DESTRUCTION
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Bruce Lee
- **
- Příspěvky: 132
- Registrován: 16 čer 2005, 13:20
- Bydliště: Č.T.,Řeka,Třinec
- Kontaktovat uživatele:
Re:pro Mr.Hyundai
Zajímalo by mě co a za jakou firmu jsi tam tak strašně vytvářel.Pokud tady totiž přijedou "Prážáci"-a neuraž se, tak tu chodí jen v oblecích.Ještě jsem Prážáka neviděl se zednickou lžíci,kor tady na severu Moravy!
Co se týče té likvidace aut,tak to je vrchol bordelu ve fabrice! Bejvalka tam dělá a to co se dozvídám, je sice k úsměvu,ale tím spíše bych si jejich i30 nekoupil. Věřím že se líbí ale právě ty informace mě odrazují. Na to aby ženská které vyskakuje rychlost jela na dřžící otočený klíček-tedy na startér....že každé nové auto jede a chová se každé úplně jinak....promiň kolego,ale to nemusím. Bohužel touto továrnou u mě Hyundai dost klesl a ztratil na důvěře.
Co se týče té likvidace aut,tak to je vrchol bordelu ve fabrice! Bejvalka tam dělá a to co se dozvídám, je sice k úsměvu,ale tím spíše bych si jejich i30 nekoupil. Věřím že se líbí ale právě ty informace mě odrazují. Na to aby ženská které vyskakuje rychlost jela na dřžící otočený klíček-tedy na startér....že každé nové auto jede a chová se každé úplně jinak....promiň kolego,ale to nemusím. Bohužel touto továrnou u mě Hyundai dost klesl a ztratil na důvěře.
- Reklama
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: DESTRUCTION
No pokud máš nějaké skvělé zprávy přímo z výroby tak se poděl. Ale mám dojem, že za to nemůže Hyundai a Korejci, ale jako vždy spíš čecháčci, ne?
Nevím jak to kde ve fabrikách na auta chodí, takže nemohu porovnávat. Navíc všechny chyby se musí vychytat. Víš kolik to má pak chrlit aut, takže nějaké 200 je zanedbatelné číslo.
Nevím jak to kde ve fabrikách na auta chodí, takže nemohu porovnávat. Navíc všechny chyby se musí vychytat. Víš kolik to má pak chrlit aut, takže nějaké 200 je zanedbatelné číslo.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: DESTRUCTION
Jen pro pořádek. Nejsem Pražák, jsem Budějčák a jsem na to zatraceně hrdej!!!
Se zednickou lžící by jsi mě opravdu neviděl (v kvádru ale taky ne ). Naše firma zajišťovala uvedení elektro částí technologií do souladu s příslušnými ČSN. Proto moc dobře vím, jaké technologie kde jsou a od koho, a také co od nich můžu čekat .
Co Tvá bývalá přítelkyně, či manželka, v HMMC dělá samozřejmě nevím, hlavní otázka ale zní, jestli Tebou popisované chování a rozdíly vykazují auta z předsériové výroby (banalita, proto se tomu říká předsériová výroba a jde to rovnou do šrotu), auta před výstupní kontrolou (proto se ta kontrola dělá, aby se to dalo do pořádku) a nebo auta vyexpedovaná importérům (to ovšem považuji za velmi málo pravděpodobné, už kvůli výstupní kontrole). Pokud ale to co říkáš je pravda (lhostejno v které mnou popisované fázi), tak není problém na straně technologie či Korejců, ale, jak naznačil Rexcor, v severomoravských (když si tak potrpíš na to dělení naší prťavé republiky) rukách při výrobě či kontrole .
S větší či menší intenzitou a na všech možných i nemožných pozicích se auty živím od svých 19 let, resp. 15-ti, kdy jsem začal o autech psát (málo). Viděl a zažil jsem toho na všech těch "židlích" dost a myslím si, že mě nemá co překvapit. Jsem si ale jistý tím, že zmetky HMMC do oběhu nepustí. V sázce je totiž dobré jméno firmy a s tím si rozumní manažeři nezahrávají a korektní lidé jej ohrožují jen na základě hmatatelných důkazů (už proto že jim jinak hrozí žaloba ).
Se zednickou lžící by jsi mě opravdu neviděl (v kvádru ale taky ne ). Naše firma zajišťovala uvedení elektro částí technologií do souladu s příslušnými ČSN. Proto moc dobře vím, jaké technologie kde jsou a od koho, a také co od nich můžu čekat .
Co Tvá bývalá přítelkyně, či manželka, v HMMC dělá samozřejmě nevím, hlavní otázka ale zní, jestli Tebou popisované chování a rozdíly vykazují auta z předsériové výroby (banalita, proto se tomu říká předsériová výroba a jde to rovnou do šrotu), auta před výstupní kontrolou (proto se ta kontrola dělá, aby se to dalo do pořádku) a nebo auta vyexpedovaná importérům (to ovšem považuji za velmi málo pravděpodobné, už kvůli výstupní kontrole). Pokud ale to co říkáš je pravda (lhostejno v které mnou popisované fázi), tak není problém na straně technologie či Korejců, ale, jak naznačil Rexcor, v severomoravských (když si tak potrpíš na to dělení naší prťavé republiky) rukách při výrobě či kontrole .
S větší či menší intenzitou a na všech možných i nemožných pozicích se auty živím od svých 19 let, resp. 15-ti, kdy jsem začal o autech psát (málo). Viděl a zažil jsem toho na všech těch "židlích" dost a myslím si, že mě nemá co překvapit. Jsem si ale jistý tím, že zmetky HMMC do oběhu nepustí. V sázce je totiž dobré jméno firmy a s tím si rozumní manažeři nezahrávají a korektní lidé jej ohrožují jen na základě hmatatelných důkazů (už proto že jim jinak hrozí žaloba ).
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: DESTRUCTION
Ve většině věcí s tebou souhlasím.Ale v jiném topicu,dost nepokrytě,hájíš kvalitu vozů vyrobených v Nošovicích,na základě zběžné kontroly laku a slícování plechů. Do interiéru jsi,dle svých vlastních slov,jen nahlédl(kvalita spasování dílů identická).Nezlob se na mně,ale tohle není moc vypovídající o kvalitě vyrobených aut,ale dost demagogické tvrzení člověka,který vehementně obhajuje i svoji práci.
O kvalitě vyrobených aut se můžeme bavit za pár týdnů,nebo měsíců.
O kvalitě vyrobených aut se můžeme bavit za pár týdnů,nebo měsíců.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: DESTRUCTION
Než někoho obviníš z demagogie, tak by sis ty přísěvky měl přečíst znovu a pořádně. Já jsem srovnal dvě vedle sebe stojící auta a popsal svoje dojmy. Do interiéru nahlížel jen přes okénko někdo jiný, já v tom autě seděl .matysekul píše:Ve většině věcí s tebou souhlasím.Ale v jiném topicu,dost nepokrytě,hájíš kvalitu vozů vyrobených v Nošovicích,na základě zběžné kontroly laku a slícování plechů. Do interiéru jsi,dle svých vlastních slov,jen nahlédl(kvalita spasování dílů identická).Nezlob se na mně,ale tohle není moc vypovídající o kvalitě vyrobených aut,ale dost demagogické tvrzení člověka,který vehementně obhajuje i svoji práci.
O kvalitě vyrobených aut se můžeme bavit za pár týdnů,nebo měsíců.
A co se obhajoby práce týče, tak nějak nevím jak Ti vysvětlit v čem naše práce vlastně spočívá, ale ať bychom naši práci odvedli dobře nebo blbě, tak by to na kvalitu výroby nemělo vůbec žádný vliv, takže vlastně není co za svou osobu obhajovat . Ale mám silnou potřebu "stíhat" pomluvy. To je prostě součást mojí povahy.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: DESTRUCTION
Že jsi v autě seděl,považuji za zběžné porovnání. Až budeš v autě jezdit týden a víc,tak hodnoť.
Je dobře,když víš,že kvalitu nedělají jenom technologie,ale hlavně lidé,kteří s těmito technologiemi pracují.Výstupní kontrola může fungovat jakkoliv efektivně,ale nemůže obsáhnout vše a dělají ji opět lidé. Ale to určitě víš,když pracuješ s auty tak dlouho(pokud ti není 20 )
Netvrdím,že auta z Nošovic musí být špatná.Jen si logicky myslím,že v nově postavené továrně,s novou technologií,s lidmi,kteří nepracovali v automobilovém průmyslu,nebo nepracovali nikdy,je to trochu o strach(hlavně než se všichni zapracují).
To je můj názor,nikomu ho necpu a jestli je to obráceně a proti všem zákonům logiky,tak se prostě pletu a budu za to rád.
PS:Nemluvím o prvních autech z výroby.Tam bude kontrola určitě velmi posílená a kvalitní.Mluvím o dalších měsících,kdy se bude vedení potýkat s fluktuací lidí na montážních linkách a vytvářením spolehlivého týmu.
Je dobře,když víš,že kvalitu nedělají jenom technologie,ale hlavně lidé,kteří s těmito technologiemi pracují.Výstupní kontrola může fungovat jakkoliv efektivně,ale nemůže obsáhnout vše a dělají ji opět lidé. Ale to určitě víš,když pracuješ s auty tak dlouho(pokud ti není 20 )
Netvrdím,že auta z Nošovic musí být špatná.Jen si logicky myslím,že v nově postavené továrně,s novou technologií,s lidmi,kteří nepracovali v automobilovém průmyslu,nebo nepracovali nikdy,je to trochu o strach(hlavně než se všichni zapracují).
To je můj názor,nikomu ho necpu a jestli je to obráceně a proti všem zákonům logiky,tak se prostě pletu a budu za to rád.
PS:Nemluvím o prvních autech z výroby.Tam bude kontrola určitě velmi posílená a kvalitní.Mluvím o dalších měsících,kdy se bude vedení potýkat s fluktuací lidí na montážních linkách a vytvářením spolehlivého týmu.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: DESTRUCTION
Ale já jsem o ničem jiném než o zběžném a statickém srovnání nemluvil . Ale tys mě "obvinil" z pouhého nahlédnutí do interiéru .
S kvalitou výroby v nových automobilkách je to vždy vlastně stejné. První várka je totální shit, protože se musí seřídit linka, cykly a zaučit pořádně lidi. To jde všechno do šrotu. Pak přichází fáze, kdy to lidem už docela jde, linka běží a vše provází ultrapřísná kontrola (v této fázi jsou Nošovice teď). Jak budou zaměstnanci dostávat svojí práci do krve, tak bude průběžná a výstupní kontrola trošku slábnout, ale opravdu jen trochu, HYUNDAI se pořád ještě nachází ve fázi budování image, a tudíž riskovat nemůže. To že Mercedes vyráběl v druhé polovině 90.-tých let nespolehlivé popelnice je věc ověřitelná a celkem známá, ale vzpamatoval se, přitlačil na kvalitě materiálů a montáže a jeho jméno je pořád hodně "lesklé". Kdyby se to teď stalo HYUNDAIi, tak se z toho nevzpamatuje v následujících 20-ti letech.
Výrobní vada se stane každému, jsou to jen stroje a dělají je jen lidé. Proces se ale musí nastavit "blbovzdorně" a musí možnost chyby minimalizovat a umožnit okamžitou nápravu. Podle toho co o výrobních procech Hyundai Motor Company vím a podle toho jak byly nastaveny též v HMMC se kvality výroby neobávám.
A 20 mi už bohužel dost dlouho není, ale bral bych to alespoň na chvíli zase zpátky .
S kvalitou výroby v nových automobilkách je to vždy vlastně stejné. První várka je totální shit, protože se musí seřídit linka, cykly a zaučit pořádně lidi. To jde všechno do šrotu. Pak přichází fáze, kdy to lidem už docela jde, linka běží a vše provází ultrapřísná kontrola (v této fázi jsou Nošovice teď). Jak budou zaměstnanci dostávat svojí práci do krve, tak bude průběžná a výstupní kontrola trošku slábnout, ale opravdu jen trochu, HYUNDAI se pořád ještě nachází ve fázi budování image, a tudíž riskovat nemůže. To že Mercedes vyráběl v druhé polovině 90.-tých let nespolehlivé popelnice je věc ověřitelná a celkem známá, ale vzpamatoval se, přitlačil na kvalitě materiálů a montáže a jeho jméno je pořád hodně "lesklé". Kdyby se to teď stalo HYUNDAIi, tak se z toho nevzpamatuje v následujících 20-ti letech.
Výrobní vada se stane každému, jsou to jen stroje a dělají je jen lidé. Proces se ale musí nastavit "blbovzdorně" a musí možnost chyby minimalizovat a umožnit okamžitou nápravu. Podle toho co o výrobních procech Hyundai Motor Company vím a podle toho jak byly nastaveny též v HMMC se kvality výroby neobávám.
A 20 mi už bohužel dost dlouho není, ale bral bych to alespoň na chvíli zase zpátky .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: DESTRUCTION
Statické srovnání interiéru považuji za nahlédnutí,jen jsem se blbě vyjádřil a za to se omlouvám V tom ostatním se více či méně shodujeme,tak není co řešit.
Jen to,ze začátku,trochu smrdělo glorifikací,a to zas nemusím já
Jen to,ze začátku,trochu smrdělo glorifikací,a to zas nemusím já
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: DESTRUCTION
Omluva přijata .
Glorifikovat jsem nechtěl, ale zase na druhou stranu jsem tak nějak nemohl přejít tu tunu bahna, která byla na HMMC hozena. A protože mám tendence (dokonce to mám i v osobnostním horoskopu ) být "poslední spravedlivý", tak jsem musel fabriku a značku bránit. Hlavně mě překvapilo, že se něco takového objevilo na webu příznivců značky, proto jsem byl možná "agresivnější" než by bylo nezbytně nutné .
Glorifikovat jsem nechtěl, ale zase na druhou stranu jsem tak nějak nemohl přejít tu tunu bahna, která byla na HMMC hozena. A protože mám tendence (dokonce to mám i v osobnostním horoskopu ) být "poslední spravedlivý", tak jsem musel fabriku a značku bránit. Hlavně mě překvapilo, že se něco takového objevilo na webu příznivců značky, proto jsem byl možná "agresivnější" než by bylo nezbytně nutné .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: DESTRUCTION
Jen bych upozornil, že první série vyrobených vozů neměla homologaci, takže nemohla na silnice. Proto je třeba dávali učilištím.Bylo to psáno v normálním denním tisku. Neznám historii celé debaty, nechci ji ani studovat, ale berte toto v úvahu.
Rade622
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
- Bruce Lee
- **
- Příspěvky: 132
- Registrován: 16 čer 2005, 13:20
- Bydliště: Č.T.,Řeka,Třinec
- Kontaktovat uživatele:
Re:Mr.HYUNDAI
Prosím tě člověče a co jsi psal za žurnály v 15-ti? To do ABC... Promin ale jestli jsi byl v 15-ti už tak fundovaný na odborné články o autech...
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: DESTRUCTION
Hele nevim o co vám jde? Bylo to prostě další vyjádření názoru tak snad není nutný se v tom rejpat. A co na tom, že někdo psal články třeba do časopisů od 15. podle stylu jaho slohu bych tipoval, že to docela dobře může bejt pravda. BruceLee asi nikdy nechodil do školy kde vydávali školní časopis
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: DESTRUCTION
To Yurii: Díky za pochvalu mého slohu, potěšilo to .
To Bruce Lee: Yurii to celkem trefil, psával jsem ze začátku do časopisů pro "děti a mládež", ale ABC to nebylo. Pak nějaké textové materiály k různým brožurám (i reklamním) a končil jsem odborným časopisem jednoho německého vydavatelství, ale chybí mi čas a nálada něco smolit .
To Bruce Lee: Yurii to celkem trefil, psával jsem ze začátku do časopisů pro "děti a mládež", ale ABC to nebylo. Pak nějaké textové materiály k různým brožurám (i reklamním) a končil jsem odborným časopisem jednoho německého vydavatelství, ale chybí mi čas a nálada něco smolit .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: DESTRUCTION
No někdo tu psal že v nich už nebyly provozní kapaliny - byly. Jen pro upřesnění.