Stránka 2 z 2
Re: blikání CHECK ENGINE
Napsal: 27 lis 2015, 13:04
od have
Připojit ELM k NTB, v NTB pravým na start -ovládací panely-správce zařízení-porty...musí být vidět číslo portu po připojení ELM.V diag. SW zkusit autoscan portu, nebo zadat ručně číslo portu z NTB. Pokud se nespojí, tak v NTB kliknout na port a zkusit snížovat, nebo zvýšovat rychlost portu.
Re: blikání CHECK ENGINE
Napsal: 27 lis 2015, 23:12
od Exup.FZR
Teď jsem přišel z práce z odpolední směny.
Jdu to zkusit.
Děkuji.Podám raport.
Re: blikání CHECK ENGINE
Napsal: 28 lis 2015, 00:42
od Exup.FZR
Tak to zkouším pořád dokola,ale program pořád hlásí to samé dokola s těmi neexistujícími porty COM.
Dal jsem kabel do USB a ve správci je vidět COM 5 to jak jsi psal tak jsem našel,ale v SW diagnos.tam je automatická detekce a to nefunguje a ruční zadání tam je prázdné okénko a nejde zapsat čislice.
Re: blikání CHECK ENGINE
Napsal: 28 lis 2015, 09:48
od have
Ještě bych zkusil v nastavení COMu5 zvýšit rychlost přenosu. A propojit i s autem.
manual na Scanmaster:
http://wiki.autodiagnostik.cz/index.php ... LM_327-USB
popřípadě ještě zkusit jiný SW:
http://download.cnet.com/s/obdii/
Re: blikání CHECK ENGINE
Napsal: 28 lis 2015, 17:58
od Exup.FZR
Díky za odkaz.Pořád se s tim peru a nejde to.
Zlaté Win.7.
V těch šlo vše bez problému.
Re: blikání CHECK ENGINE
Napsal: 30 lis 2015, 23:11
od Exup.FZR
Tak se mi podařilo připojit na ŘJ motoru a toto jsou chyby.
Mužete mi prosim někdo vysvětlit pro normalního smrtelníka o co se jedná??
Uložené kódy chyb (DTC)(Mode 03)
P1610 - SBDS Interactive Codes
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: -
Controlled by: Kód chyby specifický podle výrobce (nestandardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P1805 - Transmission 4-Wheel Drive High Indicator Open Circuit
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: -
Controlled by: Kód chyby specifický podle výrobce (nestandardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P0422 - Úcinnost hlavniho katalyzatoru (Bank 1) prilis mala
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Pomocné řízení emisí
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P1801 - Transmission Clutch Interlock Safety Switch Open Circuit
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: -
Controlled by: Kód chyby specifický podle výrobce (nestandardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P0326 - Chyba cidla klepani (Bank 1) rozsah/vykon
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Zapalování a jeho poruchy
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P0135 - chyba obvodu vyhrivani sondy O2 (Bank 1 Sonda 1)
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Měření paliva a sání
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
Sporadické chyby (DTC) (Mode 07)
Žádné kódy chyb
Permanentní kódy chyb (DTC) (Mode 0A)
Žádné kódy chyb
Re: blikání CHECK ENGINE
Napsal: 30 lis 2015, 23:27
od Meggie007
Zdravím,
to vypadá jako mrtvá lambda sonda a podle té menší účinnosti katu to bude asi ta před katem. Nevim kolik máš najeto, ale cca 160-180tkm je životnost lambda sond.
Ale je to zajímavé, když jsem měl Elantru tak Check-engine ani nebliknul a to su měl mrtvou lambdu za katem a druhá byla těsně před smrtí
plus jsem posléze objevil 3 fešné díry ve svodech na vnitřní straně k motoru
Tož držim pěsti ať je to ta lamdba a ať máš klid.
Re: blikání CHECK ENGINE
Napsal: 01 pro 2015, 20:35
od Exup.FZR
Díky za upřesnění poruchy vozu.
Na motoru je natočených 157 560 km.Sám jsem najel nějakých 450 km od zakoupení.
---------
Mrknu na to.Jo a jak odstraním imobilizér - zlobí se startováním a je potvrzené ze SW jednotky z dnešního dne??
---------
Co se týká toho diagnostického SW a jak jsem se připojil k autu tak jsem to vyřešil úplnou náhodou.
Win.8 stahují automaticky ovladače z Mrkvochvostu a jak notes stáhnul automaticky nové ovladače kabelu tak to nešlo.
Měl jsem náhodou připojený kabel a otevřeného správce zařízení v notesu současně.
----------------
Jak jsem dal diagn.kabel tak ovladač ve správci zařízení byl s trojúhelníčkem a vykřičníkem.
Odinstaloval jsem ovladač,restnul komp a dal kabel zpět a koukal jsem co to dělá.
Pak vyskočila tabulka o instalování SW ke kabelu (I KDYŽ TAM PŮVODNÍ BYL) a najednou tam byl opět výstražný trojúhelník.
To mi bylo divné.
Udělal jsem to samé co předtím a odinstaloval jsem ovladač kabelu a zakázal automatické aktualizace ovladače a najednou to začalo fungovat.
Takže to shrnu .
- kdo máte a nebo budete kupovat uvedený diagnostický kabel tak ZAKAŽTE AUTOMATICKÉ STAHOVÁNÍ OVLADAČE a bude vám to fungovat na ovladač dodavaný s kabelem od výrobce.
Jak to nezakážete tak vám to NEbude fungovat.
POZOR na aktualizace!!!!!!!!!!
Re: blikání CHECK ENGINE
Napsal: 05 pro 2015, 22:10
od Exup.FZR
Tak dneska nový poznatek.
Včera autem najeto 110 km a dnes dalších 140 km dost rychlejším tempem a kontrola motoru najednou zhasla sama do sebe.
Sice katalyzátor a výfuk za motorem smrděl jako das kvuli vysokému rychlostnímu tempu a dojezdové vzdalenosti, ale chod motoru bez ujmy po úpravě SW super a spotřeba benzínu také perfektní a ještě k tomu zhasla sama od sebe kontrola motoru.
Re: blikání CHECK ENGINE
Napsal: 12 lis 2016, 21:07
od Exup.FZR
Nechci zakládat nové vlákno a tak se optám tady a nebo mě nasměrujte kam dát dotaz.
Můžete mi definovat obsah kodu co to obnáší?
Uložené kódy chyb (DTC)(Mode 03)
P0134 - nespravny signal sondy O2 (Bank 1 Sonda 1) chybi signal
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Měření paliva a sání
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P0422 - Úcinnost hlavniho katalyzatoru (Bank 1) prilis mala
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Pomocné řízení emisí
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P0135 - chyba obvodu vyhrivani sondy O2 (Bank 1 Sonda 1)
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Měření paliva a sání
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P1801 - Transmission Clutch Interlock Safety Switch Open Circuit
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: -
Controlled by: Kód chyby specifický podle výrobce (nestandardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P1805 - Transmission 4-Wheel Drive High Indicator Open Circuit
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: -
Controlled by: Kód chyby specifický podle výrobce (nestandardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
Hodnoty uložené při chybě - Freeze Frame Data (Mode 02)
P0134 - nespravny signal sondy O2 (Bank 1 Sonda 1) chybi signal
03 - Stav palivového systému
Palivový systém 1 open loop -
Palivový systém 2 Not Reported -
04 - Vypočtená zátěž 19 %
05 - Teplota chladící kapaliny 43 °C
06 - Krátkodobé přizpůsobení dávky paliva - Bank 1 -21,1 %
07 - Dlouhodobé přizpůsobení dávky paliva - Bank 1 -0,8 %
0B - Absloutní tlak vzduch v sacím potrubí 74 kPa
0C - Otáčky motoru 1640 rpm
0D - Rychlost vozidla 33 km/h
Výsledky testu lambdasondy (Mode 05)
Bank 1 - Snímač 1
$01 - Hranice přechodu z bohaté na chudou směs (konstantní) 0,430 - - V
$02 - Hranice přechodu z chudé na bohatou směs (konstantní) 0,430 - - V
$07 - Minimální napětí snímače pro testovací cyklus (vypočtené) 0,030 0,045 0,385 V
$08 - Maximální napětí snímače pro testovací cyklus (vypočtené) 0,780 0,475 0,910 V
$09 - Čas mezi přechody snímače (vypočtený) 0,76 0,16 0,08 s
$30 - Výrobcem udávaný popis Test ID 0,12 0,00 10,20 s
$31 - Výrobcem udávaný popis Test ID 0,00 0,00 10,20 s
$32 - Výrobcem udávaný popis Test ID 1,60 0,00 10,20 s
Bank 1 - Snímač 2
$01 - Hranice přechodu z bohaté na chudou směs (konstantní) 0,580 - - V
$02 - Hranice přechodu z chudé na bohatou směs (konstantní) 0,580 - - V
$07 - Minimální napětí snímače pro testovací cyklus (vypočtené) 0,020 0,015 0,065 V
$08 - Maximální napětí snímače pro testovací cyklus (vypočtené) 0,770 0,580 0,910 V
Re: blikání CHECK ENGINE
Napsal: 09 dub 2017, 22:48
od Exup.FZR
Pro ukončení mého dotazu i když se nikdo neozval tak je,že po výměně katalyzátoru je vše O.K:
Re: blikání CHECK ENGINE
Napsal: 11 dub 2017, 11:02
od bohrosik
Já bych jen rád přispěl pro případné budoucí dotazatele, že s rozsvíceným CHECK ENGINE jsem jezdil celkem dlouho. Pokaždě připojena diag. smazána chyba s O2 a zase to třeba 500km vydrželo
Celé se to opravilo samo po výměně vlnovce. Takže evidentně to někde podfukovalo a špatně vyhodnocovali lambda sondy.
good luck
Vašek
EDIT: ... spotřeba benzínu se po celou dobu pohybovala pořád na stejné úrovni ... ověřeno dlouhodobě, ale jestli tam v průměru nějaká desetina lítá, může za to žena
Re: blikání CHECK ENGINE
Napsal: 11 dub 2017, 11:41
od Exup.FZR
Tak také upřesním muj problém,když kolega vysvětlil svůj problém tak provedu to samé.
------------------------------
U mě když svítila kontrola motoru a po nastartování svítila dál tak Elantra se asi přepnula v PC na nějakou nouzovou palivovou mapu a nestihal jsem jezdit benzine pro palivo jak žrala benzín jak tank.
Zkoušel jsem více variant zjištění stavu.
Jezdil jsem do práce stále stejnou cestou.
Natankoval jsem a dle počitadla kilometru jsem počkal až pojedu dle stavu paliva opět tankovat.
Varinata č.1.- kontrolka trvale svítila a natankováno do plné nádrže a počet ujetých kilometru.
č.2.- napojen notebook a diag.kabel se SW mám vlastní na OBD ve voze,načtené poruchy,vymazání a opět stejná cesta,stejné tankování atd.
Jak se říká rituál kolem auta - nastartování , doba zahřáti motoru, venkovní teplota počasí, styl jízdy, atd.je v obou variantách až na drobnosti stejná.
Rozdíl mezi variantami je rozdíl +1.8 litru více,když svítí kontrola motoru.
Což je na vzdálenost 20 km jedním směrem hodně ( jedna cesta do práce je 20 km a totéž zpět dalších 20 km).
Po zhasnutí - vymazání chyb v ŘJ nejprve 300 km a pak se rozsvítila a doba se opakováním mazáním chyb zkracovala a pak už vydržela zhasnutá jen na 80 km a pak opět se rozsvítila.
Takže muj ověřený poznatek je vyšší spotřeba,když svítí kontrola motoru a nic se s tím nedělá.
Zajel jsem na výměnu potřebných dílu,diagnostika ŘJ v odborném servisu a od té doby kontrolka nesvítí a na STK ( jel jsem s končící dobou platnosti kontroly) a na diagnostice před měřením emisí žádná 0.chyba.
Edit.: teď je spotřeba motoru opět na nízké úrovni jako před již zmíněnou poruchou.
Ahoj všem Honza