Ja som zelený až,až.No z iných veci.
Auto som kupoval,aby ešte nemalo filter pevných častíc.
Teda rozhodne som EURO normu sledoval.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Dnes vyšlo nové info ve SM, zaráží mě, jak furt kritizují ten hluk motoru..... Asi si budu muset vyčistit uši, hluk nic moc a to jezdím po dalnici 130 i víc....
Možno máte iné motory, možno veľa spraví aj dobrý zábeh.... ale ako som už písal skôr... predvádzačka, ktorú mi požičali bola podstatne hlučnejšia ako moja 1,4TGDi.... dosť mi pripomínala hrubosťou chodu aj zvukom 1,9SDI vo fabii 1.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Cecil67 píše: ↑13 zář 2021, 15:55
Dnes vyšlo nové info ve SM, zaráží mě, jak furt kritizují ten hluk motoru..... Asi si budu muset vyčistit uši, hluk nic moc a to jezdím po dalnici 130 i víc....
Jo v posledním čísle Světa motorů je to začátek toho dlouhodobého testu Hyunadi i30 kombi 1.5 DPI. Vaculík tam zase na závěr zaperlil jednou ze svých obvyklých typických hlášek, když kritizoval originální tažné zařízení: "... fakt bych za to 20000 nedal. Toto originální tažné se nijak neliší od toho z Polska, které vám za třetinu ceny namontuje starý Huhulák ve své eternitové boudě."
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008 ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015 ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
S tím tažným zařízením má ale fakt pravdu. Jak vidno z videa tak tažné zařízení za 20000,- u kterého lze vyndat klíček aniž by bylo správně nasazené je fušeřina nejhrubšího zrna.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008 ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015 ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Prosím neomlouvat neomluvitelný šlendrián "značkových" prodejců a servisů, pokud se tohle s prominutím svinstvo prodává za 20 tis. jako "DOPORUČENÉ A SCHVÁLENÉ" příslušenství
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 50000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
... naopak s tou hlučností se mi to nezdá tak tragické, jak o tom píšou a Vaculík ve videu mluví. Jo samozřejmě, že ta atmosféra je ve 130 hlučnější, ale subjektivně z mého pohledu to není nic tragického. Kdybych jezdil většinu času po dálnicích na velké vzdálenosti, tak bych si asi pořídil jinou motorizaci, ale takhle jsem spokojený, protože jezdíme sice hodně, ale většinu město a okresky a ty občasné jízdy velkou rychlostí po dálnici podle mne fakt nejsou hlukově tak špatné, jak by se z recenze zdálo.
... a co se týče toho tažného, tak si tam budu nechávat montovat sice taky vertikální tažné, ale od SVC group.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008 ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015 ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Neomlouvam slendrian shvaleneho smejdu tazneho. A pozor na SVC. Mam ho namontovany original zakladni, pevne a ti trotli v Praze na centrale co tazne schvalili jsou fakt mimo. Primo vyrobce SVC upozornuje, ze tohle tazne není vhodne pro i30 po FL, ktere ma jinak umistene senzory couvani a presto mi ho servis v Rymarove namontoval. Nyní tazne pri couvani nekdy pipa a nekdy ne. Reklamoval jsem to a dali mi jako omluvu druhou garancku zadara. Takze nakonec spokojenost.Kdyz to pipa, proste tlacitkem vypnu a je klid.Jinak to zakladni tazne stalo origo 10k a lze snadno demontovat za pouziti klicu cislo 18 a 19 behem nekolika minut.
Já ho chci používat pro výlety na kolech a schovávat ho i s nosičem kol do auta. Takže rozhodně nechci pořád něco odšroubovávat a zašroubovávat. Navíc ten držák vertikálního bajonetu na rozdíl od těch ostatních netrčí dolů pod auto a nesnižuje světlou výšku. Mám s tím špatné zkušenosti z minulého auta, kdy jsem při sjíždění z vyššího obrubníku zůstal dvakrát viset na držáku tažného.
Tažné včetně originální typové 13 pinové elektropřípojky jsem vybral v konfigurátoru na stránkách SVC Group pro Hyundai i30 facelift 2020 (vyrobeno 8/2020->), takže snad vědí, co tam na webu mají. Ještě na jaře tam typové přípojky a tažné pro faceliftovanou i30 neměli, tak to bude snad v pořádku.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008 ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015 ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000