D
A ovládá se to jak? Pořád tím stejným čudlíkem?

Re: Palubní počítač u I30

Napsal: 30 čer 2010, 17:46
od willy50
to hardcam:
to už se tady řešilo mnohokrát, takže nebudeme mlátit prázdnou slámu.
Je to o lidech a jejich přístupu.
Jeden OT dotaz:
nabízel jsi mi zprostředkování lakování(šlo o ten zad. nárazník), kolik by to cca stálo?
napiš jen pokud to nebudeš muset složitě zjišťovat, jen přibližně.

Re: Palubní počítač u I30

Napsal: 30 čer 2010, 17:58
od havros
laufas píše:havros:co tys delal?? povidej! psal jsem ti i na MA.cz
Takové menší ťuknutí... Předjížděl jsem kolonu asi 5 aut na dlouhé rovince, jelikož se táhli asi 60 km/h v místě, kde je povoleno 90 km/h. Když jsem byl na úrovni prvního předjížděného, druhý předjížděný s Favoritem se rozhodl, že odbočí vlevo na polní cestu. Bohužel se nepodíval do zrcátka a odbočil. BUM, PRÁSK a ležel jsem na střeše. Před nárazem jsem jel 80-85 km/h.
S nečekaně ledovým klidem jsem vypnul rádio, vypnul motor, otevřel dveře, odpoutal se (nohama nahoru to jde docela blbě :-) ) a vystoupil. Posbíral jsem si věci, nahodil batůžek a čekal na PČR.
Vyvázl jsem bez jediného škrábnutí nebo modřiny 8)

Řidič Favorita nebyl připoután. Když jsem ho odhodil, přeskočil na místo spolujezdce, pravou rukou si vysklil boční okno a tím pádem z toho byla nehoda se zraněním.

Vinu určí správní orgán.

Re: Palubní počítač u I30

Napsal: 30 čer 2010, 18:18
od Hardcam
havros: aneb kdo chce, ten si dohleda ...:)
kazdopadne je zazrak, ze jsi z toho vylezl, na me to moc prijemne nepusobilo

Re: Palubní počítač u I30

Napsal: 30 čer 2010, 20:00
od alarm
Zažil som prevrátenie na strechu v 80-ke so súčastným pádom na lúku ( asi 2-3m pod urovňou vozovky) na starej oktávii (1976). Lietali sme v kabíne ako vetrone...Buď rád, že ti nič nie je =D>
Dlhé roky po tejto havárii nám mama piekla tortu a s otcom sme oslavovali "narodeniny".

Re: Palubní počítač u I30

Napsal: 01 črc 2010, 15:18
od matysekul
Havros:Nechtěl jsem to sem tahat,bylo to moc živé. Jsme rádi,že jsi to přežil. Každá nehoda je na houby,ale každá,kterou přežiješ bez zranění je v šťastná :-k

Re: Palubní počítač u I30

Napsal: 31 črc 2010, 20:56
od j.albi
Našel jsem zajímavé umístění ScanGuage II a chybové kódy.

Re: Palubní počítač u I30

Napsal: 25 srp 2010, 13:56
od Chrochnik
Přes víkend jsem měl půjčenou novou faceliftovanou i30, takže jsem srovnával a testoval. Co se týká PP tak jsem samozřejmě hned přepnul na okamžitou spotřebu, kterou na své i30 nemám a zkoušel… Ale nejzajímavější bylo testování jak :hyu: inženýři nastavili nápovědu řazení.
Takže při málo až středně zatíženém motoru radí řazení na vyšší stupeň přesně na 2500ot. Při vysoké zátěži si to PP nechal na vyšší otáčky tak kolem 3000, pokud to tedy bylo plynem na podlaze a ne jen zpožděnou reakcí.
No a podřazení PP radil kolem 1500ot.
Mně tahle funkce teda nechybí a někomu to může i lézt na nervy, že mu auto „kecá“ do řazení, ale pro někoho to může být přínosná funkce. Dokonalé to ale taky není, když jedu ve městě do středně prudkého kopce rychlostí 60km/h a PP mi radí že mám ze 4 přeřadit na 5 tak se musím pousmát. Na rovince klidně, ale do kopce by mi přišlo jako týrání motoru. Takže zátěž motoru v té nápovědě asi zas tak dobře započítanou nemají.

Re: Palubní počítač u I30

Napsal: 25 srp 2010, 14:48
od vena222
Chrochnik píše:Přes víkend jsem měl půjčenou novou faceliftovanou i30, takže jsem srovnával a testoval. Co se týká PP tak jsem samozřejmě hned přepnul na okamžitou spotřebu, kterou na své i30 nemám a zkoušel… Ale nejzajímavější bylo testování jak :hyu: inženýři nastavili nápovědu řazení.
Takže při málo až středně zatíženém motoru radí řazení na vyšší stupeň přesně na 2500ot. Při vysoké zátěži si to PP nechal na vyšší otáčky tak kolem 3000, pokud to tedy bylo plynem na podlaze a ne jen zpožděnou reakcí.
No a podřazení PP radil kolem 1500ot.
Mně tahle funkce teda nechybí a někomu to může i lézt na nervy, že mu auto „kecá“ do řazení, ale pro někoho to může být přínosná funkce. Dokonalé to ale taky není, když jedu ve městě do středně prudkého kopce rychlostí 60km/h a PP mi radí že mám ze 4 přeřadit na 5 tak se musím pousmát. Na rovince klidně, ale do kopce by mi přišlo jako týrání motoru. Takže zátěž motoru v té nápovědě asi zas tak dobře započítanou nemají.
No abych řekl pravdu,jsem překvapený,že PP radí i podřazení,ještě se mi to nestalo,ale taky je pravda,že jsem asi 1500 ot.nezkoušel.Držím se spíš výš,ale dík za postřeh :lol:

Re: Palubní počítač u I30

Napsal: 25 srp 2010, 15:31
od havros
Chrochnik píše:Mně tahle funkce teda nechybí a někomu to může i lézt na nervy, že mu auto „kecá“ do řazení.
Tos trefil úplně přesně. Když jedu na dvojku a to pako mi radí zařadit pětku, stojí mi všechny chlupy na těle 8)

Re: Palubní počítač u I30

Napsal: 25 srp 2010, 15:42
od laufas
to i nejak rve nebo jen ukazuje na PP?

Re: Palubní počítač u I30

Napsal: 25 srp 2010, 15:46
od havros
Jen ukazuje...

Re: Palubní počítač u I30

Napsal: 25 srp 2010, 16:30
od Hardcam
Chlap tohle k zivotu nepotrebuje....

Re: Palubní počítač u I30

Napsal: 27 srp 2010, 13:16
od markus78
Tu nápovědu mám teď v autě taky a nejde to, bohužel, vypnout :( Zlatá Elantra, která mi nekecá do řízení.
Jak to má i30? Jsou na to zvláštní ukazatele nebo to je jenom jeden z režimů na displeji PP? To bych vám fakt záviděl.