Stránka 2 z 2
Re: Nová santa a prasklý rozvody
Napsal: 06 pro 2008, 13:42
od Hujer
Je pravda za ve 105tis se kontroluje roz remen.De o to ze muzes skontrolovat jestli ma vsechny zuby a jestli na nem nejsou nejake praskliny,to je vse co muzes skontrolovat.Jestli jsou drobne prasklinky na vnitrku roz. remene poznas az kdyz ho vyndas ven a otoc na ruby.Remen se ale pri kontrole ve 105tis nevyndava(neni to prace na hodinu a ani to neni predepsany v GP) a rozhodne ti nikdo znova nenapne takhle starej remen jako novej,protoze hrozi prasknuti!U starsich SF 2.0 Crdi se taky dela ve 120 tis a ja zakaznikum doporucuji ho udelat v 90 tis.Jenze nekdo na me kouka jak na zlodeje ze znej koukam vytahnout penize driv nez je to potreba!No a drobnou prasklinu stejne nepoznas jak napsal Mr.Hyundai.Mas to opravene na zaruku,to je super.U jinejch automobilek napr skoda by se ti vysmali a nechali ti to zacvakat cele.
Re: Nová santa a prasklý rozvody
Napsal: 08 lis 2009, 22:43
od cvrcinek
Ty jo jen by mě zajímalo jak ten klučina v tom servisu mohl zkontrolovat kladku, když na tu kladku není vidět,v jeho případě by to znamenalo vymontovat napínací kladku kouknout na ni a zase vrátit zpět, což bych řekl že normohodinama by ta prohlídka měla trvat cca 8,5 hod. Jestli je v plánu servisní prohlídky napsáno kontrola rozvodového řemene tak znamená že se kouknu jestli tomu řemenu nic není.Dobrej příklad jsou brzdy, při každé prohlídce je psána kontrola brzd, já si pod tím představuju že mechanik sundá kolo a podívá se jestli je všechno ready, jenže přimo v Butovickým servise dělají kontrolu brzd tak že kouknou přes elektron jestli nejsou sjetý desky. Při demontáži kola už to učtují jako nadnormu.
Re: Nová santa a prasklý rozvody
Napsal: 20 lis 2009, 21:32
od SuperMUF
dream23 píše:tak už mám santičku doma ... tak nakonec vše způsobila prasklá napínací kladka(resp. prdnul takovej litinovej bazmek v kterym je usazená) měnili hlavu, pisty, ventily, hřídel, řemen no skorov všechno .. takže mám motor po generálce. Zvuk super, šlape jako hodinky, mechanik si dal záležet ... cena 3.800EUR - vše pokryla celoevropská záruka hyundai.
Další výměna rozvodů prý po dalších 120tis
Jméno toho servisu zatím zveřejňovat nebudu, zajedu tam a uvidíme jak se k tomu postaví.
tak to já měl štěstí podstatně větší ... 29.července se mi to stalo taky ... jedu po dálnici ... motor zdechne atd ... a stalo se mi to ve 176.000,-km
ale to nejdůležitější - záruka mi končila 31.července - tedy 2 dny před koncem záruky ! ! ! vše vyřešili, povyměňovali atd ... ale o 2 dny později a 80.000 bych platil ze svýho ...
a v mém servisu už jsem nebyl první s touto závadou takže POZOR ! ! !
Re: Nová santa a prasklý rozvody
Napsal: 27 dub 2010, 20:18
od potvurka
SuperMUF píše:dream23 píše:tak už mám santičku doma ... tak nakonec vše způsobila prasklá napínací kladka(resp. prdnul takovej litinovej bazmek v kterym je usazená) měnili hlavu, pisty, ventily, hřídel, řemen no skorov všechno .. takže mám motor po generálce. Zvuk super, šlape jako hodinky, mechanik si dal záležet ... cena 3.800EUR - vše pokryla celoevropská záruka hyundai.
Další výměna rozvodů prý po dalších 120tis
Jméno toho servisu zatím zveřejňovat nebudu, zajedu tam a uvidíme jak se k tomu postaví.
tak to já měl štěstí podstatně větší ... 29.července se mi to stalo taky ... jedu po dálnici ... motor zdechne atd ... a stalo se mi to ve 176.000,-km
ale to nejdůležitější - záruka mi končila 31.července - tedy 2 dny před koncem záruky ! ! ! vše vyřešili, povyměňovali atd ... ale o 2 dny později a 80.000 bych platil ze svýho ...
a v mém servisu už jsem nebyl první s touto závadou takže POZOR ! ! !
tak by mě zajimalo zda neni lepší tam dát napínak třeba od nipars nebo tak nějak než orig .....taky mě to čeká ted a rozhoduji se zda jen řemen ale když to čtu tak kladku take raději měním jo hold korea