Stránka 2 z 2

Re: crashtest scoupe

Napsal: 02 bře 2009, 13:23
od mirpie
tak nejlíp jezdit v naložený tatrovce a modlit se, abys nepotkal stejně naložený nákladní auto...Na silnici je to průser každej den, rpotože nevíš, koho potkáš, ať jedeš sebejistěji a ohleduplněji. Časem taky Coupé opustim a přejdu na off roada typu Mitsubishi Pajero, Nissan Patrol..Prostě to musí mít velkou pohotovostní hmotnost a velký rozměry a pár těch airbagů. Tady je jasný, že provoz a údržba takovýho parníku bude stát o dost víc, ale život za to stojí...ale trefí tě mladej nebo nalámanej řidič naloženýho kamionu a zabije tě takjakotak. Ale oproti menším a lehčím autum je ta šance o něco lepší..

Re: crashtest scoupe

Napsal: 02 bře 2009, 19:40
od black_sheep
mirpie píše:tak nejlíp jezdit v naložený tatrovce a modlit se, abys nepotkal stejně naložený nákladní auto...Na silnici je to průser každej den, rpotože nevíš, koho potkáš, ať jedeš sebejistěji a ohleduplněji. Časem taky Coupé opustim a přejdu na off roada typu Mitsubishi Pajero, Nissan Patrol..Prostě to musí mít velkou pohotovostní hmotnost a velký rozměry a pár těch airbagů. Tady je jasný, že provoz a údržba takovýho parníku bude stát o dost víc, ale život za to stojí...ale trefí tě mladej nebo nalámanej řidič naloženýho kamionu a zabije tě takjakotak. Ale oproti menším a lehčím autum je ta šance o něco lepší..
taky to neni recept na bezpecnost.. ptz cim vic rozhejbany oceli se musi zastavit narazem, tim vetsi slupka to je! :(

Re: crashtest scoupe

Napsal: 03 bře 2009, 15:17
od mirpie
to jo, ale ten kdo sedí v té rozjeté těžké oceli obklopen airbagama má mnohem větší šanci. Problém je, když takovou obludu zas řídí nějaký idiot, který smete nevinné v malém autě.