Stránka 94 z 98
Re: Nový Tucson
Napsal: 23 říj 2018, 11:48
od Axel.Foley
Stephano: Ačkoliv mi pohybujícíc se posuvník jako ukazatel okamžité spotřeby nijak zvlášť nevyhovuje, je to o zvyku. Navíc sw pp pro i30 III přišel na svět až po Tucsonovi, takže nad některými věcmi se asi někdo ještě zamyslel.
Re: Nový Tucson
Napsal: 24 říj 2018, 06:48
od Stephano35
Alex: Ja to právě chapu máme oboje auta koupeny letos v dubnu a naivně jsem si myslel, že by v Hyundai mohli do staršího Tucsona dát novej FW když už to mají u i30 vychytaný
ale jsou to prkotiny auta sou to skvělý
Re: Nový Tucson
Napsal: 24 říj 2018, 08:25
od sarin007
No je fakt, že Elantra mi ukazovala vše za jízdy (okamžitá, průměrná) normálně v číslech. U Tucsona mi chybí spíš ona průměrná za jízdy, tu zjistim až když zastavim a vypnu motor. Ze začátku jsem byl s linky aktuální spotřeby trochu rozpačitej, ale nakonec jsem si zvyk. Nakonec na ní nekoukam ani tak kvůli spotřebě, ale kvůli filtru, abych odhadl, kdy se vypaluje.
Re: Nový Tucson
Napsal: 25 říj 2018, 06:30
od Axel.Foley
sarin: U mně je to stejné, taky se dívám kvůli filtru.
Re: Nový Tucson
Napsal: 25 říj 2018, 10:29
od sarin007
Re: Nový Tucson
Napsal: 25 říj 2018, 12:08
od Chasnik
Nejde jen o tu kontrolku, chybí komplet nějaký "advanced" režim řízení regenerace, přitom by to naprogramovat do palubního PC určitě šlo. Ale není vůle, diesely musí z výroby pryč, aby udělaly místo pro dotované elektromobily
Re: Nový Tucson
Napsal: 25 říj 2018, 13:50
od lanzendorfer
No zrovna Hyundai se chystá ve velkém na “nafto-elektřinu”
i ta 1.6 CRDi bude mít baterku v kufru a stejně jako 2.0 bude “mild-hybrid”
A taky je potřeba počítat s tou větší částí, co ty auta “jen použilvají” a pro Ty by to byla kontrolka, při které by se vystrašili a třeba i jeli do servisu, tak možná si chcou toto ušetřit
Re: Nový Tucson
Napsal: 25 říj 2018, 15:41
od Axel.Foley
A přitom stačí kupujícímu vysvětlit, co která kontrolka znamená a co dělat, když se rozsvítí...
Re: Nový Tucson
Napsal: 25 říj 2018, 18:53
od petzl62
Ad 1.) Kdo by to vysvětloval?
Ad 2.) Kdo by to poslouchal?
Vidíš to tady na fóru sám. Raději se x krát zeptáme na stejnou věc v x tématech,než bychom ztráceli čas četbou té "hrůzostrašnosti" zvané příručka uživatele a návod k použití- bo není čas ....
Re: Nový Tucson
Napsal: 25 říj 2018, 20:30
od Axel.Foley
Přehled základních kontrolek vysvětlí prodejce... prošel jsem si tím při koupi i 30 I, stejné školení bylo nabídnuto u Tucsona.
Ale máš pravdu ohledně čtení manuálu i fóra
Re: Nový Tucson
Napsal: 25 říj 2018, 22:02
od Chasnik
Stačí, kdyby to bylo defaultně vypnuté a jelo by to v "basic" režimu, tak jak je to teď. A kdo by chtěl a četl by návod, tak by si v nastavení PC navolil "enhanced" režim řízení vypalování. Tím by se elminovalo to nebezpečí, že by to plašilo uživatele, kterým je to šumák.
Jenomže to by pak asi větší procento lidí zjistilo, že se to vypaluje nějak dost zhusta a taky to docelá trvá...
Re: Nový Tucson
Napsal: 26 říj 2018, 06:37
od Axel.Foley
A začaly by se množit otázky na
, proč to tak je...
Jinak skvělý nápad, Chasniku
Tak by to opravdu mohlo být.
Re: Nový Tucson
Napsal: 26 říj 2018, 06:58
od Stephano35
jakym jezdite režimem řízení? zkoušel sem řízení sport a přijde mi to lepší přesnější. ten normal zaklandni nebo co tam je tak podle me az moc plave.
Re: Nový Tucson
Napsal: 26 říj 2018, 09:06
od sarin007
Já jezdim na normal, ale u mě je to zpřažený z převodovkou tak proto. Zkoušel jsem po městě i sport, ale u automatu je auto jednak na tento režim do města moc živý a volant docela ztuhne. Řízení je sice přesnější, ale do města to pro mě není nic moc
Re: Nový Tucson
Napsal: 26 říj 2018, 11:37
od Axel.Foley
Stephano35: Ani nevím, chvíli jsem si s tím hrál a pak přestal používat. Za mně zbytečná funkce, u manuální převodovky režim Sport znamená pouze to, že snad trochu zatuhne řízení. Nějaký rozdíl mezi Normal a Sport nevidím.