Napsal: 30 zář 2008, 13:59
to můžeš, ale riziko je zde menší, pokud to auto vzhldem ke svému stavu bude ještě brzdit
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Taky mam pocit ze se to s tim vysekanim hroti, nevim jak vy ale ja jedu rychle jen kde si to muzu dovolit rozhodne nelitam do zatacek na maximum i kdyz to auto ma navic i kdyz by melo jeste vetsi vykon tak rychleji uz stejne jezdit do zatacek nebudu nez ted a na predjizdeni rozjezdy a tak vetsi vykon lepsi. Tim neobhajuju to nacpat tam turbo po vsech info co sem si cetl je to zrejme tezce nevyhodna "investice" a lepsi koupit silnejsi auto.vlastaFR píše:takhle muzes skoncit i bez turba treba i ze skodovkou ktera ma 40kw.mirpie píše:jo a abych to dokončil, to vše viz muj příspěvek výše byl jen zlomek problematiky motoru. Když upravíš motor, kterej místo 140koní bude mít 210, tak je jasný, že stávající spojka a brzdy stačit nebudou. Spojku zničíš za 10tis km, vlastně ji ani nezničíš, protože hned v první zatáčce vyletíš jak namydlenej blesk, protože ze 160 na 60 to za pár vteřin se stávajícími brzdami neubrzdíš. Uděláš tři otáčky přes boudu, vyrušíš zajíčka, co uteče vystrašenej o 10m vedle, v lepším případě tě doškrábanýho vytáhnou hasiči ven a budeš rázem myslet na jiný věci, než na podobné hovadiny.
Úpravám s rozvahou zdar
no jetse se ho optej jestli ti na to da nakou zaruku:Dlaxo18 píše:ale kto tu riesi peniaze chalan sa pytal ci sa tam da dat turbo co sa da a bodka. mne sa sem uz nechce pisat to co som sem napisal v mojom predchadzajucom prispevku lebo stale budeme hovorit o tom istom kazdy si budeme hovorit to svoje a to nema cenu tento rozhovor mi presne priapada ako ked niekto na hyundai hadze hnoj proste sa nema cenu o tom bavit no dobre tak ja este spravim jednu vec napisem chlapikom do koreje kolko to asi tak vydrzi ked dostanem odpoved tak ju sem placnem a bude po problemoch a hotovo , inak na tu garaz co si spominal ti radsej nebudem reagovat
Otom vím já své.......vlastaFR píše:takhle muzes skoncit i bez turba treba i ze skodovkou ktera ma 40kw.mirpie píše:jo a abych to dokončil, to vše viz muj příspěvek výše byl jen zlomek problematiky motoru. Když upravíš motor, kterej místo 140koní bude mít 210, tak je jasný, že stávající spojka a brzdy stačit nebudou. Spojku zničíš za 10tis km, vlastně ji ani nezničíš, protože hned v první zatáčce vyletíš jak namydlenej blesk, protože ze 160 na 60 to za pár vteřin se stávajícími brzdami neubrzdíš. Uděláš tři otáčky přes boudu, vyrušíš zajíčka, co uteče vystrašenej o 10m vedle, v lepším případě tě doškrábanýho vytáhnou hasiči ven a budeš rázem myslet na jiný věci, než na podobné hovadiny.
Úpravám s rozvahou zdar
Co se tech 0.3baru tyce tak ja se chystam dat tlak 0.4baru, kde se kompresni pomer nemeni(jeste) a dle toho co pisi by mel vykon byt 180-190wHP, puvodni 110wHP coz mi pride jako podstatny rozdil. Meni se samo spojka, vstrikovace, pak od svodu az po zadni dil vejfuku konce. Kit stoji cca 3200$ a myslim si ze motor by to vydrzet mohl a zas tak malo to nebude. Spotreba nahoru sice pujde ale podle me ne tak dramaticky a rekl bych ze mozna stejna kdyz se auto nebude furt honit jak nadmuta koza :)Ale tak to se uvidi az se vyzkousi. Jeste furt zvazuju ze prodam coupe a coupim neco jinaciho uz s vetsim vykonem .)Jen nevim co :)Ale to je vec jinaci .)Jsem chtel RX-8 ale spotreba 15l+ me nepritahuje .)Stimdle si myslim ze 15l neprelezu. Spis pocitam 12l kdyz ted jezdim do 10lmirpie píše:jasně, ale těžko někdo bude vrážet statisícovou položku do motoru, kterej se mu za 20tis km vyblije. A těžko vrážet 200ti tisícovou položku za komlet úpravy motoru včetně menší komprese (kliková hřidel s menším ramenem - tedy menší zdvih pístu,tedy menší komprese) aby ti motor něco vydržel, kované písty, odolnější ventily a jejich sedla, jiné vstřiky, lepší brzdy a spojku, aby se s tím vůbec dalo jezdit. Nehledě na to, že když tohle všechno uděláš a pak ti to támhle nějakej strejda v klobouku na křižovatce naboří tak, že zklividuje podstatnou část těch úprav, tak ti to žádná pojištovna nezaplatí, narozdíl od seriového auta s turbomotorem.., který pomalu koupíš za menší peníze, než je cena jenom těch úprav.
Ono se to nezdá, ale to auto na tyhle práce odstavíš pomalu na rok, pokud tedy vše sháníš postupně a montuješ postupně někde sám s kolegou v hausgaráži..
Neodrazuji. Jde vše, když jsou peníze a čas. Pokud někomu nevadí, že na 2.0 motor s kompresí 10,2 vrazí turbodmychadlo, natlačí tam 1,2baru, aby to mělo efekt, vymění spojku a převodovku za kusy, co přenesou ten točivý moment, vymění brzdy a podvozek, aby "stíhaly" motoru a užije si s tím zábavu jako prase a nevadí mu, že po pár km s úsměvem od ucha k uchu se mu to vyblije, protože to bud přestalo mazat, nebo to zadřel, protože to neuchladil, nebo prostě jen únavou mechanických komponent, co nebyli stavěny na 210koní, nebo kvůli čemukoli jinému, tak proč ne..
Ti, co tam natlačí 0,3baru se budou usmívat podstatně déle, ale od ucha k uchu ne, ale jen tak na půl pusy, protože za ty prachy, co do toho dali, to o moc líp nejede...
Vše je otázka priorit a peněz
Playgamer píše:já ti řikám že to auto vážně v zatáčkách nesedí(a netvrdím to jenom já tvrdí to spousta lidí se kterými jsem se potkal a kecali jsme o coupe), nechová se tak jak by mělo ... to že jsem tenkrát udělal chybu ano uznávám, ale uznej že prostě coupe v zatáčkách nesedí ... pokud nesouhlasíš tak se někdy sejdeme já přivezu mazdu která je v sérii a ukážu ti že auto co je srovnatelně těžký a je na 195/50 sedí mnohem víc než coupe který je na 205/50black_sheep píše:TO SI NORMALNE DELAS PRDEL, vid???? ted jsi me teda po ranu hnul zluci!! vypojis baterku, sviti ti ABS a jezdis s tim 14dnu, navic jak dobytek a pak tady posilas fotky z takovy sikany, kde vidim dva cerny pruhy jak jsi stal na brzde a hobloval gumy (mit v poradku ABS tak se to nestalo) a trada ven...Playgamer píše:a je to tu zase .... někdo si koupil Coupe a chce z něj vyždímat co nejvíc ... chápu tě ... taky jsem byl takovej idealista ... do mojí první bouračky s coupe ... to auto nesedí ... neni dělaný na vysoký rychlosti a obzvlášť ne v zatáčkách ... nehledě na to ... první věc co musíš u auta udělat je pořádná aerodynamika(u coupe s tím už stejně nic neuděláš) ale hlavně brzdy!!! ...
neschazuj to na auto, to auto je mekkci ale sedi dobre! pokud chces mit komfortu a vic prilnavosti - tak si porid tvrdsi pruziny a jine tlumice, kurna! a brzdy ma perfektni! navic, srovnavat to auto s calibrou s podvozkem z konce 80.let co byl v vectre A............
a kdyz chces shazovat calibru, to auto bylo vylozene nadcasovy ... kdyby se u toho tolik nes*aly motory a 4x4 tak tech aut tady jezdi mnohem vic
a jeste u tvyho prispevku "pokud chces mit komfortu a vic prilnavosti" ... prilnavosti bych souhlasil ... ale s tvrdsim podvozkem neprichazi vic komfortu .... spis naopak a brzdy u coupe nejsou zase az tak perfektni
a ještě poslední věc nelíbí se ti porovnání s calibrou? můžu ti to porovnat klidně s tigrou - auto co neskutečně sedí a vydrží strašný věci a ještě což tě doufám potěší - seat ibiza 1.4(1.5) systém porsche r.v. 88 - nejlepší auto co jsem kdy měl po motorický stránce neuvěřitelný a taky neskutečně sedělo
Playgamer píše:já ti řikám že to auto vážně v zatáčkách nesedí(a netvrdím to jenom já tvrdí to spousta lidí se kterými jsem se potkal a kecali jsme o coupe), nechová se tak jak by mělo ... to že jsem tenkrát udělal chybu ano uznávám, ale uznej že prostě coupe v zatáčkách nesedí ... pokud nesouhlasíš tak se někdy sejdeme já přivezu mazdu která je v sérii a ukážu ti že auto co je srovnatelně těžký a je na 195/50 sedí mnohem víc než coupe který je na 205/50black_sheep píše:TO SI NORMALNE DELAS PRDEL, vid???? ted jsi me teda po ranu hnul zluci!! vypojis baterku, sviti ti ABS a jezdis s tim 14dnu, navic jak dobytek a pak tady posilas fotky z takovy sikany, kde vidim dva cerny pruhy jak jsi stal na brzde a hobloval gumy (mit v poradku ABS tak se to nestalo) a trada ven...Playgamer píše:a je to tu zase .... někdo si koupil Coupe a chce z něj vyždímat co nejvíc ... chápu tě ... taky jsem byl takovej idealista ... do mojí první bouračky s coupe ... to auto nesedí ... neni dělaný na vysoký rychlosti a obzvlášť ne v zatáčkách ... nehledě na to ... první věc co musíš u auta udělat je pořádná aerodynamika(u coupe s tím už stejně nic neuděláš) ale hlavně brzdy!!! ...
neschazuj to na auto, to auto je mekkci ale sedi dobre! pokud chces mit komfortu a vic prilnavosti - tak si porid tvrdsi pruziny a jine tlumice, kurna! a brzdy ma perfektni! navic, srovnavat to auto s calibrou s podvozkem z konce 80.let co byl v vectre A............
a kdyz chces shazovat calibru, to auto bylo vylozene nadcasovy ... kdyby se u toho tolik nes*aly motory a 4x4 tak tech aut tady jezdi mnohem vic
a jeste u tvyho prispevku "pokud chces mit komfortu a vic prilnavosti" ... prilnavosti bych souhlasil ... ale s tvrdsim podvozkem neprichazi vic komfortu .... spis naopak a brzdy u coupe nejsou zase az tak perfektni
a ještě poslední věc nelíbí se ti porovnání s calibrou? můžu ti to porovnat klidně s tigrou - auto co neskutečně sedí a vydrží strašný věci a ještě což tě doufám potěší - seat ibiza 1.4(1.5) systém porsche r.v. 88 - nejlepší auto co jsem kdy měl po motorický stránce neuvěřitelný a taky neskutečně sedělo