Stránka 2 z 4

Napsal: 31 led 2006, 22:30
od Felotron
Skoda, ze uz Tatra nedela osobaky :-(

....nezbyde, nez snizit Tatru 4x4 ;-)

Napsal: 01 úno 2006, 00:36
od Kozlovsky
To je takova skoda.
Ale muzeme bejt vubec radi, ze se Tatra udrzela aspon jako
vyrobce nakladnich aut. Zatim.
Ale moc by me potesil nakej novej osobak od Tatry.
Ale to je nejspis ve hvezdach . . .

Napsal: 02 úno 2006, 00:20
od black_sheep
lukee píše:
black_sheep píše:
lukee píše:Jediná výhoda je, že je lehčí. Nic víc. Proto se používá na závodních speciálech které třeba mají 400 koní a díky karbonovým kompozitům dostanou hmotnost auta např. na 900 kg.... no a 400 koní pak s tak lehkým autem pěkně zamává.
to klidne na min cece, 900 kilo uz je poradnej macek.. :lol:
No to jo,ale já měl na mysli třeba Ecorru Sport V8. Je to postavené na kastli Tatry T700, sériová hmotnost kolem 2 tun. Samotná Ecorra (upravená T700) váží oněch zhruba 900kg,takže všechno zbytečný šlo ven a navíc co nejvíc dílů z karbonu, okna z lexanu a když se to spočítá tak auto odlehčili něco přes tunu :wink: Foto Ecorry:
Obrázek
no to jsem mel na mysli, 900kg ze uz je v serii macek ;)

Napsal: 02 úno 2006, 07:55
od Felotron
lukee píše:Ecorra Sport V8 dosáhla na Mošnovském letišti letmým startem max. rychlosti 306 km/hod.
Toz tolik ze svyho Accenta asi nedostanu... Zatim jsem maximalku nezkousel ;-)

Napsal: 04 úno 2006, 21:48
od Hanz
lukee píše:Ecorra Sport V8 dosáhla na Mošnovském letišti letmým startem max. rychlosti 306 km/hod.
Tý brďo, to musel bejt mazec. Tolik mi to fakt nejede. A ta hezká tatřička je dopovaná rajským plynem (nemyslím plyn po hrachu) nebo je bez?

Napsal: 04 úno 2006, 21:51
od Felotron
Hanz píše:
lukee píše:Ecorra Sport V8 dosáhla na Mošnovském letišti letmým startem max. rychlosti 306 km/hod.
Tý brďo, to musel bejt mazec. Tolik mi to fakt nejede. A ta hezká tatřička je dopovaná rajským plynem (nemyslím plyn po hrachu) nebo je bez?
Pokud vim, je to atmosferickej motor..

....a jestli myslis nitro, tak taky nic

Napsal: 08 úno 2006, 07:30
od Felotron
lukee píše:Jojo, atmosféra 4,5 litru ale něčím to dopujou,nevím teďka čím.Zjistím.
75 litrama na 100km, ale nevim jakej


http://www.tatra603team.cz/2004/modules.php?name=ecorra

Napsal: 07 dub 2006, 00:19
od asimo
Vyki píše:tak to jste teda zase zaperlili s otazeckou:)
cerny kapoty jsou z karbonu ten jak znamo ma jakousi cernou barvu a kvuli odlehceni se pouziva na tuning auticka, je to hracka kolem 20 000 a vis.. pokud znas magora kterej si nastrikal kapotu na cerno jen jako imitaci tak ho pozdravuj a vysmej se mu za me, pac ten jeho chladic motoru dostava v lete urcite dost zabrat, celkove je to v motoru pak jak v peci a nema to hlubsi vyznam.. saunovat motor se nevyplaci, jeho teplota je pak prilis vysoka, pri velkem vykonu muzes motor pak prehrivat.. takze pokud uvidis naslaplou koskovanou tmavou kapotu, je to asi fajnsmekr tuningu, ale asi tak!
hahaha. sa poserem.. takze, ty nam chces nahovorit, ze cierne kapoty, su imitacie karbonovych?? jasneeee.. tak si pozri prve americke sportove auta.. napr camaro... vsetky mali cierne kapoty, ba dokonca aj strechy a zadny kufor.. takze, ak si niekto striekne kapotu na cierno.. no mne sa to paci.. a podla mna je 20.000sk za kapotu vela.. radsej si kupim vertikalne [lamborghini] dvere.. :) a kua, chudaci co maju cele cierne auta.. ti asi nemozu vlete chodit von, co?? sa mu na ceste roztopi autak... hh prepac, som troch apodpichovac, ale aj ty si to trocha prehnal..

Napsal: 22 dub 2006, 11:31
od Kyrglík
lukee píše:
Felotron píše:Skoda, ze uz Tatra nedela osobaky :-(

....nezbyde, nez snizit Tatru 4x4 ;-)
škoda no :cry: Co vím, tak není znám případ, kdy posádka T613 nebo T700 utrpěla při nehodě smrtelná zranění. I když T700 neměla ABS, airbagy a trakční kontrolu tak bezpečnost kompenzovala svou vysokou hmotností a bytelností. T700 se vyrobilo celkem asi 60 kusů, nevýhoda však byla velmi vysoká pořizovací cena (700 tisíc základ - 2,5mil s nejvyšší výbavou) plynoucí z čistě ruční práce na výrobě automobilu. Montovaly se motory V8 s obsahy 3,5 nebo 4,5 litru s výkony kolem 190 - 200 koní. Max. rychlost tohoto kolosu byla 230 km/hod.
No ono když vezmeš Tatru jako náklaďák,naložíš pískem,tak se ti taky vůbec nic nemůže stát..Prostě bezpečný auto 8)

Černá kapota

Napsal: 22 dub 2006, 16:02
od Franta
Když dovolíte, přidám svoje poznatky. Černá kapotáž není záležitost tuningu anebo technické krásy, ale věc ryze praktická. Matný černý nátěr se nejdříve uplatnil na základě praktických zkušeností na vojenské technice v období druhé poloviny a konce 2. sv.války. Speciálně se jednalo o stíhačky, později bombardéry, pozorovací, prúzkumná a bojová letadla. Největšího rozmachu se tento marking dočkal se zavedením proudové techniky, která byla v púvodním provedení eloxovaného duralu anebo z části i chrómové oceli. Vždy se jednalo o matný nátěr před kabinou pilota případně navigátora/střelce/bombometčíka. Matný černý nátěr zabezpečoval v podstatě antireflexní úpravu výhledu - jednoduše že nedošlo k oslnění odrazem paprskú slunce od lesklého povrchu do výhledu posádky. N některých strojích si toho múžete všimnout dodnes. A když budete pozornější, zaregistrujete, že podobné úpravy mají i infra přístroje, periskopy a prúhledy v pancíři obrněné techniky, tankú, OT, samohybných děl, mobilních odpalovákú raket atd. Ale to by jste ksakru jako bývalí vojáci snad měli vědět. A když néé, tak odchod do Kbel, tam je vojenské letecké muzeum, anebo do Lešan tam je zase muzeum vojenské mobilní techniky... a hned máte téma na víkendový výlet.

Napsal: 23 dub 2006, 12:57
od Kyrglík
To FrantaNo,jenže já už se na vijnu nedostal a do vojenskýho muzea ssebou nikoho nedostanu :shock: Dráhá polovička nechce,raději nákupy nebo přírodu a kámoši jsou na hospody :twisted: Takže žádný kulturní vzdělání u mě nehrozí :cry: Musím ti teda jen věřit,ale jak si to vysvětlil zní logicky :P

Napsal: 09 zář 2006, 20:11
od weena
No tak tady je názorný příklad tej černej kapoty. no..... ujetá barva. jinač není špatnej ta černá by mu slušela. že?

http://www.tuningclub-cv.cz/clenove/kit-car/kit-car.htm

Napsal: 11 zář 2006, 11:14
od xmrak
dnes se dělají kapoty a jiné díli jak z karbonu, tak z kevlaru ... jenže karbon je záležitost 10'000 - 20'000 za díl a kevlar je okolo 250'000 za obyčejne wrc křídlo na focuse ...

Napsal: 11 zář 2006, 22:20
od M.a.d.y
weena píše:No tak tady je názorný příklad tej černej kapoty. no..... ujetá barva. jinač není špatnej ta černá by mu slušela. že?

http://www.tuningclub-cv.cz/clenove/kit-car/kit-car.htm
No udělaný fešácky až na tu PINK farebnost :cry: :cry: :cry: , Ale jak říká "Fugina" od nás z vesnice " PINK, COOL, FREE" a také " NA PINK MI NEŠAHEJTE" - neznáš to od někud???

Napsal: 11 zář 2006, 22:26
od Rasty
xmrak píše:dnes se dělají kapoty a jiné díli jak z karbonu, tak z kevlaru ... jenže karbon je záležitost 10'000 - 20'000 za díl a kevlar je okolo 250'000 za obyčejne wrc křídlo na focuse ...
Ne že by jsem ti chtěl napadat tvůj názor, ale nesouhlasim že kevlarové křídlo WRC na Ford Focus stojí 250000. To je dost velká blbost. Děláme je v práci pro německou firmu Lumma tunnig a to křídlo se prodává v německu za 799euro.