Stránka 2 z 4

Napsal: 15 srp 2008, 11:03
od black_sheep
jeste dodam ze na toho kadetta kdybych mel motor OK tak bych se nechytnul ani s coupe v dvoulitru..... takze zadny 2.5V6 to se tam nikdy nedavalo!

Napsal: 15 srp 2008, 11:20
od mirpie
přesně tak. Kadetty byli 1.4, 1.6, 2.0 8V a pak nadupaná verze GSI 2.0 16V a ta měla 150kobyl, takže s jednašestkou nemáš šanci...A jede to jako kráva, i když tomu hnijou lemy, vržou péra a řvou z toho čtyři černý tlamy...

Tohle přesně znám. Na Vysočině, odkud pocházim, taky.. Jedna vesnice a v činžáku miliondvěstě romáků. Jeden z nich v bazaru koupil Peugeota 405 Mi16, kdo zná, tak ví, že je to 2.0 16V 150PS, jako ten Kadett.. A to samé, plný auto romáků a jezdí s tím, dokud se jim to nerozpadne úplně. Oni totiž pochopitelně výměnu čepů, brzd, tlumičů atp. vůbec neřeší...

Tyhle auta z přelomu 80/90 let byli poctivě udělaný a hodně vydržely, myslim motoricky..

Napsal: 15 srp 2008, 12:13
od black_sheep
mirpie píše:přesně tak. Kadetty byli 1.4, 1.6, 2.0 8V a pak nadupaná verze GSI 2.0 16V a ta měla 150kobyl, takže s jednašestkou nemáš šanci...A jede to jako kráva, i když tomu hnijou lemy, vržou péra a řvou z toho čtyři černý tlamy...

Tohle přesně znám. Na Vysočině, odkud pocházim, taky.. Jedna vesnice a v činžáku miliondvěstě romáků. Jeden z nich v bazaru koupil Peugeota 405 Mi16, kdo zná, tak ví, že je to 2.0 16V 150PS, jako ten Kadett.. A to samé, plný auto romáků a jezdí s tím, dokud se jim to nerozpadne úplně. Oni totiž pochopitelně výměnu čepů, brzd, tlumičů atp. vůbec neřeší...

Tyhle auta z přelomu 80/90 let byli poctivě udělaný a hodně vydržely, myslim motoricky..
preeesne tak :lol: zrovna jsem premyslel nad tim, ze za poslednich x-let se vlastne dynamika vozu moc nelepsi... protoze stoupa vykon ale zaroven s tim, jak stoupaji i pozadavky na bezpecnost tak stoupa i hmotnost a ta to docela uspesne vyrusi.. :)

Napsal: 16 srp 2008, 19:50
od Rasty
Moje auto už je od Bitpoweru chipováno. Cena byla 12900 s DPH. Bohužel mi svítí check engine kvůli katu a lambádám, takže čekám na novej vejfuck a pak to konečně znovu poznám. Každopádně jsem si to měl možnost testnout když jsem jel od nich než mi ten kat vypověděl a je to o dost lepší. Předtím mi to bylo líný do 2500ot. a pak od 4000ot. do 4500ot. Po úpravě je to krásnej zátah v celém spektru. Výkon třeba není tak navýšen, ale alespoň už mě neserou ty díry v otáčkách. Auto bylo na motorové brzdě a výkon byl 156hp při 6100ot. a krouťák už si nevzpomenu při kolika točkách ale byl 213. Někde najdu protokol z brzdy jestli jsem ho už nevyhodil je to už skoro rok. Co se týče spotřeby tak věřte nevěřte je stejná. Já jsem důkazem. JInak Bitpower byla jediná firma z mnoha které bych svěřil auto znovu. JInak mám zálohu origo programu pro případ navrácení zpět :wink: :wink:

Napsal: 17 srp 2008, 10:46
od hawk
Rasty: můžu vědět kde ti tu úpravu dělali? ( v které jejich pobočce?) A ty problémy s lambdami a katem myslíš že mají souvislost s tou jejich úpravou?

Napsal: 17 srp 2008, 11:31
od Rasty
Hawk: měl jsem to ve firmě RACING HARDWARE Líbeznice je to v Praze. JInak souvislost s katem a lambádama to určitě nemělo. Ten kat už byl před tím načatej takže vím na 100% že tímto to nebylo.

Napsal: 18 srp 2008, 13:03
od laxo18
ako to prebiehalo dal si im auto oni sa pohrali s elektronikou teda predpokladam ECU ? musel si nieco kvoli tomu aj menit ?

Napsal: 18 srp 2008, 17:25
od DEDe
tak sem tam zkusil taky napsat prislo mi tohle:

Výrobce: HYUNDAI
Model: COUPE
Motor: 2.7i V6 24V - 167CV
Rok uvedení modelu: 2005
Počet / obsah válců: 6 / 2656 cm3

Originální hodnoty Hodnoty po úpravě BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 167 / 6000 182 / 6100
Točivý moment (Nm / otáčky): 247 / 4000 276 / 3800
Maximální rychlost (km / h): 220 224
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 8 7
Průměrná spotřeba (l / 100km): 10 10

Poznámky technika:

na základě poptávky Vám posíláme přehledovou tabulku s orientačními hodnotami před a po úpravě software řídící jednotky SIEMENS ICHON za účelem zvýšení výkonu motoru vozidla HYUNDAI COUPE (2.7i V6 24V - 167CV) - r.v.2003. Záruka dva roky a po dobu šesti měsíců poskytujeme technickou podporu, kde je mj. možno úpravu doladit, dle představy jednotlivého zákazníka, v rámci možnosti daného systému. Realizace je
možná na základě objednávky, emailu, nebo telefonické a doba úpravy je cca 60 – 90 min. Po úpravě doporučujeme dbát na pravidelné servisní intervaly a dodržovat olejový servis. Tzn. pravidelné výměny oleje a jeho zahřívání před vytáčením motoru do vyšších otáček. Původní nastavení je standartně zálohováno a lze jej v případě nutnosti vrátit zpět. Cena úpravy software řídící jednotky motoru je 12.605,-
(uvedena bez 19%DPH).

Napsal: 18 srp 2008, 17:42
od laxo18
Rasty teraz tam vobec mas katalizator alebo ho mas vonku ?

Napsal: 18 srp 2008, 21:27
od zdenek76
Mně u toho vždy pobaví ty vylepšené údaje zrychlení 0-100km/hod. Posunout to z 8s o sekundu nebude zase až taková prdel, nebo že by ten chip byl lepší než kompresor na 280HP?

Napsal: 18 srp 2008, 22:58
od Rasty
laxo 18. Kat ta mám ale už jen na okrasu. Minulej měsíc jsem ho komplet zprůchodnil. Já vím ekologie mizerná, ale beztak už byl načatej :lol:

Napsal: 19 srp 2008, 10:21
od DEDe
taky si myslim ze ten udaj je prehnanej o zrychleni , ty ostatni udaje dejme tomu ale 0-100 o sekundu rychleji to mi prijde nerealny.

Napsal: 19 srp 2008, 11:36
od black_sheep
DEDe píše:taky si myslim ze ten udaj je prehnanej o zrychleni , ty ostatni udaje dejme tomu ale 0-100 o sekundu rychleji to mi prijde nerealny.
ono to svedci o tom, kde vsecky ty udaje vzali... vycucany z prstu vsecky! :lol: samozrejme prumernej nebo podprumerne vybavenej ridic nema potuchu o tom jak motor presne funguje takze kdyby mu rekli ze mu behem pul hodiny ziskaj sto koni, tak bude verit, ze ma o sto koni vic. maj nekde zaznam z brzdy? myslim primo protokol, ne obrazek kterej namaluju behem par minut taky?? :) silne pochybuju, a ikdyby tak tomu stejne neverim :)

myslim jako ze by kdy chipovali jiny V6 a ladili to na brzde primo? vzdyt at ma clovek jakykoliv auto tak napisou to samy: spotreba stejna, zrychleni o sekundu a 10% vykonu a kroutaku
a tyhle kecy jsou taky vyzivny:
Po úpravě doporučujeme dbát na pravidelné servisní intervaly a dodržovat olejový servis. Tzn. pravidelné výměny oleje a jeho zahřívání před vytáčením motoru do vyšších otáček.

- To jako u necipovanyho auta, se tohleto nedela? nebo snad nemusi delat? no samozrejme ze JO! tak proc to tam pisou?? no samozrejme radobyodbornici, chtel cloveka zmast prazdnejma kecama, ktery jsou tak absurdni, ze to uplne zveda ze zidle..

nebudte hloupy, usetrete 12.000 na neco lepsiho, pokud chcete kone navic, zjistete si co mel v sobe EVO na britskym trhu a zkuste to dat dokupy nebo setrete jeste rok a kupte turbo kit!!

jeste dodatek: neverim tomu ze by TOLIK rezervy nasli v tech naladenych autech. Jestli pridaj kone tim ze prodlouzi dylku vstriku, resp. to prechlastavaj lehce, tak tim neco ziskaj ale na ukor vseho ostatniho.. a to prave nemuzou delat moc markatne, tim padem nemuzou zvysovat vykony radove v desitkach koni...

Napsal: 19 srp 2008, 11:57
od Dr Meduza
2 black_sheep: 10% vykonu by se bohatou smesi dalo udelat, kdyz k tomu bude patrisne upravenej predstih, a spotrebu dozenes na castecny zatezi snizenim bohatosti, otazke je jenom, jestli potom projdes emisema :lol:
Rezervy tam sou, ale sou tam udelany hlavne z duvodu emeisi a zivotnosti, hlavne teda tech emisi, kdyz by se s nima clovek nemusel dirit, da se splnit to co rikaj ze de vykon nahoru a spotreba dolu (promenliva bohatost, predstih na hranici detonace, ...)
A treba maj pravdu i s tim studenym motorem, zalezi co tam delaj, ale treba vyradi rezimy pro praci studenyho motoru

Mozny je vsechno, ale osobne jim neverim, sou to jenom sarlatani a za takovou cenu uz bych si radsi sel vyladit vlastni ridici jednotku na brzde, kdyz uz se v tom vrtat :P

Napsal: 19 srp 2008, 12:53
od laxo18
Rasty ono si myslim ze ta ekologia je este v poriadku ked sa kuknes na niektore diesle ako cmudia a jazdia tak si myslim ze jeden nefunkcny kat zas neurobi pohromu :) a ako to ide ako keby bol normalny lebo myslim ze ked nefunguje tak by mal byt vedsi vykon a o nieco nizsia spotreba