Stránka 97 z 191
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 02 črc 2017, 21:00
od Mr. HYUNDAI
Měl jsem ve firmě i30 první generace s motorem 1,4 naladěným na 80 kW krátkou i kombíka, druhé generace krátkou naladěnou na 73 kW a všechna ta auta lítala po celé republice po dálnicích i okreskách bez problémů. Na ježdění po městě stačit rozhodně bude. A protože motor 1,6 T-GDi v Tucsonech špatně snáší krátké trasy, pravda u motorů 1,4 a 1,0 T-GDi se to zatím neobjevilo, je atmosféra i určitou zárukou bezproblémového fungování. Zkratka MPi značí vícebodové nepřímé vstřikování, CVVT je zkratka pro variabilní časování sacích ventilů. Motor 1,4 v nové i30 je určitě MPi, ale jestli má variabilní jen sací vačku (CVVT) nebo obě (D-CVVT), to jsem nezkoumal
.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 02 črc 2017, 21:56
od mari077
Mr. Tak potom fajn, len by ma ešte zaujímala spotreba 1.4 v meste hádam sa vojdem aj do 7l pri svižnejšiej jazde
Koľko mali tie autá nakoniec nabehane? Verím že 50-70tkm to bez vážnejšieho zásahu zvládne.
Taktiež by som potom po kúpe asi rad menil olej po 5 000 hádam mi to bude umožnené, a rozmýšľam že by som motor zabehol diaľničnou jazdou za rodinou na sever je to dobre? Či stačí zabehnut motor v meste ?
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 03 črc 2017, 06:47
od Tudy
mari077 píše:Mr. Hyundai: To ma práve zaujimalo či toho výkonu nebude predsalen malo, lebo som nemal možnosť skúsiť tu 1.4i v i30, skúšal som 1.4tgdi a to bolo celkom hravé tak som si myslel že verzia ktorá má o 40koni a turbo menej bude slabá ale myslím že to bude stačiť. Potreboval som počuť názor niekoho kto to jazdil a chcel som sa uistiť že to bude fajn.
1.4 turbo do města nedoporučuji a pokud ano, tak jen s automatem. Ty rozjezdy na 1. a 2. stupeň nic moc. Chce to opravdu superjemnou práci s plynem a spojkou. Atmosféra bude uživatelsky příjemnější.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 03 črc 2017, 07:32
od Mr. HYUNDAI
Nejstarší nás opouštěla se 120.000 km bez zásadních oprav, kombíka poslal jeden z kolegů do šrotu asi se 70.000 km a ta poslední šla do světa se zhruba 60.000 km, protože nabídku na ix35 nešlo odmítnout. Na té bylo pár svolávaček, ale nic fatálního.
Pro zajetí je nejlepší městský a příměstský provoz - neustálé střídání otáček.
Každý jezdíme jinak a jinde, ale průměr by po městě nemusel oněch 7 litrů překročit
.
hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 03 črc 2017, 08:15
od bony
Tak jsem konecne videl in natura novou i30 kombi. Jsem rad ze se mi potvrdilo to co jsem ocekaval. Nelituji koupe i30 II. Nova i30 III mi proste nesedi. Maximalne co se mi zamlouva je pohled z boku. Zadni, predni cast, interier absolutne nenadchnul.
odeslano z telefonu
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 03 črc 2017, 08:45
od JirkaN
Dívám se dobře? Má to auto anténu? Co jsem viděl a nafotil já tu Ara blue, tak měla žraločí ploutev a tady nevidím nic. Nebo je to verze bez rádia?
EDIT: Dívám se blbě
Je tam, černá ... nebo spíš jen špatně nasvícená ....
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 03 črc 2017, 08:49
od sytamj
JirkaN píše:Dívám se dobře? Má to auto anténu? Co jsem viděl a nafotil já tu Ara blue, tak měla žraločí ploutev a tady nevidím nic. Nebo je to verze bez rádia?
Ved ma plutvu
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 03 črc 2017, 08:52
od JirkaN
Jj pak jsem to opravil, že jsem koukal blbě. Hledal jsem čevenou a víc vzadu. Nějak mi splynula s pozadím.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 03 črc 2017, 10:38
od airwaves
Teda opravdu to moc nenadchne. Nějak brzo sáhli k nadčasovému designu.
se prodávají že mají atraktivní design a dobrou cenu. Toto nemá ani jedno a prodeje jdou dolů!
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 03 črc 2017, 11:27
od Axel.Foley
mari077 píše:Mr. Tak potom fajn, len by ma ešte zaujímala spotreba 1.4 v meste hádam sa vojdem aj do 7l pri svižnejšiej jazde
Koľko mali tie autá nakoniec nabehane? Verím že 50-70tkm to bez vážnejšieho zásahu zvládne.
Taktiež by som potom po kúpe asi rad menil olej po 5 000 hádam mi to bude umožnené, a rozmýšľam že by som motor zabehol diaľničnou jazdou za rodinou na sever je to dobre? Či stačí zabehnut motor v meste ?
Moje i30 I šla do světa po 5ti letech se 124.100 kilometry a dlouhodobou spotřebou 6,45 l/100 km. Pouze tři věci auto nemělo původní: volant (u první generace se dost šoupal, výměna na záruku), brzdový spínač (svolávací akce) a plastový trojůhelník v zadních dveřích u okna (prasknul, výměna na záruku). Auto jsem krmil hlavně aditivovaným benzinem, který jsem od 90.000 km přidopovával VIF-em. Na výlet na sever bych to auto klidně vzal, ať víš, co od něj můžeš očekávat.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 03 črc 2017, 14:01
od bony
airwaves píše:Teda opravdu to moc nenadchne. Nějak brzo sáhli k nadčasovému designu.
se prodávají že mají atraktivní design a dobrou cenu. Toto nemá ani jedno a prodeje jdou dolů!
Tak to je úplně přesně. Auto je takové neslané nemastné.
Ale asi si nějaké příznivce najde, i když dle prodejce za celou dobu co je nova i30 III v prodeji (krátká verze.) Prodej minimální
Za stejnou dobu bylo prodáno i30 II mnohem více kusů.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 03 črc 2017, 14:21
od vorlajz
kde je statistika prodejů aut?
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 03 črc 2017, 15:00
od bjutan
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 03 črc 2017, 16:30
od helou
Ja to auto asi kupim, ale cakal som kvoli zadnemu LED na novy cennik. Nikto ma vsak neprekvapil, stary cennik platny do 30.6.2017. Dnes je 3.7.2017. Na facebooku odpovedali, ze cennik novy zverejnia do konca tyzdna.
Otazka: podla ktoreho cennika budu predavat auta medzi 30.6 a zverejnenim noveho cennika? Asi som len ja debil, ze si take veci vsimam, alebo je v tejto rep. vsetkym vsetko jedno?
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 03 črc 2017, 18:11
od bony
vorlajz píše:kde je statistika prodejů aut?
Primo u prodejce. Tu si vede kazdy sam a potom to posila na centralu.
odeslano z telefonu