Chasnik píše:Hmm, ta Honda nás taky pěkně tahá za nos. 329 900,- je cena za 1,4 benzin v základu, akční cena pro model 2012. 1.6 I-DTEC je až v modelové řadě 2013 a cena začíná na 464 000,-. Spotřeba je samozřejmě mimo mísu, ale podle mě s tím půjde bez problémů jezdit za 4 - 4,5 litru. Honda motory umí.
Tolik tedy o LPG
O tom žádná, že idtec je za skoro 150 příplatek. Přímovstřik jsem nikdy nechtěl, tam musíš řešit i přísvtřík benzínu na chlazení vršku, když jezdíš na benzín
strašná věc.
Starý motor s kubaturou i30 a výkonem i30 je solidní nabídka. Nemá ale řemen? Chtěl jsem auto s motorem s řetězem, ale ne od Škoda werke, kde se řetězy vytahují jako kšandy. Tak mám i30. Jak dlouho budu spokojen, fakt netuším, když už více než 1 člověk odsud z fóra musel měnit vačky.... to nemůže být plynem, je to daleko od ventilů a i kdyby zavíraly s příklepem, tak v ten okamžik jdou směrem od vačky, ne do ní... Tohle ještě bude velká zábava, hlavně jestli je pravda, že H dodává díly zadarmo a platíš "jen" práci. To tedy dobře vědí, že mají vršek motoru z hlíny... doufám, že to není problém všech motorů, ale jen určité série, jako byl slavný displej+nošodrát. Tomu bych se vůbec nedivil.
Lux píše:Ahoj všem. Uvažují o LPG do i30, proto jsem dnes navštívil České Třebové. Montáž pro ně prý není problém. Montují pouze systém od výrobce ze Strakonic (autogas centrum strakonice) s přístřikem benzínu v rozmezí 10 až 20 % od určitých otáček( to mě ještě zjistí). Montáž je bez přímazu prý schválen Čr a je možné ho dokoupit cca 2500 kč. Celková cena bez přímazu je 31000.
Může te mě tedy poradit prosím.
Má cenu ten přímaz když je ochrana motorů prý dostatečná přívstřikem? Nikdy jsem plyn neměl proto další moje otázka zní- je to pořád tak výhodné. Počítat jistě umím ale články tohoto tématu se na tolik s kalkulací liší ,že při spotřebě 2l benzínu a 8 litry plynu je návratnost ta tam.
Děkuji za řadu:-D
Bude ti to žrát, takže moc neušetříš, a pokud budeš mít smůlu, tak se zrovna na tvém autě budou učit nastavovat parametry... hlavně ale přímaz i přívstřik rapidně snižují návratnost. Já se přestavbě H vyhnul obloukem a pořád myslím, že jsem udělal dobře, třeba už proto, že když na letišti 200 km od domu náhodou potkáš člověka s H, který jezdí náhradním vozem, zeptáš se ho na důvod a dozvíš se, že to je proto, že mu zaměnili ŘJ 1.4 a 1.6... tak to je bordel firmy, tohle prostě nikdo nevyvrátí.
To, jak instalace vypadá, kudy jdou kabely a zda se vstřikovače vejdou pod kryt - to jsou velmi časté "argumenty" dražších přestaveb, jenže NA TO auto nejezdí. Jezdí ti tak levně, jak je LPG nastavené, a tak dlouho, jak je LPG nastavené ---- to je jasné jako facka a podle toho musíš vybírat.
Dnes jsem jel na otočku Bruntál, s kámošem, ukázal mi u Suchého Vrchu v serpentinách místo, kde minulý týden dusil motor na trojku dupnutím brzdy do podlahy, protože mu turbo začalo házet do motoru olej... turbo si už vyměnil, je to šikovný člověk, a já jsem tak rád, že jsem se rozhodl pro benzin bez turba, kde se tohle nemůže stát...
Držte mi palce, äť v neděli při jízdě 200+200 km na otočku šlape auto, jak má, tak, jak vždy šlapalo doposud. Vymletou vačku bych fakt nechtěl zažít, ale pokud ji zažiju, každý mechoš potvrdi, že plynem to být nemůže... ten lítá v motoru sakra daleko pod vačkou
Argumentům odpůrců, že najedu 70 000 a šlus, se zatím směju, dokud mě život nepřesvědčí o opaku. I pokud by náhodou škarohlídi měli pravdu, tak díky ježdění kolem 2000 otáček mi motor stejně vyplivne až po dvojnásobném nájezdu než ten váš, někdy kolem 150 000 km