Stránka 2 z 2

Napsal: 03 říj 2008, 23:31
od ivan
Zajímavé řešení tohle jsem ještě neviděl a to jsem toho za ta léta viděl lecos :) Podle obrázku to vypadá,že je tam jen pomocný motůrek s převodkou,tudíž žádná kapalina a ani mechanické nebo elektrické roznáněcí čerpadlo,moc zajímavé řešení :) Po technické stránce by to jistě šlo namontovat jde jen o to jestli je to opravdu kompletní a není něco třeba ještě něco dodělávat a jestli nedělají dva druhy stoupání řízení,udělat jde vše ,když se chce :wink:

re

Napsal: 04 říj 2008, 10:08
od slabostka
Dnes máme " novou dobu...."- kedysi oprava hoci čoho vyzerala tak že sa našla chybná vec a tá sa vymenila- za pár korún. Dnes sa chybná vec nehľadá, dnes sa rovno vymení celý blok súčiastok naraz, darmo bola chybná vecička za 150 SK. Nemajú čas.... Komu by sa chcelo drbať sa s posilovačom- možno by trebalo vybrať agregát.... proste práca na pár dní, zatiaľ zmáknu 10 iných áut. Proste konzumná spoločnosť- použi 3 roky, vyhoď a kúp nové. Niekedy veci poctivo robené fungovali tak že vydržali majiteľovi celý život- naša Narex vrtačka. Takže s tým posilovačom asi nepochodíte, teraz škoda plakať. Doporučujem nechať tak a peniaze radšej nechať pre ďalšie auto alebo niečo užitočnejšie.