Stránka 2 z 3
Napsal: 01 úno 2006, 17:59
od Hardcam
No co, kdyz jsem tam byl porpve, tak slibil, ze napodruhy to udela jeste lip, tak to zkusim znovu, nikdo jinej na to nemel vybaveni a 24t za novy svody davat nehodlam...
Napsal: 01 úno 2006, 18:34
od Felotron
2 Hardcam: Jak je ta dirka velka? ....napadlo me zkusit tam dat nytek - tesnil by a mohl by snaset i rozdily teplot... No idealni by bylo sehnat totalku, ktera to dostala ze zadu a nebo, najit nekoho, kdo ma Lantru jako sluzebni auto - sice hnus, ale bohata firma zkousne cokoliv
Dalsi myslenka: Nesel by na to navlect krouzek z kovu(jakoze klasicka ukazka ulozeni s presahem)? Ten by byl nahraty a jak by se zchladil, natahl by se na tom miste (nevi, jak ten tvuj pripad vypada, tak tezko rict, jestli to pujde). Anebo totez, ale zevnitr...
Posledni zachvat mozku: Nesel by na to pouzit nejaky tmel? Kdyz se treba na korkovy tesneni na olejovou vanu dava nejaky, tak musi vydrzet taky slusny rozdily teplot. A kdyby se nejak vyhodne podporil...
Foto by me fakt zajimalo... Kdyz budes nechavat svarit, tak to zkus, prosim, vyfotit.
Drzim palce, at se to "nejak" povede!
Napsal: 01 úno 2006, 19:51
od Hardcam
Vic nez 2mm to nema...je to proste jak kdyz to od sebe odtrhnes, ale tak 60% se jeste drzi...takze ta dira je do pulkruhu...s temi krouzky to neni spatnej napad...s tim korkem nevim, neznam jeho tepelnou odolnost, kazdopadne ja na nic takovyho vybaveni nemam:( jediny co muzu, je navrhnout to..ale mco dekuju...zitra to snad odsroubuju a vyfotim mobilem
Napsal: 01 úno 2006, 20:30
od JJirka
Hardcam píše:Vic nez 2mm to nema...je to proste jak kdyz to od sebe odtrhnes, ale tak 60% se jeste drzi...takze ta dira je do pulkruhu...s temi krouzky to neni spatnej napad...s tim korkem nevim, neznam jeho tepelnou odolnost, kazdopadne ja na nic takovyho vybaveni nemam:( jediny co muzu, je navrhnout to..ale mco dekuju...zitra to snad odsroubuju a vyfotim mobilem
a co to zakápnout autogenem a mosazí, mosazi materialové rozdíly tak nevadí
Napsal: 01 úno 2006, 20:41
od Gardovič
Na díry ve výfuku a ve svodech sem viděl jakousi bandážní pásku myslím že ju mají v Hypernově, ale nemám s tím žádný zkušenosti
Napsal: 01 úno 2006, 21:25
od Felotron
Hardcam píše:Vic nez 2mm to nema...je to proste jak kdyz to od sebe odtrhnes, ale tak 60% se jeste drzi...takze ta dira je do pulkruhu...s temi krouzky to neni spatnej napad...s tim korkem nevim, neznam jeho tepelnou odolnost, kazdopadne ja na nic takovyho vybaveni nemam:( jediny co muzu, je navrhnout to..ale mco dekuju...zitra to snad odsroubuju a vyfotim mobilem
jakoze korek nee - ten tmel, co se na to dava jsem myslel...
Ale je to zlo...
Napsal: 06 bře 2006, 21:42
od Dastin
tu pásku mají ve více marketech, je to páska dlouhá tak 120cm a musí se omotat a pak se motor má nechat krátkou dobu nastartovaný a ta páska se zapeče. Je tam návod. Ale myslím si,že to bude jen dočasné řešení. Osobně bych zašel na vrakáč a koupil druhé.
_______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG
Litina
Napsal: 06 bře 2006, 21:59
od rade622
Když jsen před dávnými roky dělal v cukrovaru, měl jsem v partě chlapa který byl špičkový svářeč. Litinu vařil tak, že elektrodu v triodince omotal měděným drátem. Všechny jeho sváry přežily cukrovar. Nebo jinak, díly s jeho sváry byly vyvezeny do kovošrotu při zrušení závodu.
Rade622
Re: Litina
Napsal: 06 bře 2006, 22:07
od ivan
rade622 píše:Když jsen před dávnými roky dělal v cukrovaru, měl jsem v partě chlapa který byl špičkový svářeč. Litinu vařil tak, že elektrodu v triodince omotal měděným drátem. Všechny jeho sváry přežily cukrovar. Nebo jinak, díly s jeho sváry byly vyvezeny do kovošrotu při zrušení závodu.
Rade622
Jo to byl pan svářeč,takový lidičky dneska nejsou!!!
Řemeslníci pomalu vymírají!!Každej chce dělat právníka nebo tak,ale rukama moc nikdo!!
Napsal: 06 bře 2006, 22:18
od JJirka
mam prasklé vyfukové potrubí jsou tam takové dvě asi 3cm dlouhé prasklinky a fouká to pod ten stříbrnej kryt , ma to vliv na spotřebu ? ted jezdim jenom po městě ,převažne se studenym motorem spotřeba 10,5l
vyfuk
Napsal: 07 bře 2006, 22:34
od zaludnikrs
jestli myslim vyfukovym potrubim jako teho sneka kde se to sbiha do jednyho kolinka ke svodum tak jestli tam mas dirku a dokonce 2 tak to podle me ma razantni zmenu na spotrebu kvuli te lambde ktera je umistena vlastne hned za kolenem ,ja mam ted v zime spotrebu taky vysso ale kdyz jezdim v lete dostanu se krasne pod 6l/100
staci umet jezdit
ted sem to jako myslel ze srandy aby se nekteri nevztekali
Jiřa
Napsal: 19 bře 2006, 21:09
od Topek2
Tak tuhle srandu s prasklými svody jsem právě absolvoval.Prasklo to téměř kolem dokola,zvuk jak traktor a spotřebu jak šílenou,Nechal sem to svařit(nový to bude asi ranec) a zatím to drží dobře.Materiál je jen litina takže někoho kdo s tím dělá.Nesmí to vystydnout moc rychle jinak to znova praskne a přisvěrkoval to k desce jinak se to při chladnutí zkroutí.Jestli máš malou prasklinku počítej s tím že bude větší,jinak je to prej nemoc Korejců a Japončíků,Asi někde udělali chybu,soudruzi.
Napsal: 20 bře 2006, 08:20
od miltic
taky jsem dělal svody jestli je to teda ono - je to paroží od motoru(sběrné potrubí) a ještě jsem nechal dělat vlnovec prý svařovat to nemá cenhu takže to paroží 5.550,- a vlnovec 800,-
Napsal: 21 bře 2006, 21:54
od Dastin
ta cena toho vlnovce je 450kč i s dání na Lantru sedan a přesné rozměry jsou 50x230 a trubka se nasune tak cenťák do vlnovce(samozřejmě po odřezání starého) a mělo by to jít super zavařin a né pouze k sobě přiložit a zavařit.Známí sním bouchnul v zimě o zmrazek ledu jak najížděl přes obrubník a je načatý tak ho oměřil, objednal a teď ho zbývá jen navařit.Celková cena od katu po další spoj je necelých 3700kč i s daní, pokud někdo vlnovec nechce vevařovat.Vým že existují ještě pořád dobří svářeči tak bych osobně volil variantu výměny vlnovce než celého dílu.
_______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG
Napsal: 22 bře 2006, 09:53
od Vita
Jenom bacha na jakyho svarece narazis ...
Ja jsem ted nedavno vlnovec menil a narazil jsem na ohromnyho odbornika ...
V uvozovkach tvaril se jak mistr sveta a o vyfuku vedel hovno ....
Navaril vlnovec, Autogenem !!!
Coz me bylo pozdeji vysvetleno, je spatne ...
Hned jak to blbe navaril (mel totiz zdvizeny auto, ale ne na najezdech, ale na zvedaku TZN. nedal se vyfuk napasovat, protoze zadni naprava nebyla ve sve normalni poloze, ale vysela ...
Takze po ujeti asi 5 km ... Me zacal ten vyfuk mlatit ...
Zajimavy bylo, ze mlatil az posledni dil...
Tak jsem s tim zajel ke kamosovy na jamu a zjistil jsem, ze vyfuk je cely pootoceny a posunuty do zadu ...
Zajel jsme do jinyho servisu (specialka na vyfuky) Borec malem omdlel ..
Zikal kerej vul .. Ten vlnovec je znicenej ... Je tim svajcem vyhratej ...
To se musi varit COckem...
No zkatim to .. Vyfuk rozrizl( ten se sam srovnal) jen diky tomu, ze jsem byl najetej na najezdovym zvedaku ...
pak jeste kus te trubky odrizl a vsechno zavaril .
Tentokrat COckem ...
A super ... Uz je to v pohode ...
Tolik moje vlnovcova anabaze ...
S pozdravem pozor na odborniky ...