Stránka 2 z 4
Re: odpojeni imobiliseru
Napsal: 27 lis 2008, 09:26
od zombyk
Mr. HYUNDAI píše:Všecko je to o tom, jestli je to imobilizér origo nebo dodělávaný. Dodělávaný může blokovat cokoliv, ale pkud je to origo, tak startér točit bude
.
nesuhlasim, lantru sme kupovali v ČR, auto sme dostali a od vtedy sa nic nedavalo naviac, teda abs, klima, imobilizer atd.. su od zaciatku.. a netocilo to pokial som nedal imobilizer prvy,
Re: odpojeni imobiliseru
Napsal: 27 lis 2008, 09:33
od Mr. HYUNDAI
Nejsem vševěd, ale dal bych ruku do ohně za to, že se sem začali vozit auta s
originál imobilizérem
v klíčku až od modelového roku 97/98.
To že jste auto koupili už s imobilizérem přece neznamená, že ho nedodělal dealer před prodejem
.
Nemluvě o tom, že originál imobililzér nikam nedáváš, je integrovaný v klíči a aktivuje se sám.
Re: odpojeni imobiliseru
Napsal: 27 lis 2008, 18:28
od broža
tak se mi ozval autoelektrikar,kteryho mi sehnal otec .... cas bude mit od pondelka, zrepauje starter a odpoji imobiliser ...taky promeri kontakty a zkusi ukostreni .... rikal ze ve stredu rano bych si ho kdyz to pujde vsechno jak ma, mohl vzit a odcouvat mu ze dvora
a vyrovnani si prej dohodne s tatikem, to je pro me velice zajimava nabidka
...tak doufam ze to bude posledni zavada na dlooouhou dobu... s lantrici jsem jinak bez vyhrad spokojenej
Re: odpojeni imobiliseru
Napsal: 27 lis 2008, 18:52
od Mr. HYUNDAI
Tak tady jsou fotky klíčků od auta s originál imobilizérem. K těmto Lantrám se dodávali 2 černé klíče pro běžné používání a 1 fialový pro kódování s pomocí Hi-Scanu. Auta bez originál imobilizéru měla klíče s jiným tvarem hlavy.
- DSC00001.JPG (51.5 KiB) Zobrazeno 1681 x
Re: odpojeni imobiliseru
Napsal: 27 lis 2008, 18:59
od broža
tak ja mam opravdu jiny klič
..to znamena ze k memu autu nebyl ten fialovy klic i kdyz to kupoval byvaly majitel primo u hyunaie jako novy vuz???
Re: odpojeni imobiliseru
Napsal: 27 lis 2008, 19:14
od Mr. HYUNDAI
Přesně tak. V Tvém autě originál imobilizér není a k autu byly jen dva tyto klíče. A imobilizér je namontovaný dodatečně. Ono se to dá poznat i podle spínací skříňky, ta u aut s imobilizérem má popisky v černém okraji (v něm je ukrytá čtečka), auta bez mají spínačku celou stříbrnou (jako ta Tvoje kočička).
Re: odpojeni imobiliseru
Napsal: 27 lis 2008, 19:24
od broža
no tak alespon uz vim ze jsem dostal k autu vsechno
a "nemec" si nenechal ten nejdulezitejsi klic (kterej nemel vlastne ani on sam
) ...no imobiliser pujde pryc ..me tam proste nevyhovuje ...nahodou nevis jestli by sel muj klicek predelat do toho vystrelovaciho pouzdra? to by se mi celkem libilo ...hned jak to odstranim tak napisu co to bylo a co me drzelo u chodniku
Re: odpojeni imobiliseru
Napsal: 27 lis 2008, 19:29
od Mr. HYUNDAI
Nedovedu si moc představit jak to udělat, ale nevylučuju, že to někdo vyrábí jako doplněk. Pak by bylo jedno jestli to byl klíč s čipem nebo bez.
Re: odpojeni imobiliseru
Napsal: 27 lis 2008, 19:43
od broža
tak jsem nasel vystrelovaci klice
http://www.rakso.cz/... ja mam na aute central pres zamek ..tak bych mel i dalku ..a maji i nevybrousene planzety na /-/yundai .. tak mozna to zkusim a pujdu do toho
Re: odpojeni imobiliseru
Napsal: 28 lis 2008, 08:49
od mirpie
Mr. HYUNDAI píše:Tak tady jsou fotky klíčků od auta s originál imobilizérem. K těmto Lantrám se dodávali 2 černé klíče pro běžné používání a 1 fialový pro kódování s pomocí Hi-Scanu. Auta bez originál imobilizéru měla klíče s jiným tvarem hlavy.
DSC00001.JPG
mám přesně tyto klíče (dva černé a jeden fialový) a to mám jako imobilizér????
Ten klíč nejde nikde otevřít. To ten čip je tam jako natvrdo zalitý? Nemyslim si, že bych měl imobilizer (Coupe 97)
Re: odpojeni imobiliseru
Napsal: 28 lis 2008, 12:52
od Mr. HYUNDAI
Pokud máš tyto klíče, tak máš čip imobilizéru zalitý v tom plastu. Když se na klíč budeš dívat ze spodu (jako kdyby sis chtěl klíčem vypíchnout oko), tak na jedné straně máš v oblouku plastu malou plošku (nedá se to bohužel vyfotit) a za tím je čip. A koukni se na spínačku měla by mít černý okraj s popisky
.
Proč by Coupé 1997 nemělo mít imobilizér
?
Re: odpojeni imobiliseru
Napsal: 28 lis 2008, 13:14
od Hardcam
Trosku prispeju. Na Lnatre J2 (99ka) byl od autsalonu udelan alarm od Jablotronu. Zadne procedury jsem pri startovani delat nemusel, ale pokud jsem vyndal klicek ze zapalovani, do 5 minut sepnul imoilizer a poud jsem chtel nastartovat, musel jsem dal klicek do polohy on a zmacknout tlacitko na odemknuti auta na dalkovem ovladaci, tim sepnuli kontrolky. Startovat slo normalne bez spojky. Na Elantre ho mam v klicku a opet bez procedur a na getzovi je Jablotron, takze stejny princip jako na Lantre J2.
Btw, ta planzeta za 90Kc je bomba, ale co stoji ji vybrousit a kde?
Re: odpojeni imobiliseru
Napsal: 28 lis 2008, 13:16
od Mr. HYUNDAI
Lantra z roku 1999 i Getzík by měly mít originál imo v klíčku. Což by znamenalo, že ten alarm od Jablotronu je vlastně i druhý imobilizér
. Tomu říkám zabezpečení!
Re: odpojeni imobiliseru
Napsal: 28 lis 2008, 13:17
od Hardcam
Jj, asi to tak je, protoze fialovy klice mame taky. To samy u Sonaty. + u Getze mam pager u postele.
Re: odpojeni imobiliseru
Napsal: 28 lis 2008, 13:21
od Mr. HYUNDAI
Ty u máš u Sonaty NF fialový klíč? Já měl za to, že v těchto Sonátách, stejně jako v např. v Accentech LC, už jsou předkódované imobilizéry a jsou k ní jen 2 resp. 3 černé klíče (viděl jsem i šedé). Nějak se v tom asi ztrácím
.