Stránka 2 z 5
rozvodos
Napsal: 16 úno 2006, 19:48
od zaludnikrs
komplet rozvody se daji sehnat tak okolo 4500s dph ale neorigo,ja nevim no ja met prachy tak je jasny ze volim origo ale tak snad ty repliky nebudou tak spatny
hlavne to pak chce dodrzet ty vymenovy intervaly
jinak si myslim ze lantra je hodne bezudrzbovy auto teda aspon konkretne ta moja
jinak klasika,olej+filtr,trebas aj benzinovej a pilovej
svicky ,kabely ale to bych resil az neco zacne odchazet nebo tak
a jinak to vsechno co u ostatnich aut...pisu schvalne u ostatnich a ne normalnich protoze lantra urcite neni normalni auto
rozvodový řemen
Napsal: 16 úno 2006, 20:35
od Dastin
mám Lantru 1.6 16v 84kw 1997 rozvody jsem si vyměnil sám není to až tak těžké akorád to zabere trochu času vyšlo mě to na 3160 i s kladkama zanačky TIMKEN a jsem velice spokojen. Mám na nich najeto už 6000 tisíc a zatím je vše ok, doufám že to tak vydrží.Zkoušel jsem to vytočit i do 6500 ot/min a v poho a ne jednou je to potřeba trochu točit jinak se zanese motor karbonem a může dojít ke ztrátě tlaku. Jinak výměnu rozvodů jsem podcenil jednou a stačilo až budu mít foťák tak ji sem dám je to unikát.
Re: rozvodový řemen
Napsal: 16 úno 2006, 21:38
od Milann
Dastin píše:mám Lantru 1.6 16v 84kw 1997 rozvody jsem si vyměnil sám není to až tak těžké akorád to zabere trochu času vyšlo mě to na 3160 i s kladkama zanačky TIMKEN a jsem velice spokojen. Mám na nich najeto už 6000 tisíc a zatím je vše ok, doufám že to tak vydrží.Zkoušel jsem to vytočit i do 6500 ot/min a v poho a ne jednou je to potřeba trochu točit jinak se zanese motor karbonem a může dojít ke ztrátě tlaku. Jinak výměnu rozvodů jsem podcenil jednou a stačilo až budu mít foťák tak ji sem dám je to unikát.
Tak to ti závidím,to bych nedokázal,jsem začátečník,hned jak to vyfotím tak to zprezentuju...
Napsal: 17 úno 2006, 11:55
od Michal.Orlova
Podle servisní knížky se měl měnit při 90000. Teď mám 120000 a stále se nějak nemůžu rozhoupat ho vyměnit. Možná dost riskuji. Ale loni jsem sundal kryt a prohlížel řemen za chodu přes strobo. Popraskaný, vytahaný nebo nějak zvlášť vymlácený ozubení neměl. Tak nevím. Asi počkám do jara a zase ho zkontroluji.
rozvodový řemen
Napsal: 17 úno 2006, 14:17
od Dastin
Lantry do roku 1993 byly problémové, tu jsem měl tak vím o čem mluvím. Ty novější jsou na tom o moc lépe. U Lanter 1993 se mění rozvoďák po 60 000 a vyjde to na mnohem víc než u novější Lantry, protože jsou tam dva řemeny, jeden je hlavní a druhý je menší a říká se mu vyvažovací. Jinak u té novější kulaté je jeden a má se měnit po 90 000 nebo po šesti letech, informaci mám přímo od autorizovaného servisu Hyundai v Uherském Hradišti.
Napsal: 17 úno 2006, 16:12
od black_sheep
tak mam novy remeny na scoupe, v autokelly mi je do 3 hodin od obednavky privezli, a pasovali
stali 1500,- komplet. Remeny (3x) gates a kladka timken. V hyundaii jsem nakonec uhadal montaz za cca 2000tis, mel jsem toho vic na fakture, ale odhadem z toho nejvic zabrali ty rozvody. mam 120tis na tachu, a byli prej totalne zarezly jeste original. Koukal jsem na ne, slusne zpuchrely, bylo to fak za pet minut dvanact vymeneny! ale vydrzeli vic nez 60tis, jenze uz to nehodlam radsi nikdy riskovat
Re: rozvodový řemen
Napsal: 17 úno 2006, 16:41
od Návštěvník
Dastin píše:Lantry do roku 1993 byly problémové, tu jsem měl tak vím o čem mluvím. Ty novější jsou na tom o moc lépe. U Lanter 1993 se mění rozvoďák po 60 000 a vyjde to na mnohem víc než u novější Lantry, protože jsou tam dva řemeny, jeden je hlavní a druhý je menší a říká se mu vyvažovací. Jinak u té novější kulaté je jeden a má se měnit po 90 000 nebo po šesti letech, informaci mám přímo od autorizovaného servisu Hyundai v Uherském Hradišti.
Na MJAUTO sem nasel v doplnkovem katalogu Nipparts pro Hyundai Lantra J2 1,6 16V rv. 96
jednak ROZVODOVÝ ŘEMEN, délka 1057 mm šířka 25,4 mm počet zubů 111 driven agg.: camshaft
a jednak ROZVODOVÝ ŘEMEN, délka 521 mm šířka 12,7 mm počet zubů 65 driven agg.: balancer shaft driven agg.: balancer shaft driven agg.: balancer shaft
Potrebuju oba dva, nebo je to nejaka krpa???Dik za odpoved
Napsal: 17 úno 2006, 17:26
od honzik
Ja jdu na seřizeni motoru,vyměnu všech řemenu,kladek a oleje zitra (olej 5w40) a chce i s praci 5500kč.tak pak řeknu jak jsem spokojenej.Je to kousek od Hradce Kralove znamej k němu jezdil se Sonatou a pry spokojenost
Napsal: 17 úno 2006, 17:36
od Radek
No já měnil rozvoďák,kladky a všechny náplně-olej polosyntetiku a dával jsem 6000 kč.Taky jsem nevěděl jak dlouho tam byl ten starý-tak radši ihned vyměnit.
Napsal: 17 úno 2006, 19:42
od black_sheep
Radek píše:No já měnil rozvoďák,kladky a všechny náplně-olej polosyntetiku a dával jsem 6000 kč.Taky jsem nevěděl jak dlouho tam byl ten starý-tak radši ihned vyměnit.
to ale nebyl origo servis co?
Výměna rozvodového řemene
Napsal: 18 úno 2006, 17:19
od rade622
Pokud to někoho zajímá, na
http://img222.imageshack.us/img222/9602 ... an36hq.jpg
http://img360.imageshack.us/img360/9853 ... an45oi.gif
je návod a obrázek předpisu na výměnu rozvodového řemene. Zároveň jsou tam i uvedeny intervaly výměn, takže snad odpadnou dohady kdy měnit. Povšimněte si prosím doby za kterou má mechanik toto udělat. Je zvýrazněná červeně.
Jinak mé náklady na výměnu byly 1300 za všechny řemeny a klíňáky, měnil jsem je rázem, 300 práce. Kladky vzhledem k nízkému nájezdu / 42000/ zůstaly původní, konzultováno s lidmi kteří tomu snad rozumí a vozí auta z venku. Měl jsem i na Accenta, ale nevím kde je.
Rade622
Napsal: 18 úno 2006, 23:51
od Radek
black_sheep píše:Radek píše:No já měnil rozvoďák,kladky a všechny náplně-olej polosyntetiku a dával jsem 6000 kč.Taky jsem nevěděl jak dlouho tam byl ten starý-tak radši ihned vyměnit.
to ale nebyl origo servis co?
Ne nebyl,ale jsem nadmíru spokojen
Napsal: 19 úno 2006, 14:02
od Milann
Můžu vyměnit jen samotný řemen bez kladek,nebo je potřeba to udělat vše ?jak to zjistím?Prosím poraďte....
Re: rozvodový řemen
Napsal: 19 úno 2006, 15:47
od Dastin
Anonymous píše:Dastin píše:Lantry do roku 1993 byly problémové, tu jsem měl tak vím o čem mluvím. Ty novější jsou na tom o moc lépe. U Lanter 1993 se mění rozvoďák po 60 000 a vyjde to na mnohem víc než u novější Lantry, protože jsou tam dva řemeny, jeden je hlavní a druhý je menší a říká se mu vyvažovací. Jinak u té novější kulaté je jeden a má se měnit po 90 000 nebo po šesti letech, informaci mám přímo od autorizovaného servisu Hyundai v Uherském Hradišti.
Na MJAUTO sem nasel v doplnkovem katalogu Nipparts pro Hyundai Lantra J2 1,6 16V rv. 96
jednak ROZVODOVÝ ŘEMEN, délka 1057 mm šířka 25,4 mm počet zubů 111 driven agg.: camshaft
a jednak ROZVODOVÝ ŘEMEN, délka 521 mm šířka 12,7 mm počet zubů 65 driven agg.: balancer shaft driven agg.: balancer shaft driven agg.: balancer shaft
Potrebuju oba dva, nebo je to nejaka krpa???Dik za odpoved
Z tveho članku nevím jestli máš dvojvačku nebo jen jednu. U hranaté Lantry je dvojvačka a ten hlavní rozvoďák je delší než jsi napsal u té novější kulaté je jen jedna a ten rozvoďák má tu délku co jsi napsal. V každém přípaďe vyměň i ten malý pokud máš hranatou Lantru u kulaté malý není(vyvažovací),nevyjde to už na tolik a samozřejmě vyměň i kladky.
Roz
Napsal: 19 úno 2006, 16:02
od Dastin
Milann píše:Můžu vyměnit jen samotný řemen bez kladek,nebo je potřeba to udělat vše ?jak to zjistím?Prosím poraďte....
Měnil jsem si rozvoďák a samozřejmě i kladky ty mám od firmy TIMKEN a řemen od firmy Gates (
www.autoprima.cz) a navíc na té krabici kde byl řeman to bylo jasně napsané, že se mají měnit i kladky. protože budou mít nějakou vůly.
ŘEMEN: PowerGrip označení 5309XS
76111x25HSN
Pasuje na Hyudai 1.6 16v a 1.8 16v od 95 a víš
Nissan Almera 2.0 diesel od 95 a víš
Primera 2.0 diesel od 90-96
Sunny 2.0 diesel od 91-96 N14, Y10