Stránka 2 z 3
Napsal: 18 led 2006, 23:56
od black_sheep
ivan.raffai@seznam.cz píše:black_sheep píše:jo a jeste jedna vec
vytece ty chladici kapaliny hodne kdyz to budu rozdelavat? nemam rezervni chladici kap., jen vodu kdyby nahodou neco a jak jsem tak koukal tak to je zhruba tesne pod urovni hladiny v chladici..
budu to asi delat zejtra, dneska mi ho privezou jeste, prej ve dve.. ale kaslu na to, udelam to az bude lepci pocasi, kdyz uz to vydrzelo dva roky tak den to vydrzi..
Víš co udělej??
V pravo dole na chladiči je výpustný kohoutek,tak něco upust do nějaké
nádoby a nemusíš nic dolívat!
Jinak ten tremostat podle oficiálního katalogu by měl být on!!
A za druhé Já vím O týhle firmě víc než si myslíš!!
Ta jejich neznalost Mě jako dost zaráží!!
Holt je to jenom o lidech!!
Takový mít ve firmě,tak jsem v bankrotu!!
no ja si vazim toho ze se snazej a hledaj jak fredky, ikdyz by to mela bejt samozrejmost! v borsky pobocce me akorat rekli ze jsou korejci hovada, takze asi tak...
optam jsem se na rozvody, tak musim co nejrychlejc sesypat dva litry na gates remen a SKF kladku. taky jsem se ptal na neorigo plecharinu, bud lemy nebo cely blatniky a na scoupe to asi proste nikdo nedela..
nenapada te neco? ja uz se ptam snad vsude a asi to nedelaj, pac by se jim to nevyplatilo..
jinak termostat mam pred sebou, docela me prekvapuje ze je to tak malicky a jednoduchy zarizeni..
jinak s zapalovacim kabelmu nipparts - byli dneska zaveje, takze jsem to moc nezkousel ale pripada mi to bejt jako zazrak, auto tissi a tahne jak driv... je to mozny vubec? v tom kelly mi rikali ze to je nesmysl, ale co jinyho by to bylo kdyz VAG ukazat cistou pamet a vyjma termostatu a rozvodu je vsecko co na to ma vliv novy...
Napsal: 19 led 2006, 00:20
od ivan
black_sheep píše:ivan.raffai@seznam.cz píše:black_sheep píše:jo a jeste jedna vec
vytece ty chladici kapaliny hodne kdyz to budu rozdelavat? nemam rezervni chladici kap., jen vodu kdyby nahodou neco a jak jsem tak koukal tak to je zhruba tesne pod urovni hladiny v chladici..
budu to asi delat zejtra, dneska mi ho privezou jeste, prej ve dve.. ale kaslu na to, udelam to az bude lepci pocasi, kdyz uz to vydrzelo dva roky tak den to vydrzi..
Víš co udělej??
V pravo dole na chladiči je výpustný kohoutek,tak něco upust do nějaké
nádoby a nemusíš nic dolívat!
Jinak ten tremostat podle oficiálního katalogu by měl být on!!
A za druhé Já vím O týhle firmě víc než si myslíš!!
Ta jejich neznalost Mě jako dost zaráží!!
Holt je to jenom o lidech!!
Takový mít ve firmě,tak jsem v bankrotu!!
no ja si vazim toho ze se snazej a hledaj jak fredky, ikdyz by to mela bejt samozrejmost! v borsky pobocce me akorat rekli ze jsou korejci hovada, takze asi tak...
optam jsem se na rozvody, tak musim co nejrychlejc sesypat dva litry na gates remen a SKF kladku. taky jsem se ptal na neorigo plecharinu, bud lemy nebo cely blatniky a na scoupe to asi proste nikdo nedela..
nenapada te neco? ja uz se ptam snad vsude a asi to nedelaj, pac by se jim to nevyplatilo..
jinak termostat mam pred sebou, docela me prekvapuje ze je to tak malicky a jednoduchy zarizeni..
jinak s zapalovacim kabelmu nipparts - byli dneska zaveje, takze jsem to moc nezkousel ale pripada mi to bejt jako zazrak, auto tissi a tahne jak driv... je to mozny vubec? v tom kelly mi rikali ze to je nesmysl, ale co jinyho by to bylo kdyz VAG ukazat cistou pamet a vyjma termostatu a rozvodu je vsecko co na to ma vliv novy...
Zapalovací kabely a svíčky,to je vždycky alchymie!
Plechařina se opravdu nedá sehnat,ale viděl jsem někde na netu,že to jeden chlápek prodává na netu kapoty,světla a další věci!!Funglovky,!!
Odněkud to vozí!!
Korejci nejsou hovada,ale Ti tvoji prodejci
,protože to mu jak je vidět vůbec,ale vůbec nerozuměj,tak to vidím zase Já!!
Včera jsem objednávál na Scoupe palivový filtr,vzduchový filtr,koněčně
mám taky ty čtyřbodovky a nový těsnění pod víko na ventily!!
Objednával jsem to včera kolem půlpátý odpoledne a dneska Mě to přivezl
všechno a ani nebylo ještě dvanáct hodin poledne!!Co Ti na to mám
říct!!
Napsal: 19 led 2006, 00:24
od black_sheep
ivan.raffai@seznam.cz píše:black_sheep píše:ivan.raffai@seznam.cz píše:
Víš co udělej??
V pravo dole na chladiči je výpustný kohoutek,tak něco upust do nějaké
nádoby a nemusíš nic dolívat!
Jinak ten tremostat podle oficiálního katalogu by měl být on!!
A za druhé Já vím O týhle firmě víc než si myslíš!!
Ta jejich neznalost Mě jako dost zaráží!!
Holt je to jenom o lidech!!
Takový mít ve firmě,tak jsem v bankrotu!!
no ja si vazim toho ze se snazej a hledaj jak fredky, ikdyz by to mela bejt samozrejmost! v borsky pobocce me akorat rekli ze jsou korejci hovada, takze asi tak...
optam jsem se na rozvody, tak musim co nejrychlejc sesypat dva litry na gates remen a SKF kladku. taky jsem se ptal na neorigo plecharinu, bud lemy nebo cely blatniky a na scoupe to asi proste nikdo nedela..
nenapada te neco? ja uz se ptam snad vsude a asi to nedelaj, pac by se jim to nevyplatilo..
jinak termostat mam pred sebou, docela me prekvapuje ze je to tak malicky a jednoduchy zarizeni..
jinak s zapalovacim kabelmu nipparts - byli dneska zaveje, takze jsem to moc nezkousel ale pripada mi to bejt jako zazrak, auto tissi a tahne jak driv... je to mozny vubec? v tom kelly mi rikali ze to je nesmysl, ale co jinyho by to bylo kdyz VAG ukazat cistou pamet a vyjma termostatu a rozvodu je vsecko co na to ma vliv novy...
Zapalovací kabely a svíčky,to je vždycky alchymie!
Plechařina se opravdu nedá sehnat,ale viděl jsem někde na netu,že to jeden chlápek prodává na netu kapoty,světla a další věci!!Funglovky,!!
Odněkud to vozí!!
Korejci nejsou hovada,ale Ti tvoji prodejci
,protože to mu jak je vidět vůbec,ale vůbec nerozuměj,tak to vidím zase Já!!
Včera jsem objednávál na Scoupe palivový filtr,vzduchový filtr,koněčně
mám taky ty čtyřbodovky a nový těsnění pod víko na ventily!!
Objednával jsem to včera kolem půlpátý odpoledne a dneska Mě to přivezl
všechno a ani nebylo ještě dvanáct hodin poledne!!Co Ti na to mám
říct!!
no ja s nima problem nemam, s tema v liberci, do boru uz k tomu hovadu nepachnu, pac svoji nebo neschopnost autokelly haze na korejce, ktery prece nemuzou za druhovyrobu!
ja volal vcera v pul paty taky do prahy, poslali mi to do liberce, mohli i do boru prej, rano v osm jsem pro to byl, obednal termostat a jeste dneska ve dve jsem ho mel.. ovsem kterej to uz byl trosku problem, proto diky za radu!
a pokud by nahodou nepasoval tak obednam ten druhej no..
Napsal: 19 led 2006, 14:28
od black_sheep
ehm, ehm.. jak dostanu vodu z chladice?
toho sroubu dole se nechcu dotykat, aby to pak nezaclo tyct..
nakou hadickou to nasat jako brckem? neni to jedovaty?
Napsal: 19 led 2006, 14:56
od Farmář
black_sheep píše:ehm, ehm.. jak dostanu vodu z chladice?
toho sroubu dole se nechcu dotykat, aby to pak nezaclo tyct..
nakou hadickou to nasat jako brckem? neni to jedovaty?
doporucoval bych radeji odsroubovat ten sroubek a vypustit... eventuelne pri problemech ho vymenit za novy....
pokud si nechces loknout a vyslemovat si strivka
Jak vypustit
Napsal: 19 led 2006, 19:58
od ivan
Farmář píše:black_sheep píše:ehm, ehm.. jak dostanu vodu z chladice?
toho sroubu dole se nechcu dotykat, aby to pak nezaclo tyct..
nakou hadickou to nasat jako brckem? neni to jedovaty?
doporucoval bych radeji odsroubovat ten sroubek a vypustit... eventuelne pri problemech ho vymenit za novy....
pokud si nechces loknout a vyslemovat si strivka
Teda Farmáři kde Ty pořád bereš ty smajlíky
Fakt moc dobrý!!
Co se týče Tebe BlackSheepe,tak to vypust přes hadici od chladiče nebo
hned u termostatu!
Re: Jak vypustit
Napsal: 19 led 2006, 21:28
od black_sheep
ivan.raffai@seznam.cz píše:Farmář píše:black_sheep píše:ehm, ehm.. jak dostanu vodu z chladice?
toho sroubu dole se nechcu dotykat, aby to pak nezaclo tyct..
nakou hadickou to nasat jako brckem? neni to jedovaty?
doporucoval bych radeji odsroubovat ten sroubek a vypustit... eventuelne pri problemech ho vymenit za novy....
pokud si nechces loknout a vyslemovat si strivka
Teda Farmáři kde Ty pořád bereš ty smajlíky
Fakt moc dobrý!!
Co se týče Tebe BlackSheepe,tak to vypust přes hadici od chladiče nebo
hned u termostatu!
no ani nechtejte vedet jak jsme to s romcisem delali
ale novej termostat je tam, vypada sice uplne jinak ale funguje dokonale.. po par metrech mam auto ohraty tak jako driv na maximu
topi jak blazen, tichoucky, jen jemne brumla vejfuk.. uzasny, proste jiny auto!
v kombinaci s novejma kabelama tahne jako drak, uz se tesim na novej rozvodak a nasledne na mimon hihih pac jsem vsem ujizdel se studenym motorem a s kabelovou smesi, takze jsem zvedavej co to udela ted!
no stejne to nemam na zavodeni..
jeste ted je mi vedro z auta a to jsem vylezl pred pul hodinou
taky spotreba, uz jsem mel najet jen 30 km, najel jsem pres dvacet a stale to vypada ze jeste neco najedu... az natankuju a projedu tak reknu kolik mi vychazi, asi pujde rapidne dolu..
miluju scoupecka! uz jen ty rozvody a lak!
Re: Jak vypustit
Napsal: 19 led 2006, 21:48
od ivan
black_sheep píše:ivan.raffai@seznam.cz píše:Farmář píše:
doporucoval bych radeji odsroubovat ten sroubek a vypustit... eventuelne pri problemech ho vymenit za novy....
pokud si nechces loknout a vyslemovat si strivka
Teda Farmáři kde Ty pořád bereš ty smajlíky
Fakt moc dobrý!!
Co se týče Tebe BlackSheepe,tak to vypust přes hadici od chladiče nebo
hned u termostatu!
no ani nechtejte vedet jak jsme to s romcisem delali
ale novej termostat je tam, vypada sice uplne jinak ale funguje dokonale.. po par metrech mam auto ohraty tak jako driv na maximu
topi jak blazen, tichoucky, jen jemne brumla vejfuk.. uzasny, proste jiny auto!
v kombinaci s novejma kabelama tahne jako drak, uz se tesim na novej rozvodak a nasledne na mimon hihih pac jsem vsem ujizdel se studenym motorem a s kabelovou smesi, takze jsem zvedavej co to udela ted!
no stejne to nemam na zavodeni..
jeste ted je mi vedro z auta a to jsem vylezl pred pul hodinou
taky spotreba, uz jsem mel najet jen 30 km, najel jsem pres dvacet a stale to vypada ze jeste neco najedu... az natankuju a projedu tak reknu kolik mi vychazi, asi pujde rapidne dolu..
miluju scoupecka! uz jen ty rozvody a lak!
A to bylo pláče vid??Taky jsem zvědavej na Tvoji spotřebu!!
Když říkám,že tam patří,tak tam patří a nezlob!!
Re: Jak vypustit
Napsal: 19 led 2006, 22:17
od black_sheep
ivan.raffai@seznam.cz píše:black_sheep píše:ivan.raffai@seznam.cz píše:
Teda Farmáři kde Ty pořád bereš ty smajlíky
Fakt moc dobrý!!
Co se týče Tebe BlackSheepe,tak to vypust přes hadici od chladiče nebo
hned u termostatu!
no ani nechtejte vedet jak jsme to s romcisem delali
ale novej termostat je tam, vypada sice uplne jinak ale funguje dokonale.. po par metrech mam auto ohraty tak jako driv na maximu
topi jak blazen, tichoucky, jen jemne brumla vejfuk.. uzasny, proste jiny auto!
v kombinaci s novejma kabelama tahne jako drak, uz se tesim na novej rozvodak a nasledne na mimon hihih pac jsem vsem ujizdel se studenym motorem a s kabelovou smesi, takze jsem zvedavej co to udela ted!
no stejne to nemam na zavodeni..
jeste ted je mi vedro z auta a to jsem vylezl pred pul hodinou
taky spotreba, uz jsem mel najet jen 30 km, najel jsem pres dvacet a stale to vypada ze jeste neco najedu... az natankuju a projedu tak reknu kolik mi vychazi, asi pujde rapidne dolu..
miluju scoupecka! uz jen ty rozvody a lak!
A to bylo pláče vid??Taky jsem zvědavej na Tvoji spotřebu!!
Když říkám,že tam patří,tak tam patří a nezlob!!
ani nebylo ja mel vetsi starost o ty kable - ale i tak diky!! von tamten podle cisel ma stejnej obrazek i parametry.. nechapu to proc teda jeden nemaj u nas ale jen v holandsku, co je na nem jinyho. jen mi nepasovalo tesneni, resp. jo, ale bylo naky univerzalni, takze tam je mozna naky min univerzalni jen na scoupe a proto je to psany jen na scoupe a jiny min obvykly auta a tak ho sem nevozej.. jsem ho vorezal to co tam bylo a sedi! hlavne moc diky za radu ohledne toho termostatu ze za to muze, sice uz jsem posledni tejden tusil ze bude asi v kopru ale asi bych tak rychle nezareagoval kdybys mi to nevpalil rovnou ze je mrtvej..
az jednou budu mit cas tak ho povarim ten puvodni a zjistim jak pracoval.. radsi nechci vedet..
snad se moc motor nezblaznil tim provozem na 70ti stupnich.. haprovali mi otacky a bylo to takovy divny, no delalo to i predtim obcas, prej kvuli vlhkosti mi rekli v hyundaii no zatim to vypada ze problem je vyresenej, kdyz zataham za plynovy lanko tak to okamzite spadne pak do volnobehu, me to vzdycky predtim zahaprovalo, ale studeny to bude delat asi dal, jenze to to stejne neturuju..
ale fakt jsem se lek kdyz jsem zjistil ze je jinej, tak uz jsem te chtel zacit proklinat, tak jsem zavolal do servisu jestli se muze lisit a priznali ze joo tak jsem ho tam frknul a pohoda..
Re: Jak vypustit
Napsal: 19 led 2006, 22:41
od ivan
black_sheep píše:ivan.raffai@seznam.cz píše:black_sheep píše:
no ani nechtejte vedet jak jsme to s romcisem delali
ale novej termostat je tam, vypada sice uplne jinak ale funguje dokonale.. po par metrech mam auto ohraty tak jako driv na maximu
topi jak blazen, tichoucky, jen jemne brumla vejfuk.. uzasny, proste jiny auto!
v kombinaci s novejma kabelama tahne jako drak, uz se tesim na novej rozvodak a nasledne na mimon hihih pac jsem vsem ujizdel se studenym motorem a s kabelovou smesi, takze jsem zvedavej co to udela ted!
no stejne to nemam na zavodeni..
jeste ted je mi vedro z auta a to jsem vylezl pred pul hodinou
taky spotreba, uz jsem mel najet jen 30 km, najel jsem pres dvacet a stale to vypada ze jeste neco najedu... az natankuju a projedu tak reknu kolik mi vychazi, asi pujde rapidne dolu..
miluju scoupecka! uz jen ty rozvody a lak!
A to bylo pláče vid??Taky jsem zvědavej na Tvoji spotřebu!!
Když říkám,že tam patří,tak tam patří a nezlob!!
ani nebylo ja mel vetsi starost o ty kable - ale i tak diky!! von tamten podle cisel ma stejnej obrazek i parametry.. nechapu to proc teda jeden nemaj u nas ale jen v holandsku, co je na nem jinyho. jen mi nepasovalo tesneni, resp. jo, ale bylo naky univerzalni, takze tam je mozna naky min univerzalni jen na scoupe a proto je to psany jen na scoupe a jiny min obvykly auta a tak ho sem nevozej.. jsem ho vorezal to co tam bylo a sedi! hlavne moc diky za radu ohledne toho termostatu ze za to muze, sice uz jsem posledni tejden tusil ze bude asi v kopru ale asi bych tak rychle nezareagoval kdybys mi to nevpalil rovnou ze je mrtvej..
az jednou budu mit cas tak ho povarim ten puvodni a zjistim jak pracoval.. radsi nechci vedet..
snad se moc motor nezblaznil tim provozem na 70ti stupnich.. haprovali mi otacky a bylo to takovy divny, no delalo to i predtim obcas, prej kvuli vlhkosti mi rekli v hyundaii no zatim to vypada ze problem je vyresenej, kdyz zataham za plynovy lanko tak to okamzite spadne pak do volnobehu, me to vzdycky predtim zahaprovalo, ale studeny to bude delat asi dal, jenze to to stejne neturuju..
ale fakt jsem se lek kdyz jsem zjistil ze je jinej, tak uz jsem te chtel zacit proklinat, tak jsem zavolal do servisu jestli se muze lisit a priznali ze joo tak jsem ho tam frknul a pohoda..
Ty si číslo to Ti povím,ale jinak dík není nad upřímnost!
Re: Jak vypustit
Napsal: 19 led 2006, 22:52
od black_sheep
ivan.raffai@seznam.cz píše:black_sheep píše:
ani nebylo ja mel vetsi starost o ty kable - ale i tak diky!! von tamten podle cisel ma stejnej obrazek i parametry.. nechapu to proc teda jeden nemaj u nas ale jen v holandsku, co je na nem jinyho. jen mi nepasovalo tesneni, resp. jo, ale bylo naky univerzalni, takze tam je mozna naky min univerzalni jen na scoupe a proto je to psany jen na scoupe a jiny min obvykly auta a tak ho sem nevozej.. jsem ho vorezal to co tam bylo a sedi! hlavne moc diky za radu ohledne toho termostatu ze za to muze, sice uz jsem posledni tejden tusil ze bude asi v kopru ale asi bych tak rychle nezareagoval kdybys mi to nevpalil rovnou ze je mrtvej..
az jednou budu mit cas tak ho povarim ten puvodni a zjistim jak pracoval.. radsi nechci vedet..
snad se moc motor nezblaznil tim provozem na 70ti stupnich.. haprovali mi otacky a bylo to takovy divny, no delalo to i predtim obcas, prej kvuli vlhkosti mi rekli v hyundaii no zatim to vypada ze problem je vyresenej, kdyz zataham za plynovy lanko tak to okamzite spadne pak do volnobehu, me to vzdycky predtim zahaprovalo, ale studeny to bude delat asi dal, jenze to to stejne neturuju..
ale fakt jsem se lek kdyz jsem zjistil ze je jinej, tak uz jsem te chtel zacit proklinat, tak jsem zavolal do servisu jestli se muze lisit a priznali ze joo tak jsem ho tam frknul a pohoda..
Ty si číslo to Ti povím,ale jinak dík není nad upřímnost!
jj, to si rikame s mladou taky ze neni nad uprimnost..
asi to fakt funguje, uz to bude rok a je nam lepe nez na zacatku
Napsal: 20 led 2006, 00:06
od black_sheep
jooo jeste jedna vec me vytahla z postele..
to je normalni ze se to auto zahreje natolik ze se na volnobeh pusti vetrak?? pri jizde nee, ale cekal jsem na mladou a nechal to nastartovany az se mi pustil vetracek, ale udrzoval to na teplote kolem stovky baj vocko.. mi prijde ze spousti moc brzo... resp. buhvi jestli to nevylezlo vejs pac uz chvili bezel nez jsem si toho vsiml..
Napsal: 20 led 2006, 00:14
od ivan
black_sheep píše:jooo jeste jedna vec me vytahla z postele..
to je normalni ze se to auto zahreje natolik ze se na volnobeh pusti vetrak?? pri jizde nee, ale cekal jsem na mladou a nechal to nastartovany az se mi pustil vetracek, ale udrzoval to na teplote kolem stovky baj vocko.. mi prijde ze spousti moc brzo... resp. buhvi jestli to nevylezlo vejs pac uz chvili bezel nez jsem si toho vsiml..
No větrák zapíná kolem 95 stupňů a srazí to pod devadesát stupňů a takhle to udržuje pořád dokola!!
Je to normální!!Ukazatel vody se Ti nesmi dostat do červeného pole!!
Jinak větrák zapíná lehce pod tou bílou silnější čárou,tak to sleduj!
Napsal: 20 led 2006, 00:19
od black_sheep
ivan.raffai@seznam.cz píše:black_sheep píše:jooo jeste jedna vec me vytahla z postele..
to je normalni ze se to auto zahreje natolik ze se na volnobeh pusti vetrak?? pri jizde nee, ale cekal jsem na mladou a nechal to nastartovany az se mi pustil vetracek, ale udrzoval to na teplote kolem stovky baj vocko.. mi prijde ze spousti moc brzo... resp. buhvi jestli to nevylezlo vejs pac uz chvili bezel nez jsem si toho vsiml..
No větrák zapíná kolem 95 stupňů a srazí to pod devadesát stupňů a takhle to udržuje pořád dokola!!
Je to normální!!Ukazatel vody se Ti nesmi dostat do červeného pole!!
Jinak větrák zapíná lehce pod tou bílou silnější čárou,tak to sleduj!
no ta bila silnejsi je 115°C podle hmaservice, pokud me moje hlava derava nesali..
ale tak nak to bylo, pokud to chladi rychle tak to srazilo nak na tech 90-95°C a pak se vypnul.. jen ze se to na volnobeh tak zahreva, to se bojim kolon v lete abych nedopad jako skodarna..
Napsal: 21 led 2006, 03:10
od black_sheep
ee jeste jedna vec, neni mozny ze se od motoru nak prihrejva prevodovka a pracuje taky hezky v teple? ne ze by me to spatne radilo predtim, bud jsem si to uz v euforii co vsecko prestal hyundik delat vsugeroval, ale prijde mi ze to tedka radi lip nez novy a to hyundai vycitaj ze maj blby predovovky.. je fakze ze potom co jsem nechal vymenit olej v ni, tak to radi o 1000% lip, ale ted se to zase nako zlepsilo..
abych to shrnul co me to opravdu opravilo..
- nehaprujou otacky na volnobehu
- je tichouckej na volnobeh a neklepe tak, ve volantu uz neni cejtit (samo ze ohratej)
- neskubne pri odpojeni paliva (s qualtem a bez plynu) v nizsich otackach
- zase o chlup tissi celkove, jako novej tedka!
- topi tak ze se to neda vydrzet dlouho na max
- min zere
a
- lip tahne, kopce co jsem s najezdovou rychlosti 60 na petku radil to ted vyjede jak prd!!!! a predjizdeni taky ok nepobiram to, ale to mozna delaj ty kabely, menil jsem to ve stejnej den..
dokonaly! jsem z toho mimo, to se omlouvam jestli to pisu uz po paty, po dvou letech co jsem myslel ze uz scoupe ma nejlepci leta za sebou se ukazal ze je v dobry kondicce, tak me pochopte!