Stránka 91 z 250
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 09 zář 2021, 22:21
od idam.i
Ja som zelený až,až.No z iných veci.
Auto som kupoval,aby ešte nemalo filter pevných častíc.
Teda rozhodne som EURO normu sledoval.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 13 zář 2021, 15:55
od Cecil67
Dnes vyšlo nové info ve SM, zaráží mě, jak furt kritizují ten hluk motoru..... Asi si budu muset vyčistit uši, hluk nic moc a to jezdím po dalnici 130 i víc....
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 13 zář 2021, 18:50
od dibarbora
Možno máte iné motory, možno veľa spraví aj dobrý zábeh.... ale ako som už písal skôr... predvádzačka, ktorú mi požičali bola podstatne hlučnejšia ako moja 1,4TGDi.... dosť mi pripomínala hrubosťou chodu aj zvukom 1,9SDI vo fabii 1.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 13 zář 2021, 18:57
od Cecil67
Auto jsem koupil v 07/2020 a ke dnešnímu dni mám najeto 16.500 km. Tak zřejmě je to líp zajete
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 14 zář 2021, 09:42
od Odjinud
To uz je ten dlouho slibovany test od Vaculika?
Cecil67 píše: ↑13 zář 2021, 15:55
Dnes vyšlo nové info ve SM, zaráží mě, jak furt kritizují ten hluk motoru..... Asi si budu muset vyčistit uši, hluk nic moc a to jezdím po dalnici 130 i víc....
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 14 zář 2021, 11:19
od remkren
Jo v posledním čísle Světa motorů je to začátek toho dlouhodobého testu Hyunadi i30 kombi 1.5 DPI. Vaculík tam zase na závěr zaperlil jednou ze svých obvyklých typických hlášek, když kritizoval originální tažné zařízení:
"... fakt bych za to 20000 nedal. Toto originální tažné se nijak neliší od toho z Polska, které vám za třetinu ceny namontuje starý Huhulák ve své eternitové boudě."
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 14 zář 2021, 15:22
od willy50
Je taky třeba vzít do úvahy, že M. V. nemá obecně
rád, takže v tomto světle jsou ty jeho postřehy o i30 vlastně dosti pochvalné.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 14 zář 2021, 15:30
od Odjinud
No tak s tim taznym zase neni tak daleko od pravdy, rekl bych...
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 14 zář 2021, 15:32
od Maras
V podstatě auto velmi chválí až na údajný hluk při 130 a tažné, ale to jsou řešitelné věci. Z úst tohodle milovníka Fiatu a Dacie to je pochvala
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 14 zář 2021, 15:33
od remkren
S tím tažným zařízením má ale fakt pravdu. Jak vidno z videa tak tažné zařízení za 20000,- u kterého lze vyndat klíček aniž by bylo správně nasazené je fušeřina nejhrubšího zrna.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 14 zář 2021, 15:41
od Maras
S tažným má pravdu bezesporu. Když si ho dáš buď si zvykneš a dáš si pozor, nebo si pořidíš jiné a jsi v klidu.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 14 zář 2021, 15:59
od petzl62
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 14 zář 2021, 16:07
od remkren
... naopak s tou hlučností se mi to nezdá tak tragické, jak o tom píšou a Vaculík ve videu mluví. Jo samozřejmě, že ta atmosféra je ve 130 hlučnější, ale subjektivně z mého pohledu to není nic tragického. Kdybych jezdil většinu času po dálnicích na velké vzdálenosti, tak bych si asi pořídil jinou motorizaci, ale takhle jsem spokojený, protože jezdíme sice hodně, ale většinu město a okresky a ty občasné jízdy velkou rychlostí po dálnici podle mne fakt nejsou hlukově tak špatné, jak by se z recenze zdálo.
... a co se týče toho tažného, tak si tam budu nechávat montovat sice taky vertikální tažné, ale od SVC group.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 14 zář 2021, 16:16
od Maras
Neomlouvam slendrian shvaleneho smejdu tazneho. A pozor na SVC. Mam ho namontovany original zakladni, pevne a ti trotli v Praze na centrale co tazne schvalili jsou fakt mimo. Primo vyrobce SVC upozornuje, ze tohle tazne není vhodne pro i30 po FL, ktere ma jinak umistene senzory couvani a presto mi ho servis v Rymarove namontoval. Nyní tazne pri couvani nekdy pipa a nekdy ne. Reklamoval jsem to a dali mi jako omluvu druhou garancku zadara. Takze nakonec spokojenost.Kdyz to pipa, proste tlacitkem vypnu a je klid.Jinak to zakladni tazne stalo origo 10k a lze snadno demontovat za pouziti klicu cislo 18 a 19 behem nekolika minut.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 14 zář 2021, 16:35
od remkren
Já ho chci používat pro výlety na kolech a schovávat ho i s nosičem kol do auta. Takže rozhodně nechci pořád něco odšroubovávat a zašroubovávat. Navíc ten držák vertikálního bajonetu na rozdíl od těch ostatních netrčí dolů pod auto a nesnižuje světlou výšku. Mám s tím špatné zkušenosti z minulého auta, kdy jsem při sjíždění z vyššího obrubníku zůstal dvakrát viset na držáku tažného.
Tažné včetně originální typové 13 pinové elektropřípojky jsem vybral v konfigurátoru na stránkách SVC Group pro Hyundai i30 facelift 2020 (vyrobeno 8/2020->), takže snad vědí, co tam na webu mají. Ještě na jaře tam typové přípojky a tažné pro faceliftovanou i30 neměli, tak to bude snad v pořádku.