Už jsem do tohoto vlákna nechtěl zasahovat,protože důkaz jak rychlá kolečka má můj Tiburon,mi zatrhla manželka,když viděla jak sahám pro mobil s foťákem,abych udělal fotečku,tak jsem dostal RÁZNÉ kázání
(to bylo slov
) a v rámci udržení šťastného manželství jsem tlf.nechal na místě a zpomalil(když ručička překročila 220km/h-začala stále častěji pokukovat po tachometru,za 230km/h už byla jako na trní-ale mlčela,240Km/h-už vrhala varovné pohledy a poznámky,že jsem slíbil,že pojedeme pomalu,......).Takže se s nikým kdo nevěří nehádám,protože přiznávám,že mám jen jednu svědkyni
a té když jen připomenu ten "fofr"na novém úseku hradecké dálnice,tak mám opět celodenní přednášku na talíři.
Po 230km/h už se rychlost zvyšovala pomalu a pravda,sám přiznávám,že jsem si v duchu říkal-teď bouchnout kolo....
nebo chytit nějaký "větší"hřebíček(už jsem se na téhle dálnici HK-Praha vyhýbal dřevěným bedýnkám,špalkům,leš.trubkám i pytlům s cementem...co všechno lidi neztratí
),tak jsem sám měl obavy.
Auto musím pochválit-i při nejvyšší rychlosti bylo naprosto klidné,jako přisáté k dálnici(poznámka spec.pro značkaře-všechny pneumatiky mám čínské výroby a volant se dal v pohodě držet jednou rukou,oproti Michelinům,kde auto plavalo i v 80km/h
)
Není to tak,že bych takhle jezdil běžně,ale člověk chce zkusit,jak na tom Tiburon je.Tenhle kus dálnice je nový(skvělý,rovný povrch) a jen pro osobní auta
Bylo ráno,tak i provoz byl minimální.Nikoho jsem neohrozil ani neomezil a od Poděbrad(kde se napojují náklaďáky) jsem jel +-předpisově-tam začíná tankodrom záplat a vyjetých kolejí,tak i ta předpisová 130km/h je na tu dálnici hodně.
Odchylka tachometru je podle GPS mínus 5km/h až 12km/h.
Poznámka k Tiburonu-účastnil jsem se všech srazů a VŽDY byl na sprintech můj "rudý žralok"
s náskokem první a měl i nejvyšší dosažené rychlosti podle měření radarem(auta do 2,0l benzín i nafta,i ostatní Tiburony).Píšu o všech českých srazech v Chrášťanech,několik v Mimoni i dvou posledních v Roudné.Na moravských jsem byl také,ale vždy cestou z dovolené s boxem na střeše a až v neděli,takže tam jsem se sprintů a měření neúčastnil.
Píšu to proto,že tohle autíčko asi opravdu dělala nějaká dobrá parta žluťáků a já jim za jeho spolehlivost a výkony děkuji.