Stránka 2 z 10
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 20 pro 2008, 22:58
od tatchwud
laufas píše:a to mam prijit do servisu a rict. Kdyz prejedu diru, poskripe mi palubovka v rohu? To je divny,ne?
Myslím,že to je neřešitelné,protože to budou těžko řešit.Je třeba říct,co to asi je.
1,Roztažnost materiálu.Řešení - povolit šrouby držící palubku? Asi ne, protože vše je asi řešeno zacvaknutím,tedy plast na kov.Myslím,že časem se to vycuká a plasty si najdou svou polohu.Zatím asi stříknout silikon.olej jako carlos.( apropó do jakého místa se to stříklo?)
2,Kroutí se auto.Řešení - Vrátit? Opravit? Nedovedu si to představit,co by na to kdo řekl.
Myslím,že časem se to vycuká a plasty si najdou svou polohu.
U Feldy jsem měl zase problém s vrzáním výplně sedačky,na což mě odpověděli,že až se vysedí,tak to zmizí.Zmizelo. Občas též vrzla dvířka na palubce u spolujezdce.Taky to časem zmizelo.Tak uvidíme.
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 21 pro 2008, 05:57
od matysekul
a to mam prijit do servisu a rict. Kdyz prejedu diru, poskripe mi palubovka v rohu? To je divny,ne?
Proč by to mělo být divný.Je to závada jako každá jiná.A jak to tak pozoruji,nebudeš jediný.Servisáci by si to měli umět najít.
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 21 pro 2008, 09:57
od Uzi77
jako ja si myslim kdyz je auto novy tak by nemelo vrzat a nebo to maj psat do manualu me to drncí v palubovce je to pri nižších otáčkách, nebo na hrbech me to teda dost sere nekoupil sem si auto aby me to klepalo jak nejaka š120. Jako dali sme za to peníze tak at je to cajk v lete jdu reklamovat. Kdyby sem to vedel ze to takle klepe a drnčí vživotě bych si to nekoupil a teda čumim jako vul že to dela tak novy a pekny auto jako je i30 rikal sem si ze to bude asi moje další auto ktery koupim pozdeji jako funglovku az jednou matrix pujde do sveta (otazka 6 let)
Ale to drnčení neexistuje pujdu jinam a vyzkousím jinou značku na vlastní kůži. Další věc je že sem si myslel že i30 už nema tak debilní levný tvrdy plasty na místech dke je stoprocentní že se při používání poškrábou. je me jasny že auto je vyrobeny s min nakladama ale kdyby tam daly nejakej tapec urcite by to zvysilo jak esteticno tak kvalitu vozu. Jinak sem s matrixem spokojenej
ZDRAVIM VSECHNY A PŘEJU PĚKNY VÁNOCE A ŠŤASTNEJ NOVEJ ROK.
HLAVNĚ BEZ NEHOD
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 21 pro 2008, 16:02
od laufas
Tady se to nejak zvrhlo
A jeste pridam - na kostkach mi drnci ta schranka na bryle ve strope! To uz UZIho77 klepne,ne?
Pripada mi, ze se to bere moc vazne.
Vcera jsem najel tak 80km a vrzlo to jednou MAX 2x. Schranka na bryle vubec, ptze jsem nejel po kostkach
Vubec bych to zatim neresil, ptze mam strach, ze jak do toho zacnou servisaci (jak zname servisy Hyundai) vrtat, bude to jen a jen horsi
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 21 pro 2008, 16:34
od tatchwud
Uzi77 píše:jako ja si myslim kdyz je auto novy tak by nemelo vrzat a nebo to maj psat do manualu me to drncí v palubovce je to pri nižších otáčkách, nebo na hrbech me to teda dost sere nekoupil sem si auto aby me to klepalo jak nejaka š120. Jako dali sme za to peníze tak at je to cajk v lete jdu reklamovat. Kdyby sem to vedel ze to takle klepe a drnčí vživotě bych si to nekoupil a teda čumim jako vul že to dela tak novy a pekny auto jako je i30 rikal sem si ze to bude asi moje další auto ktery koupim pozdeji jako funglovku az jednou matrix pujde do sveta (otazka 6 let)
Ale to drnčení neexistuje pujdu jinam a vyzkousím jinou značku na vlastní kůži. Další věc je že sem si myslel že i30 už nema tak debilní levný tvrdy plasty na místech dke je stoprocentní že se při používání poškrábou. je me jasny že auto je vyrobeny s min nakladama ale kdyby tam daly nejakej tapec urcite by to zvysilo jak esteticno tak kvalitu vozu. Jinak sem s matrixem spokojenej
ZDRAVIM VSECHNY A PŘEJU PĚKNY VÁNOCE A ŠŤASTNEJ NOVEJ ROK.
HLAVNĚ BEZ NEHOD
Nevím,no,je to triviální problémek.Mě to vrzlo párkrát,mohlo to být čímkoliv,jinak mě - kromě kloubů - nevrže nic,naprostá spokojenost.A srovnávat to se Š120 je na pováženou
. Prostě klídek,pohoda a rokenrol. A jo, taky pěkný Vánoce a klidný rok 2009 bez nehod.
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 21 pro 2008, 19:01
od kowalski1410
teď jsem se vrátil cca po 100km cestě s íčkem,jel jsem s vypnutým rádiem(schválně) a neslyšel jsem,kromě hučení pneumati
,vůbec nic
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 21 pro 2008, 23:17
od tatchwud
kowalski1410 píše:teď jsem se vrátil cca po 100km cestě s íčkem,jel jsem s vypnutým rádiem(schválně) a neslyšel jsem,kromě hučení pneumati
,vůbec nic
No já po asi 40 km dnes ujetých taky nic. A to jsem si zatopil na plno (29st),abych to ověřil.Prostě klídek.
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 21 pro 2008, 23:22
od black_sheep
ja dnes 120km a taky pohoda. (12 let stare coupe)
s tim topenim to dela tak v -20 kdyz zacnu fajrovat potom co to auto stalo venku, jsem zapomnel napsat.. ale to vzdycky vytapim opatrne pac je mi toho auta uplne lito
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 22 pro 2008, 10:14
od Uzi77
Takže to nemusime řešit mame super auta a nechapu proč tohle vlakno vzniklo vrzaní, pukaní, klapaní, je proste jednou za cas a jen u nekoho a malokdy a stejne to nikomu nevadi když mu to dělá LOL nenechte se vysmát milionáři ja sem na 370.000,-Kč musel pracovat nevim jak ostatní.
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 22 pro 2008, 11:08
od tatchwud
Uzi77 píše:Takže to nemusime řešit mame super auta a nechapu proč tohle vlakno vzniklo vrzaní, pukaní, klapaní, je proste jednou za cas a jen u nekoho a malokdy a stejne to nikomu nevadi když mu to dělá LOL nenechte se vysmát milionáři ja sem na 370.000,-Kč musel pracovat nevim jak ostatní.
jj,a nemakal jsem jenom sám.A neměl jsem ho za 1/2 denní plat,jako ředitel ČEZu.
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 22 pro 2008, 13:48
od laufas
Uzi77 píše:Takže to nemusime řešit mame super auta a nechapu proč tohle vlakno vzniklo vrzaní, pukaní, klapaní, je proste jednou za cas a jen u nekoho a malokdy a stejne to nikomu nevadi když mu to dělá LOL nenechte se vysmát milionáři ja sem na 370.000,-Kč musel pracovat nevim jak ostatní.
mne slo o to, ze to sem tam vrzne a hned je z toho nekvalitni material a zpracovani
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 22 pro 2008, 13:52
od tatchwud
laufas píše:Uzi77 píše:Takže to nemusime řešit mame super auta a nechapu proč tohle vlakno vzniklo vrzaní, pukaní, klapaní, je proste jednou za cas a jen u nekoho a malokdy a stejne to nikomu nevadi když mu to dělá LOL nenechte se vysmát milionáři ja sem na 370.000,-Kč musel pracovat nevim jak ostatní.
mne slo o to, ze to sem tam vrzne a hned je z toho nekvalitni material a zpracovani
No lepší,když si vrzne,nebo nevrzne?Je fakt,že leckdy záleží na materiálu....
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 28 úno 2009, 19:43
od coky
Tiež pozorujem praskanie, niekedy až rezonanciu prístrojovky pri prejazde nerovností alebo pri určitých otáčkach. Bol som aj v servise, ale akurát podoťahovali šrúbky. Skúsil by som ten silikónový sprej, len neviem, kde ho strieknuť.
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 04 dub 2009, 10:53
od land001
na ten silikonový olej byl si tak trochu pozor určité plasty jsou na něj náchylné a mění svoje valstnosti aby jste si nespůsobily jěště větší problémy. Jinak po zimě se vyplatí zkontrolovat všechny plasty zvláště ve dveřích kde se mohou uvolnit (odstranění zacvaknutím), a také podél předního skla zvláště levá strana povolený lem v horní poloze.
zatím mám v autě absolutní klid snad až na gumy made in korea(Kumho).
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 04 dub 2009, 11:01
od vlado1979
land001 píše:na ten silikonový olej byl si tak trochu pozor určité plasty jsou na něj náchylné a mění svoje valstnosti aby jste si nespůsobily jěště větší problémy. Jinak po zimě se vyplatí zkontrolovat všechny plasty zvláště ve dveřích kde se mohou uvolnit (odstranění zacvaknutím), a také podél předního skla zvláště levá strana povolený lem v horní poloze.
zatím mám v autě absolutní klid snad až na gumy made in korea(Kumho).
Zatiaľ nepozorujem žiadne pazvuky, ani od prístrojovky, ani od ostatných častí karosérie.