Stránka 2 z 3
Napsal: 09 bře 2008, 16:25
od Virus
Zdravím. U mojeho Viruse se kontrolka rozsvítí když už v nádrži skoro nic není. Takže když projíždím zatáčkou ostřeji a blikne, tak se snažím co nejdřív dotlačit na benzínku. Párkrát už jsem málem nedojel
. Je třeba to hlídat a na kontrolku se moc nespoléhat.
Napsal: 09 bře 2008, 18:01
od skullin
MC Satek...taky sem se predtim tady ptal kiolko vydrži rezerva a zjistil sem že by tam melo po rozsviceni bejt kol 5 litru paliva...což mi stacilo na takovejch60-70km...takže ceklem pohodka...jsi zatim spokojeny s accentem? ja ho am 2mesice a nemůžu si stezovat...
Napsal: 09 bře 2008, 18:07
od Korálek
Ohledně toho tankování.
Myslím si že to není zasunitím pistole ale samotnou konstrukcí té pistole.
Když jsem zkoušel tankovat na sjezdu do průhonic,tusím že to je benzínky Petra tak tam mají nějaký starý pistole protože nejde pořádně natankovat.Ať je jak hluboko chce prostě pořád vypíná.
tyhle problémy u jinejch benzínek,Shell,Aggip.OMW atd.nemám.
Napsal: 09 bře 2008, 18:59
od antek
Mé hladové oko pěkně kecá,rozsvítí se podle dojezdové vzdálenosti PP 120-70km.Mám dost času a vzdálenosti k natankování.A nemám koule abych zkoušel do prázdné.
Napsal: 09 bře 2008, 20:35
od Selshig
Korálek píše:Ohledně toho tankování.
Myslím si že to není zasunitím pistole ale samotnou konstrukcí té pistole.
Když jsem zkoušel tankovat na sjezdu do průhonic,tusím že to je benzínky Petra tak tam mají nějaký starý pistole protože nejde pořádně natankovat.Ať je jak hluboko chce prostě pořád vypíná.
tyhle problémy u jinejch benzínek,Shell,Aggip.OMW atd.nemám.
no mě to udělala JETka a Benzina že mi pořad vypinali .... podle mě je to pistoli ne rukama....přece nemužem byt oba lempli
Napsal: 09 bře 2008, 22:05
od Tony
K té kontrolce.Jak se přiblíží ručička k rysce "E" tak kontrolka začne blikat a to nejdříve na krátkou dobu a s delším intervalem blikání a pak se délka svícení prodlužuje a délka intervalu blikání se zkracuje až zůstane svítit úplně.A to už mám nejvyšší čas tam něco nalít.Ale když mi to začne blikat tak těch 70 km ještě dám.Přibližně.
Napsal: 10 bře 2008, 09:01
od mirpie
ahoj, mám sice Coupé z roku 97, ale jak koukám, tak ty palivoměry jsou tam asi stejný. Když mám ručičku na E, tak kontrolka začne poblikávat a jak svítí natvrdo, ujedu asi 50-60km, dle stylu jízdy. Stane se, že postavim auto čumákem do kopce a svítí a otočim ho čumákem dolů a zas nevítí. Jinak co mě štve je to, že po vypnutí zapalování ručička palivoměru nespadne na E a zloději benzinu maj tak snadnou kontrolu, zda jít na lup či nikoli. Ale tohle vyřeším, najdu kabel od palivoměru a hodim na něj asi nějakej vypínač.
Napsal: 10 bře 2008, 09:26
od Selshig
tohle mi děla taky a navic jak natankuješ tak se mužeš koukat jak ručička pomaličku leti nahoru...mě to zase děla naopak stí mstanim čumak dole sviti kontrolka čumak nahoře nesviti kontrolka...to blikani kontrolky ma možna vyznam jako morzeovka SOS natankuj
Napsal: 10 bře 2008, 10:53
od Kamil
mirpie píše:Jinak co mě štve je to, že po vypnutí zapalování ručička palivoměru nespadne na E a zloději benzinu maj tak snadnou kontrolu, zda jít na lup či nikoli. Ale tohle vyřeším, najdu kabel od palivoměru a hodim na něj asi nějakej vypínač.
Nevím,jestli se Ti to podaří.Ručička ukazuje stále,i když máš vymontovanou přístrojovou desku.
Napsal: 10 bře 2008, 13:18
od mirpie
natáhnu si kabel přímo od palivové nádrže, resp. od konektoru od nádrže. Tvoří jej tuším 5 nebo 6 kabelů, na pohon palivového čerpadla a na palivoměr. Když jeden od palivoměru přerušíš vypínačem, tak ručička na budíku nedostane signál a měla by padnout na Ečko.
Napsal: 10 bře 2008, 13:31
od Kamil
mirpie píše:natáhnu si kabel přímo od palivové nádrže, resp. od konektoru od nádrže. Tvoří jej tuším 5 nebo 6 kabelů, na pohon palivového čerpadla a na palivoměr. Když jeden od palivoměru přerušíš vypínačem, tak ručička na budíku nedostane signál a měla by padnout na Ečko.
No,já nevím.Já měl vymontované budíky(budíky doma v obýváku),tudíž všechny káble byly přerušené a palivoměr pořád ukazoval i po delší době.Ale zkusit to můžeš.Taky by mě to zajímalo.
Napsal: 14 bře 2008, 16:43
od super.soso
Selshig píše:jo jinak mě kontrolka nikdy nesvítií v kuse ona problikne a pak jen se občas rozsvítí a zhasne od okamžiku kdy se poprve rozsviti vždy typuji tak 50-60kilaku a sem na total nule ale jako není to vždy pravda minule se mě rozsvítila a ja jel ještě 70kilaku a nakonec sem natankoval 39,8l když sem jel nadoraz tak mi to pak užmalem chcalo hrdlem a to bylo 40,5litru paliva takže tam bylo ještě dost benalu....stejně se vždy směju tomu jak se natankuje jede se a ručička mi pomalu leze nahoru po pěti kilakach se dočkam ručičky na maximu...a když vypnu motor tak ručička zustane nahoř nikdy nespadne...pry to tak ukazuje už od novoty
jen at si toho nevšimnou ti blbci co kradou benzin z nadrži...
Aj mne rucicka po vypnuti motora neklesne dole,ukazuje autualny stav nadrze a je to tak od novoty.
Napsal: 14 bře 2008, 19:23
od mirpie
to mi všichni víme, že je to tak od novoty, ale je to nepříjemný, zvlášť, když natankuješ plnou a necháš to přes noc na parkovišti... Každej vidí, kolik máš v nádrži paliva. Zítra to zkusím pořešit, pak dám vědět. Zatím všechny auta, se kterými jsem jezdil, měli palivoměr napojenej na spínací skříňku, jak jsi vypnul zapalování, ručička šla na nulu. U rendla byl palivoměr digitální, ukazoval přesné množství, to bylo dobrý...
Napsal: 15 bře 2008, 00:29
od antek
No já zase vím,že moje ručička palivoměru po vypnutí zapalování upadne do krajní polohy(tedy pod E).Páni korejci se zřejmě poučili a u novějších modelů to již dělají takhle.
Napsal: 15 bře 2008, 00:56
od Borek
antek píše:No já zase vím,že moje ručička palivoměru po vypnutí zapalování upadne do krajní polohy(tedy pod E).
U našeho Tiburona jde po vypnutí také pod E.