Stránka 2 z 2

Re: Problém s chodem motoru

Napsal: 13 srp 2009, 15:29
od Yurii
No koukám na to do manuálu a píšou, že skupáč má mít:
1 má mít 4.8Kohm
2 má mít 10Kohm
3 má mít 7,3Kohm
4 má mít 12Kohm
Impredance by prej neměl na 1 stopu délky kabelu překročit 10Kohm.... to snad platí u všech aut a pokud máš staršího Accenta 1.5 benzín tak by to měly bejt stejný hodnoty.
Kdyby se to někomu zdálo divný, klidně sem postnu Screenshot ;) Jinak je to v servisním manuálu, kapitola Engine elecrical system stránka 7

Re: Problém s chodem motoru

Napsal: 13 srp 2009, 23:03
od Petty5
Já mám právě na prvním 8 a na ostatních kolem 5, 6... mám právě 1.3 63kw rok 2000.. narychlo kupovaný místo passata b6 1.9 TDI... a sem z toho fakt nešťastná... a manuál nemám, psala jsem někomu sz, ale nic ještě nedošlo, zkusím se po něm podívat na netu.. teď mi ještě odešlo druhý ložisko, já jsem z toho fakt nešťastná, zlatá toyotka co jsem měla než Today Tommorow Totálka... no a pořád hyundaika startuju napodruhý, 4 sec čekám s plynem než to jde do otáček... pak se to zahřeje a jede normálně...

Re: Problém s chodem motoru

Napsal: 14 srp 2009, 07:48
od Yurii
Když koukám na ty komprese, tak to asi nebyl moc dobrej kauf :( Všeobecně platí, že atmosférický motory pro svuj chod potřebujou vyšší komprese než motory s turbem jako mám ve Scoupe.
Tak jsme se do manuálu podíval sám a asi Tě fakt napotěším,j e to sice pro motory 1.5 protože na HMA Service ze záhadnejch důvodů 1.3 vůbec neuvádějí ale hodnoty by snad měly bejt stejný nebo podobný:
Standard value : 1500 kpa (15.5 kg/cm², 220 psi)
Limit : 1200 kpa (12.5 kg/cm², 178 psi)
Limit : Max. 150 kpa (1.5 kg/cm², 21 psi) between cylinders