Stránka 2 z 2

CH-4, B4

Napsal: 05 zář 2008, 15:19
od Krtek II
CITACE z internetu po použití vyhledavače:

CH-4 Současná
Zavedena v roce 1998. Pro vysoko-rychlostní čtyřdobé motory, u kterých je vyžadováno splnění výfukových emisních norem z roku 1998. CH-4 oleje mají speciální složení pro užití s palivem s hmotnostním obsahem síry do 0.5%. Může být použit místo CD, CE, CF-4 a CG-4 olejů.

CF Současná
Zavedena v roce 1994. Pro off-road motory s nepřímým vstřikováním a motory používající palivo s hmotnostním objemem síry nad 0.5%. Může být použit místo CD olejů.

A3, B3
Olej pro vysokou zátěž, možnost prodloužení intervalu výměny

B4
Jako B3 + možno použít pro dieselové motory s přímým vstřikováním

Re: CH-4, B4

Napsal: 11 zář 2008, 10:13
od Mexican
Krtek II píše:CH-4 Současná
Zavedena v roce 1998. Pro vysoko-rychlostní čtyřdobé motory, u kterých je vyžadováno splnění výfukových emisních norem z roku 1998. CH-4 oleje mají speciální složení pro užití s palivem s hmotnostním obsahem síry do 0.5%. Může být použit místo CD, CE, CF-4 a CG-4 olejů.

CF Současná
Zavedena v roce 1994. Pro off-road motory s nepřímým vstřikováním a motory používající palivo s hmotnostním objemem síry nad 0.5%. Může být použit místo CD olejů.

A3, B3
Olej pro vysokou zátěž, možnost prodloužení intervalu výměny

B4
Jako B3 + možno použít pro dieselové motory s přímým vstřikováním
takze co z toho rozumiem je ze pre nase podmienky (ruska ropa ktora je sirnatejsia - vacsi podiel siry) je vhodnejsia americka norma CF. A ak porovname aj americku a europsku normu tak ma v tom hyundai asi poriadny hokej. Pise jednu normu ktora je pre motory bez priameho vstrekovania (CL) a B4 ktora je pre motory s priamym vstrekovanim

takze si dovolim zhrnut - u nas v europe sa drzat len europskej normy ACEA, dbat na plnu syntetiku a viskozitu podla potreby a stavu motora

Napsal: 11 zář 2008, 12:34
od kaartr
Dovolím si nesouhlasit.Je úplně jedno jest li je syntetický nebo minerální, či smíšený, důležitá je jeho výkonost! Docela jasné pojednání.. http://www.autopress.cz/mazivarske-myty ... -syntetika

Napsal: 11 zář 2008, 12:44
od Mexican
kaartr píše:Dovolím si nesouhlasit.Je úplně jedno jest li je syntetický nebo minerální, či smíšený, důležitá je jeho výkonost! Docela jasné pojednání.. http://www.autopress.cz/mazivarske-myty ... -syntetika
ok, tak sa tesim na to az uvidim mineralny olej pre turboduchadlom preplnovane motory (teda ACEA B4). Nemyslim pseudo synteticke oleje od kastrolu, myslim plnu syntetiku. mineralne oleje maju vacsinou viskozitu 15Wxx a to chcem vidiet niekoho kto si to da do turbomotora. Ludia, preboha premyslajte trochu a prestante citovat jeden zdroj dookola. Do moderneho commonrailu patri plna syntetika, ziadny mineralny olej specifikacie vyrobcu nesplni. Dajte si tam Bixxol, Shell, Total, Valvoline, Fuchs ale nech to je plna syntetika