mám staré SF 2,7 s AT - nyní na LPG
AT - jedině dobrá volba
já bych uvažoval ale o 3,3 V6 - jezdí tu s ním Sonáty a bude to přeci jenom něco rychlejšího a možná má 5st AT
když si projdeš problémy s SF - většinou přední stabilizátoy - pak je to vše u dieselů - motor je přeci jenom těžší tak tam může být větší namáhání
To že se u nás neprodává SF nové generace s 2,7 a AT je zlovůle dovozce, protože ho u nás nenabízel.
Když se podíváš na ceny paliva tak jestli 10 l nafty nebo 12 l benzinu ( a levnější a jednodušší servis ) tak to je prašť jako uhoď.
V Evropě je diktát střepů z konzernu VW, který nás přesvědčuje, že nad diesel není a tak mi benziňáci jsme trochu raritní.
Přestavba na LPG - v nejlepší ( nejkvalitnější ) variantě cca 40 t Kč - protože hlídání tlaku v pneu tam již máš, pak můžeš jezdit bez rezervy, jen s opravnou sadou a kompresorem.
já osobně mám chuť na Veracruze - ale to je jiná písnička. Pro Evropu ho chystají s 3 litrem diselem, ale já toužím po 3,8 benzinu - takže budu asi také muset kupovat ve státech.
přeji Ti dobrou volbu a snad jsem Tvé rozhodování neztížil svým názorem.
clay
Koupit nebo ne ????
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Reklama
Clay, no tak to ti řeknu, hlavu jsi mě zamotal. Asi se na to vyprdnu a koupím santu vždy ho mohu prodat, když to k tomu nebude. S tím plynem to není spatný nápad, volal jsem jen tak na zkušenou do Strakonic a sekvenční vstřikování s toroidní nádrží pod auto na V6 36000 Kč - no bad. Nevím jak je to ze spotřeby, ale mě počítač (na půjčeném autě najeto 20000mil) po 800 mílích což je cca 1288 km ukazoval průměr 24mil/galon což je cca 9,8 s automatem, ale tady trochu jiný styl ježdění. Hlavně musím zjistit, co všechno budu muset vyměnit v ČR na autě a hned pak do toho půjdu. Jestli teda nebudu muset předělávat polovinu auta.
Ahoj,
budu rád, když se Ti to povede, a zcela zištně si pak k Tobě přijdu pro informace.
nebo kdy se vracíš ? že bys přivezl dvě fára ?
clay
budu rád, když se Ti to povede, a zcela zištně si pak k Tobě přijdu pro informace.
nebo kdy se vracíš ? že bys přivezl dvě fára ?
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)