Stránka 100 z 139

Re: LPG

Napsal: 11 dub 2013, 10:58
od lukis01
a to proc? ja myslel ze severtom odsuzuje prestavbu u :hyu: , ja chtel jen demonstrovat, ze s origo zastavbou mam skoro stejne naklady jako on..

Re: LPG

Napsal: 11 dub 2013, 11:13
od Luboshak
Lukis: To sice máš, ale za cenu přiškrceného přívstřiku benzínu na minimum. Severtom je dle mého hlavně nervózní, že motor hyundai není na LPG příliš stavěný a dle AGC musí být provedena montáž s přívstřikem benzínu kvůli ochraně ventilů, což on nemá. A teď zde všechny přesvědčuje (hlavně sebe), že přívstřik není nutný, pokud je kvalitní přestavba, což dle něj BRC od AGC není.

Jinak se severtomem souhlasím, že hyu by měl být více otevřených v informacích ohledně přívstřiku před tím, než si přestavbu objednáte. Pokud bych si to všechno nenačetl před přestavbou sám, tak bych se to od nich nedozvěděl a mohl bych být zklamán z přehnaných očekávání, že budu jezdit za ekvivalent 3,5 l benzínu.

Re: LPG

Napsal: 11 dub 2013, 12:11
od lukis01
copak ja vim, jak moc je ten privstrik priskrceny? technik rikal 20% a fertig...nerikal z ceho 20% :D

Re: LPG

Napsal: 11 dub 2013, 16:23
od airwaves
Víte někdo co je to za řídící jednotku ta BRC , jak se jmenuje? Já se v BRC nevyznám. Je to něco jako M.T.M a FLY? Jde mi o kabel na připojení jakej koupit. A otázka prodejce zní jakou máte jednotku nebo co je to za systém :D . A já nevím :D . To je pak těžký něco Vám prodávat :D . Na odpovědi typu a proč to chceš vědět a proč se chceš připojit nereaguji. Děkuji za pochopení. :D

Re: LPG

Napsal: 11 dub 2013, 16:48
od zaxon
Zdar,chlapi.Na ten přívstřik se dívejte i z druhé strany a to ochrana stříkaček benzínu,vysvětlím o co jde.Měl jsem kdysi P406 s holandským systémem lpg,auto nastartovalo na benzín a během pár sec.se přeplo na lpg.Šetřivý holanďan"dovezené auto"a šetřivý čech jezdil stále jenom na plyn.A co se po nějakém čase nestalo?Zapekly se benzínové vstřiky,protože se skoro na benzín nejezdilo.Takže tento systém co má každý10vstřik benzínový toto taky řeší.

Re: LPG

Napsal: 11 dub 2013, 17:47
od mmv
to servertom, už jsem asi vydedukoval kam míříš, TVÁ zástavba eliminuje z principu chudost nebo bohatost směsi, tím pádem jsou spalovací teploty podstatně nižší a i kdyby byl motor z RAMY tak se u TVÉ zástavby nic s motorem stát nemůže, zato u :hyu: (AGC) na to serou a než to ladit tak tam chlejstaj benzín

to lukis: ono taky záleží na tom, jak kdo moc chce šetřit, jsou lidi co jezdí s plynem za 7,1 a jsou lidi co jezdí za 10 a jsou taky spokojeni, protože na N95 jezdili ti první za 6 a ti druzí za 9
já u škodovek řešil až když to žere 10 a víc (sem trochu pak ubral nohu do pozoru)

to Luboshak: ano souhlasím, :hyu: se svojí agresivní prodejní taktikou na lidi sere, jde jim jenom o to, prodat co nejvíc těch střepů , takzvaně kvalita nás nezajímá, o kvantitu jde v první řadě

to airwaves: hned jsem to šel okouknout, ale tydle 2 samolepky jsem na ŘJP nenašel :-( viz foto
kabely se řešily z alegra o několik stránek výš

to zaxon: vstřikovače našich obstarožních MPI motorů jsou od tepla spalovacího prostoru hodně daleko, takže ten přívstřik s nima nebude mít co společného :-) nemáme ani TSi, ani GDI

Re: LPG

Napsal: 11 dub 2013, 19:44
od lukis01
airwaves píše:Víte někdo co je to za řídící jednotku ta BRC , jak se jmenuje? Já se v BRC nevyznám. Je to něco jako M.T.M a FLY? Jde mi o kabel na připojení jakej koupit. A otázka prodejce zní jakou máte jednotku nebo co je to za systém :D . A já nevím :D . To je pak těžký něco Vám prodávat :D . Na odpovědi typu a proč to chceš vědět a proč se chceš připojit nereaguji. Děkuji za pochopení. :D
tady ho mash ;)
http://allegro.pl/interfejs-lpg-usb-brc ... 63619.html

Re: LPG

Napsal: 11 dub 2013, 21:33
od airwaves
Super díky!

Re: LPG

Napsal: 12 dub 2013, 08:56
od severtom
mmv: správně jsi odpověděl zaxonovi. Dodávám, že při každém nastartování se benzínové vstřiky automaticky použijí a že je také můžeš kdykoli aktivovat tlačítkem, před koncem výjezdu prudších kopců to dělám a na dálnici také... nemusíš to dělat, ale můžeš a auto ti poděkuje. Každý ať si to přebere, jak chce, někdo se k motoru chovat umí, jiný ne.
Starší pokusy nad tvým posledním příspěvkem, jako že mi zkoušíte podsouvat nervozitu - chlapci, to je vaše projekce. Nervozita u mě není na místě, moje ŘJ jednotka klidně může pasovat na motor H úplně náhodou, to je mi jedno, zda je dobře laděná z výroby nebo zda ji montér s 20 lety zkušeností dobře naladil, důležité je pro mě to, že nemusím do servisu, že na mně nikdo neexperimentuje, že funguje už skoro 50 000 km bez problémů, že jezdím od začátku do 8 l krátké trasy+zima, do 7,5 l při normálním ježdění.
Vyřešte si sami u sebe, co vám nevyhovuje na továrním LPG.
20 % přívstřik znamená 20% spotřeby benzínu z okamžité celkové spotřeby, jinak to definovat nelze.
Luboshak píše:No, 7,7 LPG a 0,9 N95, to ti to moc nepřivstřívává a jsi na tom prakticky stejně jako sevetom.
To nepopírám, jen je nutno si všimnout, že je tu jediný s takovou spotřebou, kromě mě :)
Pro informaci, některé dvoulitry jezdí za míň než motory 1,3, stejně jako často jezdí motory 1,4 za méně než motory 1,2 a 1,0, pokud to budeš chtít napadnout, tak počítej se mnou, 2/1,4=1,43 a to je téměr identické s 1,4 / 1.

Re: LPG

Napsal: 12 dub 2013, 09:56
od lukis01
To víš, léta praxe, askeze a tvrdé dřiny :D

Re: LPG

Napsal: 12 dub 2013, 19:28
od Venca74
ahoj, když přívstřik nechcete, tak si ho nechte vypnout a namontovat Flash lube :lol:
Zde odpověď na dotaz poslaný na info@hyundai.cz:

omlouvám se za pozdní odpověď, vyčkávala jsem na vyjádření specialisty.
Nyní Vám k Vašemu dotazu můžu sdělit, že přívstřik lze vypnout za předpokladu montáže Flash lube a to bez ztráty záruky. Přívstřik je řízen softwarově, záleží na momentální zátěži motoru, obecně funguje od cca 1800 ot/min.

Re: LPG

Napsal: 12 dub 2013, 20:23
od mmv
venco a to ti odpověděl kdo ??? respektive z kterého servisu ???

servertome, ale to je jasný :-D někdo holt ten podfuck s 5tiletou zárukou :hyu: prokoukl hned (ty) a na záruku jim z vysoka sere, a jiní (třeba já) se nechal utáhnout na formulce cituji :
Samozřejmostí pro všechny modely je program 5 let komplexní záruky, který obsahuje:
Nejkvalitnější značka
5 let záruky bez omezení kilometrů
5 let asistenčních služeb
5 let bezplatných kondičních prohlídek
5letá komplexní záruka
Zvykli jste si na to, že co se týče záruky, je značka Hyundai špičkou mezi výrobci aut. Stejně je tomu i u vozů s pohonem na plyn. 5letá komplexní záruka bez omezení ujetých km se proto vztahuje na celý vůz i plynový pohon. Uplatnit ji můžete v síti autorizovaných prodejců Hyundai na území ČR.
konec citátu

takže já okolo vlastní výměny tlumičů chodím zeširoka, s F adaptéry počítám jenom mezi garančkami a podobně :-D jak psal někdo výše, "taky se v tom rejpám, ale jenom na hraně co se týče případné záruky", já věřím tomu, že u tvé zástavby, a tím jak to tu prezentuješ, že na auto už záruku nemáš a když ti odejde motor (páteční kus), že to prostě vyřešíš tím, že si koupíš jiný nový (auto) . Přeju ti hodně štěstí , teď když vím co je firma :hyu: za šméčko, tak ho budeš potřebovat :-)

Re: LPG

Napsal: 12 dub 2013, 20:27
od Venca74
žádný servis, ale přímo Hyundai Motor Czech s.r.o. Jestli chceš, můžu ti ten email přeposlat

Re: LPG

Napsal: 12 dub 2013, 20:31
od tomyk
Venca74 píše:ahoj, když přívstřik nechcete, tak si ho nechte vypnout a namontovat Flash lube :lol:
Zde odpověď na dotaz poslaný na info@hyundai.cz:

omlouvám se za pozdní odpověď, vyčkávala jsem na vyjádření specialisty.
Nyní Vám k Vašemu dotazu můžu sdělit, že přívstřik lze vypnout za předpokladu montáže Flash lube a to bez ztráty záruky. Přívstřik je řízen softwarově, záleží na momentální zátěži motoru, obecně funguje od cca 1800 ot/min.

Jako, že dám FLube a nebude mi to nic přívstříkávat?? Tak to slyším poprvé, kde to tak to dělají??? jedu tam to chci!!!

Re: LPG

Napsal: 12 dub 2013, 20:33
od Venca74
měli by to udělat v každým autorizovaným servisu