zhavice

Moderátoři: miooo, Moderátoři

FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: zhavice

Příspěvek od FORD »

To Richard,
být tebou tak to dlouho neodkládám a řeším co nejdřív i za cenu hlavy dolů,pořád to vyjde levněji než díra v pístu s prodřenou vložkou válce-s klesající okolní teplotou hrozí uvolnění zbytku žhaviče do spalovacího prostoru a to je potom jako v mixéru-pozor na to!!!!
Jen pro tvou orientaci,třeba u mně vyjde tato oprava jen za práci na cca 2800kč.
Navíc při výměně pístu,opravě vložky atd potom min 2x tolik-stojí to za to?
Odpověd je na tobě...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: zhavice

Příspěvek od Hardcam »

Za Fordakem do Ovy se asi nepozenes, ale ro pripad je na P5 je taky specialista na vytahovani http://vytahovanizhavicu.eu/kontakt.html
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
oltcitak
*****
Příspěvky: 1563
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: zhavice

Příspěvek od oltcitak »

pretoze sa uz tiez psychologicky aj vedomostne pripravujem na vymenu(tipujem,ze uz ziadna nejde,ale chyta stale velmi dobre(asi dobra kompresia 8) ) tak od Rusov som zhrnul poznatky do nasledovneho,vraj najlepsieho riesenia: vrazit zbytok zhavky do valca(pripadne ho navrtat a az potom vrzit dnu,odmontovat vstrekovac a tenkym silnym magnetom na silone(tycke) skusit vytiahnut zbytok zhavica von. Piest nechat v nizsej polohe.....kvoli lepsiemu manevrovaciemu priestoru vo vnutri valca.
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: zhavice

Příspěvek od Richard555 »

no nevím, má zjištěno že ta tyčka žhaviče je z nerezu, blbě se na to vaří..... díky za tip na toho pána ze Smíchova, zkusíme to asi u něj
Na jeho stránkách jsem si našel i přesně to co se stalo mě...... tuším případ 3......
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: zhavice

Příspěvek od Richard555 »

Tak doplním jen info, že zbytek žhaviče vyjmut a na jeho místě se roztahuje už poslední nová žhavicí svíčka, využili jsme toho pána co mi zde nabídl tuším Hard a v poho, akorát se k těm svíčkám vzadu může blbě, ale místo nakonec stačilo jen tak tak. Pokud by někdo dopadl jak já, je třeba před příchodem "mistra" demontovat intercooler, nezapomeňte si označit nejlépe barevně kam která trubička vede. dát dolů plastový kryt motoru, za motorem odpojit trubku odvětrávání dole i nahoře a vyndat, odpojit na turbu tu tlustou hadici co vede do intercooleru, samo do všech děr ihned nacpěte hadr, nebo cokoli jiného, aby tam nic nespadlo. U mě se jednalo o svíčku na válci č.4 a tak musela jít ještě ven trubka od EGR (2x 2 šrouby M6) dále jsem z důvodu místa ještě musel z držáku odšroubovat a odehnout elektrické vytápění vody.... no a pak už jen samá pozitiva
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
petrpech
Příspěvky: 7
Registrován: 08 úno 2015, 19:35

Re: zhavice

Příspěvek od petrpech »

Chlapi, mohl bych poprosit o laskavost, kdyby se někomu chtělo? Potřeboval bych změřit napětí na zhavicich (propojovacim pásku) při poloze klicku "zhaveni" a porovnat za stejných podmínek s napětím přímo na akumulatoru. Zjistil jsem, ze mam na zhavicich 9,6V, zatímco na baterce 11,8V. Ty dva volty jsi mi záhadou a nevím, jestli to tak má byt, než se v tom zacnu hrabat. Diky
2,0 crdi 2004 Santa fe
Naposledy upravil(a) petrpech dne 20 úno 2015, 11:51, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: zhavice

Příspěvek od Richard555 »

řekl bych, že pokud máš žhaviče dobré určitě tam nějaký pokles napětí při jejich žhavení bude, tedy nikdy na svorce žhavení nebude to co na baterce..... já třeba u světel, kde je řádově menší odběr cca 10A naměřil 11,2V a na baterce bylo 14,4V Ten úbytek je dán především průřezem vodiče a jeho délkou, ten ke žhavičům nijak silně nevypadá, na to že jím teče kolem 80A :wink:
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Motory“