Stránka 2 z 4
Napsal: 01 úno 2006, 22:24
od hgt
Martin2 píše:Noo tak to je rozumná nabídka
, ale ty kilometry by mě trochu děsily
. Ale zas na druhou stranu lepší než koupit auto s najetejma 200t a na tacho "poctivejch" 80t s cenou o 200t vyšší
jo, me normalne taky, ale tim ze je to po majiteli salonu, s poctivym servisem, zarukou na skryte vady ... uvidime
Napsal: 02 úno 2006, 13:19
od zdenek76
Ty jooo za 100t, to je teda luxusní cena, to snad ani není možný. To už se skoro vyplatí koupit třeba jen na díly
Já jsem viděl nejlevnější za 240t, 265t a 269t a všechno byly dost šroty, ten za 240t dokonce bouračka na předek.
PRO PAVLA
Napsal: 02 úno 2006, 13:43
od Leo
Držím palce ať co nejdřív zase jezdíš.
Napsal: 02 úno 2006, 14:50
od Návštěvník
Ty jo, ta cena kolem 100 je fakt good, taky jsem levnejsiho nez 240 nevidel a to mel kolem 140 na tachaku ...
Taky preju brzke uzdraveni u Santy.
Napsal: 02 úno 2006, 15:03
od hgt
zdenek76 píše:Ty jooo za 100t, to je teda luxusní cena, to snad ani není možný. To už se skoro vyplatí koupit třeba jen na díly
Já jsem viděl nejlevnější za 240t, 265t a 269t a všechno byly dost šroty, ten za 240t dokonce bouračka na předek.
uvidime, musim se v tom projet a pak reknu ... ted mam alfu a jsem alfista ... no, nahlodala me prave ta cena ... a rozhodnout se srdcem jestli alfu nebo santu ...
i co se spotreby tyce, ten dvoulitr nesezere pry min jak 8 a ja s alfici jtd jezdim z a5,5 ale .. no ... bude to tezke rozhodovani
Napsal: 02 úno 2006, 16:55
od Martin2
Kdybys to náhodou nevzal, tak dej vědět, jsem další v pořadí
Napsal: 02 úno 2006, 17:05
od zdenek76
Jestli je to ten starý benzinový dvoulitr, tak to neber, je na to auto dost slabej. U dieselu to chce hlavně prověřit turbo a vše kolem, životnost turba je někde kolem 150-180t km, pak s tím můžou být problémy. Jinak samo omrknout i vše ostatní, v těchto km budou nejspíš na výměnu ložiska, tlumiče, kotouče apod. Taky mrkni jestli jsou origo všechna skla a světla, no však to asi znáš.
Napsal: 02 úno 2006, 17:07
od Leo
Co s tím šrotem budeš dělat???
Jsou to vyhozený prachy. Měl bych strach, je to moc nízká cena. Tak za šrot a né za auto. Santa bez VGTčka ani pomalu nejede, dej vědět až se svezeš, ale myslím, že se na to vykašleš.
Napsal: 03 úno 2006, 23:36
od hgt
Leo píše:Co s tím šrotem budeš dělat???
Jsou to vyhozený prachy. Měl bych strach, je to moc nízká cena. Tak za šrot a né za auto. Santa bez VGTčka ani pomalu nejede, dej vědět až se svezeš, ale myslím, že se na to vykašleš.
je to po majiteli servisu, takze by to melo byt v poho. Toho chlapka dobre znam, je to rodinny pritel, neodrbal by me ...
ta cena je proto tak nizka, protoze uz je to odepsane z ucetnictvi ... takze asi tak ...
Napsal: 04 úno 2006, 11:47
od Leo
No tak uvidíš, pro mě je 100tisíc dost na to abych je vyhodil za něco co mi nebude dělat radost, ale jestli je vše v poho tak do toho běž.
Napsal: 04 úno 2006, 13:14
od zdenek76
Já bych to po technické stránce pořádně oklepl, prodej auta mezi známými nebo příbuznými je ideální jen do doby než se tam něco pokazí, pak se s prodávajícím dohaduje hůř než kdyby to byl cizí člověk.
Ještě bych možná upozornil na to, že právě pro někoho z autosalonu není problém servisku dorazítkovat až v době prodeje. U nás, kde se šidí kde co, bohužel serviska není zárukou, že to auto je v pořádku.
Napsal: 04 úno 2006, 15:13
od Leo
Souhlasím, vem si, že se něco po.... a jak se potom budeš dohadovat atd. Byl bych velmi opatrný, velmi výhodné koupě znamená stokrát prověřit. Potom vyhodíš 100litrů a nezmůžeš nic.
Napsal: 04 úno 2006, 20:17
od 1jaromir
Čau já nedám na Santa Fe dopustit mám 2,0 VTG jezdí supr od 8-9 litru nafty záleží jak na to šlapeš. mám ho již 2,5 roku najeto 218 000 km a jen mě měnili ložisko u difecu v 150 000 km a 2 žhaviče teď naposledy na prohlídce, nebýt těch mrazů tak jsem to ani nepoznal. Už se těším na nový model.
Přeji všem mnoho najetých kilometrů.
Napsal: 04 úno 2006, 21:09
od Felotron
1jaromir píše:Čau já nedám na Santa Fe dopustit mám 2,0 VTG jezdí supr od 8-9 litru nafty záleží jak na to šlapeš. mám ho již 2,5 roku najeto 218 000 km a jen mě měnili ložisko u difecu v 150 000 km a 2 žhaviče teď naposledy na prohlídce, nebýt těch mrazů tak jsem to ani nepoznal. Už se těším na nový model.
Přeji všem mnoho najetých kilometrů.
Asi jsi myslel 2.0 VGT ...ale to asi pred 2 a pul rokem nebylo...
Napsal: 04 úno 2006, 21:17
od stojan
..myslim,ze sa vyraba uz od 2003,ale nie som si isty