Stránka 2 z 4
Napsal: 26 zář 2008, 21:28
od tatulda
Pro normální pohodovou jízdu se dá točit do tě 3000ot.,ale pro razantnější jízdu,nebo třeba při předjíždění je potřeba ho trochu popohnat.Slušně to tahá už od cca4000ot.Jo a tu poznámku o spojovacím článku neber nijak osobně-neměla to být urážka ale jen pro odlehčení
Napsal: 27 zář 2008, 00:27
od Borek
mirpie píše:ty s ním "závodíš" jen v nízkých otáčkách? To jsme pak doma. Ta felda 1.6 je motor VW, hodně starej, ale dobře udělanej na točivý moment. Ten motor má sice jen 55kW, ale za to už při 4500ot/min a točák ted z hlavy nevim, možná 150Nm, ale ne v 5000ot/min jako u tvé lantry, nýbrž někde kolem 2800-3000ot/min, takže má takřka stejný točivý moment jako tvoje lantra, ale o 2000ot/min dřív. Takže pokud mu chceš ujet do kopce a kdekoli jinde, je potřeba tvou lantru držet v rozmezí 5000-6000ot/min, jinak nemáš šanci. Tady je blbý, že využitelný rozsah otáček je jen pouze 1000ot/min. Taky to chce bleskově řadit...Ale co si budem povidat...
Pozemní komunikace není závodní dráha a kdo si tohle plete, neměl by vůbec sedat za volant..
Já na to taky často pořádně šlapu, ale neohrožuji ostatní účastníky.
Jen pro upřesnění-Felda 1,6l-55kW/4500 ot.,135Nm/3500 ot.,pohot.hmotnost 1080 kg-.A z 0-100km/h (pokud je dálnice dost dlouhá a řidič není moc starý na to,aby se dosažení 100km/h ve Feldě dožil
)udělá za 13,0s.I když je Lantra o 160kg těžší,má neporovnatelně výkonnější motor(84kW) a zrychlení o bezmála 2s
lepší.Takže buď tam neláduješ správně rychlosti nebo nemáš motor OK(a nebo máš 1,6l motor s 66kW,což se dávalo do provedení GL a i tak tam musíš mít o pár desetin s. 100km/h dříve).S motorem 2,0l/102kW má Lantra 100km/h za rovných 9,0s.
Napsal: 27 zář 2008, 08:25
od laxo18
tam to moze byt kludne o spojke ked uz je zrela na vymenu tak to auto ide podstatne horsie
Napsal: 27 zář 2008, 14:02
od Limitz
mirpie píše:Motor 1,6 16V (G4GR)
Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC
Zdvihový objem (cm3) 1599
Vrtání/zdvih 77,4/85
Stupeň komprese 10,1
Max. výkon (kW/k/ot/min) 84/114/6000
Max. točivý moment (Nm/ot/min) 163/5000
Nejvyšší doporučená rychlost 196 km/h
Výkony (platí pro Coupé)
Zrychlení z 0 na 100 km/h (s) 11,8
Spotřeba paliva (l/100km)
Cyklus - městský 9,8
- mimoměstský 6,2
- kombinovaný 7,5
zajímalo by mě teda jaký mám teda krouťák já když má 1.6 163 Nm, já našel o 1.8 tohle:
Motor: 1.8 16v
typ: řadový čtyřválec s rozvodem DOHC
zdvihový objem: 1,795
vrtání x zdvih: 82,0 x 85,0
stupeň komprese: 10,0
max. výkon/ot: 94 kW(128 PS)/6100
max. točivý moment/ot: 161,9 Nm/5000
Zrychlení z 0 na 100 km/h s manuální převodovkou: 9,4
Zdroj:
http://www.lantraweb.net/historie/historie_modelu.html
Napsal: 28 zář 2008, 13:31
od mirpie
ty parametry na Lantru 1.6 jsem jen přetáhl z Coupé-fóra z technické sekce a motory Lantra/Coupé byly stejné...Možná je v tom točivém momentu chyba... Zajímavé u těch motorů 1.6, 1.8 a 2.0 je to, jak jsou všechny prakticky identické a to doknoce i vrtáním (1.8 a 2.0 shodně 82mm, 2.0 má jen větší zdvih pístu o 8,5mm) nebo zdvihem (1.6 a 1.8 shodně 85mm). Tady by se dal vysvětlit i ten téměř shodný točivý moment u 1.6 s 1.8. Na točivý moment motoru má právě největší vliv po tlaku ve válci zdvih pístu, tedy rameno kliky. A to je u motoru 1.6 s 1.8 stejný. V porovnání výkonu 1.6 s 1.8 na tom 1.8 není o moc lépe (84kW proti 94kW), tedy rozdíl 10kW, což na točivém momentu při stejném zdvihu myslím moc nepřidá..
Ale samozřejmě je nesmysl, aby motor 1.8 měl menší točivý moment než motor 1.6 (reaguji na ty papírové hodnoty)
Napsal: 28 zář 2008, 15:44
od black_sheep
no voni ty jejich udaje se stejne hodne rozchazej
treba ty ve zrychleni 0..100! to mi prijde, ze to meri tak ze zmacknou stopky a pak teprva slapou na pedal
Napsal: 28 zář 2008, 18:38
od tatulda
Co jsem měl zatím možnost porovnávat parametry motoru,tak jsem našel toto-max.výkon od 82,7kW po 84 kW a toč,moment 146-148 Nm.(jedná se o 1,6/16v-G4GR)
Napsal: 28 zář 2008, 21:31
od Paul666
Tatuldo ja se nezlobim v poho
Napsal: 29 zář 2008, 15:08
od Limitz
tak dneska to na mě zkoušela taky jedna felina a stíhal mě jen v obci protože jezdím podle předpisů mimo obec než to roztáhl na těch 90 tak sem byl fuč
Napsal: 29 zář 2008, 21:39
od zombyk
no tie feldy su zaujimave stroje, teraz som siel po "dialnici" s mojou lantrou 1.8 16V GT "J1" unas na vychode a dobehla ma felda predbiehala ma 140 tak som jej ukazal ze viem ist viac, stalcil som plyn a auticko krasne vyslo na 200 a felda si to rozbehla zamnou tiez 200 taze mam dost . a pritom ta felda zvonku vyzerala ze sa rozpadne
Napsal: 29 zář 2008, 22:12
od tatulda
To jsem rád,že je to v poho,jo a k tomu autu co vypadalo že se rozpadne-něco podobného jsem zažil nedávno-byl to Rapid,každej díl v jiné barvě,stav tak akorát na vrakáč,ale v kopečku se mě držel jako klíště-až se mi to přestávalo zamlouvat a musel jsem hlouběji na plyn.Neuspěl
Napsal: 29 zář 2008, 22:46
od RUMiiiK
neni to o honeni ega, jenom se me nelibi, kdyz si jedu v pohode predepsanou rychlosti ze me predjizdeji slabsi auta nez mam ja
Napsal: 30 zář 2008, 06:23
od Paul666
RUMiiiKu přesně s tebou souhlasím
Napsal: 30 zář 2008, 12:45
od vlastaFR
Paul666 píše:RUMiiiKu přesně s tebou souhlasím
na ty dalnici tomu davam volnej prubech, ale na okreskach jak vidim vdali se priblizejici "konkurenci
" tak pomalu zrychluju, aby se ke me ani nedostal... no nemuzu si pomoct
asi by mi nebylo nejlip kdyby me predjelo HTP-cko
Napsal: 30 zář 2008, 14:53
od Paul666
no prave vlasto, taky bych rekl ze je dost dobre smutny, kdyz te predjede naky H**** To Pojede