Stránka 2 z 17
Napsal: 24 srp 2008, 22:19
od vmb
tak tak ... ten lak je des ...
no soudruzi v Turecku nekde udelali chybu ...
Napsal: 25 srp 2008, 20:14
od jandaxx
To není zemí, kde je auto vyrobeno, ale technologickým postupem, kvalitou barvy a tloušťkou nástřiku. Moje Ela byla vyrobena originál v Korei a bylo to stejný. Auto za více než půl míče a kvalita laku horší než na Daewoo Matiz za dvě kila, který také máme.
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 22 lis 2008, 00:23
od Darth Maul
Tak už vím, čím budu jezdit po Accentovi - dnes jsem si objednal Ford Focus Combi 1.6 74kW ve výbavě Trend se 7-letou zárukou.
Včetně takových srandiček, jako je loketka, automaticka klima, vyhřívané přední sklo, střešní hliníkové lyžiny a sportovní volant mě ta sranda vyšla jen na 425.000, za což jsem nedal dokupy ani KIA Ceed SW, který navíc ani nemá ESP!!!
Accenta bude dál jezdit jen přítulka, já se budu muset přesunout na jiné fórum...
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 22 lis 2008, 20:31
od David C3
Po acentíkovy asi kombík.. bud nafta a nebo nějaká 1.4 80kw benzín nebo 1.4 TSI
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 22 lis 2008, 20:39
od Mexican
David C3 píše:Po acentíkovy asi kombík.. bud nafta a nebo nějaká 1.4 80kw benzín nebo 1.4 TSI
ja verim ze to bude i30CW alebo koncepcne nieco podobneho... proste viac miesta pre posadku na ukor kufra, idealne s posuvnou zadnou lavicou...
Aj ked.. decka... dneska som videl vo Futuru Ford Mustang GT s 4,8litrovym V8 24V... 793000Kc v plnej palbe (koza vnutri).. a borec tam ukazal aj motor, skoro som tam odpadol... vazne uvazujem, ze na seba hodim svoj najlepsi oblek a pojdem sa do Denker cars previezt na Mustangovi.. alebo nove Camaro so small blockom (V6)
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 22 lis 2008, 23:14
od Borek
Mexican píše:793000Kc v plnej palbe (koza vnutri)..
No co už ti Amíci nedají k autu,jen aby ho prodali
.Říkáš "KOZA vnutri"
To tam ale musí být bobků.
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 23 lis 2008, 08:22
od Rudolf
Mexican píše:
...Aj ked.. decka... dneska som videl vo Futuru Ford Mustang GT s 4,8litrovym V8 24V... 793000Kc v plnej palbe (koza vnutri).. a borec tam ukazal aj motor, skoro som tam odpadol... vazne uvazujem, ze na seba hodim svoj najlepsi oblek a pojdem sa do Denker cars previezt na Mustangovi.. alebo nove Camaro so small blockom (V6)
Krásné auto, krásný motor, krásný zvuk. Jinak pro běžný provoz je praktičtější s trochou nadsázky i Tatra 815. (Zkušenosti známých, kteří ho vlastní)
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 29 lis 2008, 20:59
od ZdeněkSvoboda
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 30 lis 2008, 07:32
od Vilda
Docela pěkný auto !! Něco mezi Accentem a Sonatou .............. a i když jsem nikdy nebyl věrný jedný značce vozu a Áca bude bezproblémový auto ( což zatím je ), tak nevidím důvod, proč si za pět let nekoupit dalšího Hyundíka
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 01 pro 2008, 09:54
od majco
fakt pekné auto. šiel by som do toho
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 01 pro 2008, 18:12
od adam221
Mno, asi viem co si kupim po accente.... Len som zvedavy kolko to bude stat u nas, a co vsetko tam oproti ich trhu nebude..
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 01 pro 2008, 19:29
od ZdeněkSvoboda
Jde o to, jestli se to vůbec u nás bude prodávat
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 01 pro 2008, 21:02
od jandaxx
No to asi nebude. Místo staré Elantry je I30. Tohle se prodává v USA, Rusku, na Ukrajině a v dalších státech - tam kde výrazně preferují sedany v této třídě. Pro náš region je I30.
Re: Čím budeme jezdit... Co říkáte na i20
Napsal: 28 led 2009, 18:56
od CzechJoker
Co říkáte na i20? U mě dobrý
Tohle
se mi líbí, víc než i30.
Re: Čím budeme jezdit... Co říkáte na i20
Napsal: 28 led 2009, 20:39
od ZdeněkSvoboda
CzechJoker píše:Co říkáte na i20? U mě dobrý
Tohle
se mi líbí, víc než i30.
Taky po ní začínám pokukovat
Už aby byla nějaká na autosalonu...těším se na ni.
Kdyby jí začali dělat i v combi, tak by to byl asi největší aspirant na moje další auto...
Akorát, že nevím, zda 1,6 CVVT nebo zůstat u CRDi