Napsal: 31 led 2006, 22:30
Skoda, ze uz Tatra nedela osobaky 
....nezbyde, nez snizit Tatru 4x4

....nezbyde, nez snizit Tatru 4x4

no to jsem mel na mysli, 900kg ze uz je v serii maceklukee píše:No to jo,ale já měl na mysli třeba Ecorru Sport V8. Je to postavené na kastli Tatry T700, sériová hmotnost kolem 2 tun. Samotná Ecorra (upravená T700) váží oněch zhruba 900kg,takže všechno zbytečný šlo ven a navíc co nejvíc dílů z karbonu, okna z lexanu a když se to spočítá tak auto odlehčili něco přes tunublack_sheep píše:to klidne na min cece, 900 kilo uz je poradnej macek..lukee píše:Jediná výhoda je, že je lehčí. Nic víc. Proto se používá na závodních speciálech které třeba mají 400 koní a díky karbonovým kompozitům dostanou hmotnost auta např. na 900 kg.... no a 400 koní pak s tak lehkým autem pěkně zamává.Foto Ecorry:
Toz tolik ze svyho Accenta asi nedostanu... Zatim jsem maximalku nezkousellukee píše:Ecorra Sport V8 dosáhla na Mošnovském letišti letmým startem max. rychlosti 306 km/hod.
Tý brďo, to musel bejt mazec. Tolik mi to fakt nejede. A ta hezká tatřička je dopovaná rajským plynem (nemyslím plyn po hrachu) nebo je bez?lukee píše:Ecorra Sport V8 dosáhla na Mošnovském letišti letmým startem max. rychlosti 306 km/hod.
Pokud vim, je to atmosferickej motor..Hanz píše:Tý brďo, to musel bejt mazec. Tolik mi to fakt nejede. A ta hezká tatřička je dopovaná rajským plynem (nemyslím plyn po hrachu) nebo je bez?lukee píše:Ecorra Sport V8 dosáhla na Mošnovském letišti letmým startem max. rychlosti 306 km/hod.
75 litrama na 100km, ale nevim jakejlukee píše:Jojo, atmosféra 4,5 litru ale něčím to dopujou,nevím teďka čím.Zjistím.
hahaha. sa poserem.. takze, ty nam chces nahovorit, ze cierne kapoty, su imitacie karbonovych?? jasneeee.. tak si pozri prve americke sportove auta.. napr camaro... vsetky mali cierne kapoty, ba dokonca aj strechy a zadny kufor.. takze, ak si niekto striekne kapotu na cierno.. no mne sa to paci.. a podla mna je 20.000sk za kapotu vela.. radsej si kupim vertikalne [lamborghini] dvere..Vyki píše:tak to jste teda zase zaperlili s otazeckou:)
cerny kapoty jsou z karbonu ten jak znamo ma jakousi cernou barvu a kvuli odlehceni se pouziva na tuning auticka, je to hracka kolem 20 000 a vis.. pokud znas magora kterej si nastrikal kapotu na cerno jen jako imitaci tak ho pozdravuj a vysmej se mu za me, pac ten jeho chladic motoru dostava v lete urcite dost zabrat, celkove je to v motoru pak jak v peci a nema to hlubsi vyznam.. saunovat motor se nevyplaci, jeho teplota je pak prilis vysoka, pri velkem vykonu muzes motor pak prehrivat.. takze pokud uvidis naslaplou koskovanou tmavou kapotu, je to asi fajnsmekr tuningu, ale asi tak!
No ono když vezmeš Tatru jako náklaďák,naložíš pískem,tak se ti taky vůbec nic nemůže stát..Prostě bezpečný autolukee píše:škoda noFelotron píše:Skoda, ze uz Tatra nedela osobaky
....nezbyde, nez snizit Tatru 4x4Co vím, tak není znám případ, kdy posádka T613 nebo T700 utrpěla při nehodě smrtelná zranění. I když T700 neměla ABS, airbagy a trakční kontrolu tak bezpečnost kompenzovala svou vysokou hmotností a bytelností. T700 se vyrobilo celkem asi 60 kusů, nevýhoda však byla velmi vysoká pořizovací cena (700 tisíc základ - 2,5mil s nejvyšší výbavou) plynoucí z čistě ruční práce na výrobě automobilu. Montovaly se motory V8 s obsahy 3,5 nebo 4,5 litru s výkony kolem 190 - 200 koní. Max. rychlost tohoto kolosu byla 230 km/hod.
No udělaný fešácky až na tu PINK farebnostweena píše:No tak tady je názorný příklad tej černej kapoty. no..... ujetá barva. jinač není špatnej ta černá by mu slušela. že?
http://www.tuningclub-cv.cz/clenove/kit-car/kit-car.htm
Ne že by jsem ti chtěl napadat tvůj názor, ale nesouhlasim že kevlarové křídlo WRC na Ford Focus stojí 250000. To je dost velká blbost. Děláme je v práci pro německou firmu Lumma tunnig a to křídlo se prodává v německu za 799euro.xmrak píše:dnes se dělají kapoty a jiné díli jak z karbonu, tak z kevlaru ... jenže karbon je záležitost 10'000 - 20'000 za díl a kevlar je okolo 250'000 za obyčejne wrc křídlo na focuse ...