Stránka 2 z 6

Napsal: 27 zář 2008, 21:34
od LongStar
black_sheep píše:
  • 1. na coupe je katak hned pod svodama, taakze turbo jedine tam, za katakem by to asi nebylo to pravy
    2. turbo na scoupe by se jako pouzit dalo, ale vyrobce (garett) u nej pise 1.6max, nekde jsem to cetl...
    3. s tim fiatem mas dozajista pravdu, taky jsem si rikal ze jestli neco z toho auta bude vychytane, tak SNAD turbo :-) ale o puvodu toho turba nevim nic a nevim jak dobre maj italove poreseny chlazeni, mazani apod... aby to nebylo nacaty :-)
1-nemam rad tohle cilsovani:D
2-to cerveny coupe co jezdi po srazech ma turbo tak se ho optej
3-do fiatu se davalo turbo IHI ne?TB2810
4-myslim ze nevim

Napsal: 27 zář 2008, 21:54
od black_sheep
LongStar píše:
black_sheep píše:
  • 1. na coupe je katak hned pod svodama, taakze turbo jedine tam, za katakem by to asi nebylo to pravy
    2. turbo na scoupe by se jako pouzit dalo, ale vyrobce (garett) u nej pise 1.6max, nekde jsem to cetl...
    3. s tim fiatem mas dozajista pravdu, taky jsem si rikal ze jestli neco z toho auta bude vychytane, tak SNAD turbo :-) ale o puvodu toho turba nevim nic a nevim jak dobre maj italove poreseny chlazeni, mazani apod... aby to nebylo nacaty :-)
1-nemam rad tohle cilsovani:D
2-to cerveny coupe co jezdi po srazech ma turbo tak se ho optej
3-do fiatu se davalo turbo IHI ne?TB2810
4-myslim ze nevim
1. nemam rad kdyz nekdo nema rad moje cislovani :lol:
2. me je to fuk skoro, ale dobry napad se zeptat nekoho kdo uz to poresil, protoze nac vymyslet zarovku podruhe, ze??
3. myslim ze nevim :-) IHI, UHU... tezko rict..
4. ale ve scoupe je urcite garett :-)

Napsal: 27 zář 2008, 22:03
od LongStar
black_sheep píše:
LongStar píše:
black_sheep píše:
  • 1. na coupe je katak hned pod svodama, taakze turbo jedine tam, za katakem by to asi nebylo to pravy
    2. turbo na scoupe by se jako pouzit dalo, ale vyrobce (garett) u nej pise 1.6max, nekde jsem to cetl...
    3. s tim fiatem mas dozajista pravdu, taky jsem si rikal ze jestli neco z toho auta bude vychytane, tak SNAD turbo :-) ale o puvodu toho turba nevim nic a nevim jak dobre maj italove poreseny chlazeni, mazani apod... aby to nebylo nacaty :-)
1-nemam rad tohle cilsovani:D
2-to cerveny coupe co jezdi po srazech ma turbo tak se ho optej
3-do fiatu se davalo turbo IHI ne?TB2810
4-myslim ze nevim
1. nemam rad kdyz nekdo nema rad moje cislovani :lol:
2. me je to fuk skoro, ale dobry napad se zeptat nekoho kdo uz to poresil, protoze nac vymyslet zarovku podruhe, ze??
3. myslim ze nevim :-) IHI, UHU... tezko rict..
4. ale ve scoupe je urcite garett :-)
1:D 2-patrila tomu co to tu zalozil ne tobe ze:)
2:D jj tam je T15
3:D uz nic nepis!!!

Napsal: 27 zář 2008, 22:20
od black_sheep
LongStar píše:
black_sheep píše:
LongStar píše: 1-nemam rad tohle cilsovani:D
2-to cerveny coupe co jezdi po srazech ma turbo tak se ho optej
3-do fiatu se davalo turbo IHI ne?TB2810
4-myslim ze nevim
1. nemam rad kdyz nekdo nema rad moje cislovani :lol:
2. me je to fuk skoro, ale dobry napad se zeptat nekoho kdo uz to poresil, protoze nac vymyslet zarovku podruhe, ze??
3. myslim ze nevim :-) IHI, UHU... tezko rict..
4. ale ve scoupe je urcite garett :-)
1:D 2-patrila tomu co to tu zalozil ne tobe ze:)
2:D jj tam je T15
3:D uz nic nepis!!!
tak zaprvy.... :lol: anebo radsi nee :-)

cau

Napsal: 30 zář 2008, 14:57
od vady
cau jsem tu zprva a přemýšlím o koupi cupé,všichni píšou v recenzích že 2,7 nic moc a tak bych se rád dozvěděl jestli jde nacpat turbo do 2,0?o autech nic moc nevím díky.

Re: cau

Napsal: 30 zář 2008, 15:54
od LongStar
vady píše:cau jsem tu zprva a přemýšlím o koupi cupé,všichni píšou v recenzích že 2,7 nic moc a tak bych se rád dozvěděl jestli jde nacpat turbo do 2,0?o autech nic moc nevím díky.
ano šlo

Re: cau

Napsal: 01 říj 2008, 08:11
od DEDe
vady píše:cau jsem tu zprva a přemýšlím o koupi cupé,všichni píšou v recenzích že 2,7 nic moc a tak bych se rád dozvěděl jestli jde nacpat turbo do 2,0?o autech nic moc nevím díky.
2.7 nema akorat adekvatni vykon co by clovek od takoveho objemu a spotrebe paliva ocekaval preci jen 125Kw neni nijak moc, jinak zvuk motoru i celkovej dojem je suprovej a libi se kazdemu koho v tom svezu, jestli to mas blizko do brna neni problem si porovnat rozdil treba kdyz prijdes na nas srazek :)

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Napsal: 31 pro 2008, 21:45
od Dr Meduza
tak vytahnu trochu zapadly tema :)
mezi opravama aut a chozenim do prace (mam 2 auta a z toho zrovna ani jedno nejezdi a autopucovny maj zavreno, tak musim sockou :evil: ) porad premejslim nad turbem a upravama
ted konkretne premejslim nad takovou veci, co se pouziva obcas u velkejch motoru a to konkretne o provozovani motoru pri maly zatezi jenom na nektery valce
podle vsech tepelnejch a jinejch motorovejch teorii, by melo bejt vyhodnejsi jet s motorem v maly zatezi s vic otevrenou skrtici klapkou a palit jenom v nekterejch valcich, kdyz je motor dost velkej a tezkej a nejlip ma este hodne valci tak se to tam ztrati pri beznejch otackach
z hlediska ridici jednotky to neni problem naprogramovat takovy chovani
jenom tu vyvstava trochu problem s tim, ze se neda merit bohatost smesi lambda sondou (nebo aspon ne beznou) a musela by se pouzit nejaka vaha vzduchu, nemate nekdo naky zkusenosti s vahou vzduchu, nejlip co z ni leze za signaly a jak je zpracovat?

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Napsal: 17 čer 2009, 02:56
od Dr Meduza
Zdravim, opet ozivuju svoji davno zapadlou myslenku :twisted:
Porad vaham nad tim turbem a dneska sem tak nahodou narazil na maly elektricky zubovy cerpadlo a to me vnuklo silenou myslenku
Nejvetsi problem u turba je asi sladit ho se zbytkem motoru, u me odpada jeden problem tim, ze mam auto na LPG, takze nemusim zasahovat uz do palivovy soustavy, ta je samostatna se svoji ridici jednotkou a muzu si tam nastavit vlastne cokoliv, navic se nemusim az tak obavat komprese a toho, ze bych ji musel snizovat, nebo ze by to pak jezdilo jenom na nakej silenej benzin
Takze v podstate by stacilo dat turbo na vejfuk a pripojit na nej vodu a olej a prave tady se zapojuje moje bujna fantazie :mrgreen: co tomu turbu dat vlastni olej s elektrickym cerpadlem a vlastni vodu s malym chladicem ?
Vyhnu se tak vlastne vsem zasahum do motoru, akorat prisroubuju turbo s vhodnou prirubou na svody, naleju do nej olej a vodu a pofrcime (nez se zase auto upravi pro jednodussi parkovani ](*,) )

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Napsal: 17 čer 2009, 03:03
od black_sheep
co takhle vodostrysk do palubovky, uz jsi o nem premyslel? :)

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Napsal: 17 čer 2009, 03:19
od Dr Meduza
black_sheep píše:co takhle vodostrysk do palubovky, uz jsi o nem premyslel? :)
Vodotrysk a bazen mam ve Favoritu :mrgreen: :P

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Napsal: 17 čer 2009, 03:55
od black_sheep
Dr Meduza píše:
black_sheep píše:co takhle vodostrysk do palubovky, uz jsi o nem premyslel? :)
Vodotrysk a bazen mam ve Favoritu :mrgreen: :P
:lol: no, jednou za to treba dostanes naky uznani

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Napsal: 17 čer 2009, 08:07
od mirpie
turbo samozřejě může mít vlastní oba okruhy, ale u žádnýho auta jsem to neviděl, je to - bylo by to, zbytečně složitý. Krom dalšího chladiče na vodu bys potřeboval další vodní čerpadlo, další čerpadlo na olej a tady by byl problém, odkud je hnát, resp. jak je hnát od nějaké řemenice s co nejmenším počtem úprav. Každý olejový i okruh potřebuje i obtok čerpadla s vracečkou na sání přes přetlakový ventil, pak další olejový filtr, taktéž s obtokem přes ventil (když se ucpe filtr, lepčí mazat nefiltrovaným olejem než nemazat vůbec), další expanzku na vodu, zásobník na olej.......

Jde to, ale je to složitější, než to jen "napíchat" na stávající okruhy.

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Napsal: 17 čer 2009, 17:00
od Dr Meduza
no voda napichnout z topeni by nemel bejt problem
ale s olejem si nejsem uplne jistej, co to udela s motorem, kdyz by se vzal z cidla tlaku, proto me napad ten vlastni okruh s elektrickym cerpadlem, navic by tam pak byl pro to turbo mnohem cistejsi olej

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Napsal: 18 čer 2009, 09:25
od mirpie
olej můžeš vzít z mezipříruby, kterou našroubuješ pod filtr. Dělá se to tak, když si někdo montuje dodatečně olejový chladič. Je to taková placka, redukce, co má vývod a přívod na olej, mezikus mezi motor a stávající olejový filtr.