Mexican píše:pri rychlosti 130-140 mam pocit akoby som mal zle zavrete dvere - aero hluk je dost vyrazny. na tesneni nevidno ziadne chyby ale proste sa nemozem zbavit pocitu ze tade fuci
U mna tak podobne, ale som si vsimol, ze iba na strane sofera-akoby bolo trosku zle tesnenie, ale nie je to nic vyrazne.
Este k tomu piskaniu - ono to bude zrejme pneu, lebo ked bolo teplo(rozzhaveny BA asfalt) tak tie mekke sracocky piskali do kazdej zakruty, ako sa schladilo, tak je to zase v poho..musim sa menej ponahlat v teple. Treba kupit min. poriadne 15ky a pneu stavane na nase cesty.
Niekde som inac cital na fore, ze sa odporuca do mesta skor benzin. Ja som zas rad, ze som pockal na CRDi..mam sice spotrebu 6l, ale vzal som si k srdcu Microvu radu-rychlo sa rozbehnut, aby som tam mal najvyssiu pripustnu zaradenu rychlost.
A co sa tyka zahriatia motora-v lete po 2 km je takmer zahriaty, v zime tak max.po 10tich, ak sa garazuje. Treba si uvedomit, ze je to malicky dieslacik a ma o 400cm kub. menej ako 1.9tdi, ktore sa tym padom zohrieva o dost dlhsie. Ja som bol naozaj prekvapeny, ze sa dokaze diesel tak rychlo zahriat a zahriaty vydrzi este k tomu ovela dlhsie ako benzin.
Mna skor hneva spotreba mimo-t.j. dialnica a okresky, kde sa len tazko dostavam pod 5l
Ale na druhej strane sa tazko dostavam aj cez 6,5l. Uz som sa proste zmieril so spotrebou mimo ca.5,5l, nemienim ist po dialnici kvoli otackam extremne pomaly a dokonca ani po okreskach. Tiez ma preto zaujali nizke spotreby novych Accentakov so surovymi motormi..asi zacnem znova jazdit na spotrebu?
PS:vela bezproblemovych km prajem a nech nestretate po parkoviskach slepice, ktore nevedia ovladat motorove vozidlo a je im jedno, aky plech sa o co tukne, srchne, znici, oskre...
Niekedy skutocne nechapem, k comu sluzia nase autoskoly, ale srchancov uz mam na aute dostatok, tak uz dufam nove nepribudnu!