Stránka 2 z 2
Re: VADA MOTORU
Napsal: 22 kvě 2009, 14:13
od lantros7
nafill píše:zdravim zacal bych u toho vyfuku jak rikas byl rozsypanej kat tak ten zbytek /nez se vykuchal je v zad prip v strednim tlumici/. Dal bych zkousku s odpojenym vyfukem za vykuchanym katem. Pak svicky jak vypadaji jestli jsou cerne nebo normal barva, prip kabely nebo diag.
TAK TY TLUMIČE SOU ČISTÝ.
Re: VADA MOTORU
Napsal: 30 kvě 2009, 18:52
od slavino
vyber kable zo sviecok a poriadne ich prezri.ja som mal poskodeny kabel.kupil som nove origo 1500 a ok,ale vyhodil som len ten zly kabel,nikdy nevies kedy sa hodia ostatne
Re: VADA MOTORU
Napsal: 30 kvě 2009, 23:12
od lantros7
slavino píše:vyber kable zo sviecok a poriadne ich prezri.ja som mal poskodeny kabel.kupil som nove origo 1500 a ok,ale vyhodil som len ten zly kabel,nikdy nevies kedy sa hodia ostatne
díky slovenský bratře a kolego
Re: VADA MOTORU
Napsal: 26 čer 2010, 13:22
od lantros7
slavino píše:vyber kable zo sviecok a poriadne ich prezri.ja som mal poskodeny kabel.kupil som nove origo 1500 a ok,ale vyhodil som len ten zly kabel,nikdy nevies kedy sa hodia ostatne
tak kablema to bylo.
vyměnil sem kable,a zatím šlape.
díky.
Re: VADA MOTORU
Napsal: 26 čer 2010, 14:55
od slavino
lantros7 píše:slavino píše:vyber kable zo sviecok a poriadne ich prezri.ja som mal poskodeny kabel.kupil som nove origo 1500 a ok,ale vyhodil som len ten zly kabel,nikdy nevies kedy sa hodia ostatne
tak kablema to bylo.
vyměnil sem kable,a zatím šlape.
díky.
som rad,ze som pomohol.vela stastnych kilometrov bez nehody.mozno niekedy este pomozem
Re: VADA MOTORU
Napsal: 22 črc 2010, 21:35
od lantros7
Tak zase trucuje.
Automechanici z motora mají zamotanou hlavu.
Jel sem,a najednou motor vypnul.
Starter točí,ale nechytá.
Eletrika je v pořádku,přísun paliva to má taky,katalizátor je bez plástve,výfuk nový.
Napadá mě snad jen že odešlo palivové čerpadlo,a tudíž není v palivové soustavě dostatečný tlak.
Pokud vás ještě něco napadne,budu rád,jestli mi to pomůže.
Re: VADA MOTORU
Napsal: 23 črc 2010, 10:47
od black_sheep
automechanik by snad mel poznat mrtvy cerpadlo behem chvilky..
Re: VADA MOTORU
Napsal: 23 črc 2010, 15:31
od lantros7
Asi ještě neviděl motor z Lantry automechanik.
Nemá možnost připojení diagnostiky.
Má Lantra nějaké čidlo na otáčky?
Vstřikovací jednotka při startu buď neotvírá díky slabému napětí,nebo má jednotka slabý tlak díky poruše palivového čerpadla.
Palivo do soustavy tlačí,to jsem zkoušel,ale nevím zda je tlak dostatečný.
Re: VADA MOTORU
Napsal: 24 črc 2010, 04:28
od black_sheep
no tlak paliva by pro mechanika nemel bejt problem zmerit :/ jestli jo, tak to neni mechanik..
Re: VADA MOTORU
Napsal: 24 črc 2010, 09:11
od lantros7
No možná to pro něj není takový problém,jen pokud nezná jaké mají být hodnoty tlaku u těchto vozů.
Ne každá opravna disponuje úplně vším,aby si poradila úplně s každým vozem.
Jde o opravnu na vesnici,a v takových případech je to trošku omezenější.
Proto využívám tohoto portálu,abych získal nějaké rady.
Re: VADA MOTORU
Napsal: 24 črc 2010, 17:23
od Damian
No nevím, osobně si nějak nedokážu najít důvod, proč by čerpadlo jelo, ale nedávalo dost tlaku. Pokud jsem se někdy se závadou na čerpadle setkal, vždycky to znamenalo že přestalo jít. Pokud by byl nízký tlak, spíš bych tipoval nějaký ucpaný filtr, než čerpadlo.
Nemáš tam náhodou nějaký skrytý vypínač od předchozího majitele, o kterém ti zapomněl říct? Ne že by se musel vypnout, ale třeba upadlý drát má stejný efekt. A pokud by byl připojen někam na ovládání motoru.....
Jo a co ukostření motoru? Někdy jsou potíže způsobeny fakt banalitami....
Jinak ti asi pomůže fakt jen diagnostika, protože toho může být spousta...
Re: VADA MOTORU
Napsal: 05 srp 2010, 19:19
od lantros7
Damian píše:No nevím, osobně si nějak nedokážu najít důvod, proč by čerpadlo jelo, ale nedávalo dost tlaku. Pokud jsem se někdy se závadou na čerpadle setkal, vždycky to znamenalo že přestalo jít. Pokud by byl nízký tlak, spíš bych tipoval nějaký ucpaný filtr, než čerpadlo.
Nemáš tam náhodou nějaký skrytý vypínač od předchozího majitele, o kterém ti zapomněl říct? Ne že by se musel vypnout, ale třeba upadlý drát má stejný efekt. A pokud by byl připojen někam na ovládání motoru.....
Jo a co ukostření motoru? Někdy jsou potíže způsobeny fakt banalitami....
Jinak ti asi pomůže fakt jen diagnostika, protože toho může být spousta...
Takže vše OK,až na napětí ve vstřikovacích ventilech.
Mají malé napětí,a proto se neotevírají.
Takže zbývá zjistit,co způsobuje,že se na ty ventily nedostává to správný napětí.
Na 3 vstřiky mi jde sotva 3 volty,a na ten jeden skoro ani volt.
Jak je to u těch J1 řešený?
Je to napojený přímo na automatiku?
Re: vada motoru
Napsal: 10 říj 2010, 12:57
od m1rek
toci toci a nechyta?
mne sa to stalo diky cidlu teploty vody.
pri 20stC by malo mat cca 2.5kohm
Re: vada motoru
Napsal: 10 říj 2010, 13:04
od lantros7
m1rek píše:toci toci a nechyta?
mne sa to stalo diky cidlu teploty vody.
pri 20stC by malo mat cca 2.5kohm
takže sem vyměnil řídící jednotku,a už zase jezdí.