Stránka 2 z 4

Re: MOTOR

Napsal: 25 dub 2009, 12:32
od Hardcam
Pokud je problem se vstriky, na Aukru jsou dva na prodej - pouzity 1ks za 8000Kc. Ja mam jen jeden nahradni. Jinak v Hradci Kralove je firma, ktera vstrik za 250Kc cisti. Kdyz jsem si oddelal vstrik ja, BOSCH mi ho nedokazal vycistit.

Re: MOTOR

Napsal: 25 dub 2009, 12:45
od mayq
130rs: Neviem odkial presne ste tak tu je aspon zoznam Bosch Service http://bcs.bosch.sk/Autoservisy-bosch-d ... rvice.html

Re: MOTOR

Napsal: 25 dub 2009, 17:02
od 130rs
Cau :hyu: te este sa rozhodujem medzi repasom(150E) a kupov novych (350E)mne povedal ze jeden je uplne zly (male tlaky)a tie ostatne tiez nic moc :( najlepsie je(repasovat) vymenit vsetki aky mate vy nazor na repas _?

Re: MOTOR

Napsal: 25 dub 2009, 17:23
od mayq
Skusit dat 1 na repas, otestovat ci to vobec v niecom pohohlo a potom sa rozhodnut ?? Nemusi mat repas vzdy rovnaky ucinok. Pokial by to teda tak islo spravit :?:

Re: MOTOR

Napsal: 25 dub 2009, 17:34
od Kony5
no sice sem to nečet celý ale byl jsi na diagnostice?? test akčních členů? třeba to je jen krokový motorek v klapce..nebo špatný termostat v klapce...nebo to muže být (a to už se mi stalo! ) špatný spoj...jak máš ty konektory...já to měl pod volantem a z ničeho nic zdechlo a nebo někdy nešlo startnout (starter točil )...lital sem s měřákem jak blbec..diagnostika toto všecko...a nakonec sem náhodou anio nevím jak zahýbal s kabelama a ono všechno v poho ..no a tak sem je všechny rozpojil,přihnul,prostřikal kontaktolem, a od te doby cajk...je tolik věcí ..že bych zrovna u vstřikoavčů nezačínal....pokud to dělá jen někdy..

Re: MOTOR

Napsal: 25 dub 2009, 17:42
od Rexcor
Já teda na repasované díly nemám moc dobrý názor, ale ve vstřikách se nevyznám, takže ani nevím jak dlouho to vydrží a tedy jestli se to vyplatí. Já bych ale asi byl pro nové.

Re: MOTOR

Napsal: 25 dub 2009, 18:29
od 130rs
:hyu: ja som dal len vstriky na diagnostiku testoval tlak a prepad. Tlak 220-240 a jeden 200 prepad bol v pomere 3:1K tomu repasu je aj zaruka :-k tak neviem ale nove 1400eur na to ze mam cca 5000km to je slusna palka ](*,)

Re: MOTOR

Napsal: 25 dub 2009, 20:44
od Hardcam
O repasi jsem nikdy neslysel, az ted a byval bych ji asi vyuzil. Nevite, kdo to u nas v CR dela? Pokud by to bylo za slusny poplatek, nechal bych preventivne 3 puvodni vstriky repasovat. Jinak co se tyce zivotnosti, prvni (a tuk tuk zatim jediny) vstrik odesel problizne kolem 150tkm.

Re: MOTOR

Napsal: 01 kvě 2009, 12:40
od 130rs
Cau te :hyu: A dnes som zistil ze ked dvaja nieco robia nie vzdy je to to iste :roll: Dal som vstriky na repas stim ze su spatne.A oni su vraj dobre a tim padom som zas na zaciatku len lahsi o nejake to euro ](*,)

Re: MOTOR

Napsal: 01 kvě 2009, 14:17
od PhanTom
K těm repasovaným vstříkům. Já byl v Kladně v autorizovaném BOSH servisu. Odkaz na něj je http://www.firmy.cz/detail/163708-tp-kladno-dubi.html Pokud se chce přijet celým autem na diagnostiku, tak je to na objednání. Když si vstřiky vymontuješ sám a doneseš jim je v hrsti, udělají to do druhého dne. Za 2700,- CZK udělali diagnostiku, vyměnili jehly a nějaké těsnící gumičky. Mě zlobilo startovaní - tedy spíše po startu to chvilku "brblalo" jakoby na tři válce. Chvilku, bez kouře v zimě, do minuty byl klid. Týden před návštěvou servisu jsem do prázdné nádrže nalil nějaké servisní čistidlo - po aplikaci se to výrazně zlepšilo, i spotřeba šla malinko dolů. Potom jsem ty vstřiky vyhodil, nechal zrepasovat a už je to úplně jiné kafe. Popravdě, raději budu v této cenové relaci jezdit 1x do roku na preventivní diagnostiku a repasi, než za 11kKč kupovat 1 vstřik. Bohužel kvalita nafty u nás je taková, jaká je.
Jinak ten servis je i v Praze, pohledám vizitku a když najdu, dám kontakt.

Re: MOTOR

Napsal: 04 kvě 2009, 16:37
od 130rs
:hyu: cau te .A dnes sa to opravilo samo :hyu: je asi samo opravni.Namontoval som naspet vstriky a on po 2 tyzdnovom odychu normalne nastartoval =D>tak uvidime dokedi mu to vydrzi

Re: MOTOR

Napsal: 04 kvě 2009, 17:05
od mayq
Tak nech co najdlhsie jazdi bez problemov a poruch ... =D>

Btw. uz si zacinam tiez mysliet ze :hyu: sa dokaze opravit sam. Vcera idem zo sutaze (180km) a auto sa mi nezda, na 3-ku pri 2000ot/min - 37km/h na 4-ku 50km/h a dnes uz opat bez problemov klasika ako to chodilo. A pri tom v sobotu pri ceste tam bez problemov. Pravda ze som dotiahol sviecky ale myslim ze to by nemalo mat az taky vplyv... :D

Re: MOTOR

Napsal: 04 kvě 2009, 17:10
od Hardcam
PhanTom: a copak jsi pouzil na procisteni tech vstriku?

Re: MOTOR

Napsal: 04 kvě 2009, 17:24
od PhanTom
Hardcam píše:PhanTom: a copak jsi pouzil na procisteni tech vstriku?

VÍCE O ADITIVU "DIESEL PLUSl", servisním aditivu společnosti DELPHI


toto aditivum je servisní alternativou k aditivu Stanadyne (Formule výkonu), doporučujerme jej hlavně pro periodický servis motorů a vysokotlakých vstřikovacích systémů, používáme jej tedy pouze jednou za určité období, účinek tohoto aditiva pak jistou dobu (až 1/4 roku) vytrvá

Aditivum na zvýšení výkonu dieselových motorů DIESEL+ určené pro osobní a dodávkové automobily a vyrobené na základě nejmodernější technologie paliv je vysoce účinná formule, jejíž jednorázová balení postačují na ošetření 50 – 70 litrů motorové nafty, přičemž účinnost formule je až 6 měsíců.
Toto jednotkové balení DIESEL + pro nákladní automobily stačí na ošetření 100 litrů paliva. Jeho složení zajišťuje maximální přínos při použití po každém naplnění nádrže. Další jeho přednost je to, že při dlouhých jízdách přes několik zemí napomáhá zmírnit účinek míchání paliv různé jakosti.

Proč má smysl používat DIESEL +
Složitost moderního naftového motoru se neustále zvyšuje a jeho dnešní uživatel od něj očekává spolehlivý vysoký výkon spojený s nízkou spotřebou paliva a nízkými emisemi výfukových plynů.
Delphi dodává pokrokové palivové soustavy mnoha světovým výrobcům motorů. Vzhledem k tomu, že jsou tyto soustavy vyrobeny s extrémně úzkými tolerancemi, je mimořádně důležité, aby jakost používaného paliva vyhověla přísným normám těchto soustav.
V důsledku neustálého snižování obsahu síry se snížila schopnost dnešní motorové nafty čistit a mazat komponenty motoru a celé palivové soustavy. K tomu, aby palivo dobré jakosti skladované ve vhodných nádobách mohlo zajistit adekvátní ochranu zmíněných komponentů, je důležité zabezpečit preventivní údržbu palivové soustavy.
K zajištění toho, aby palivová vstřikovací soustava vašich zákazníků poskytovala výkon, který od ní očekávají, jsme vyvinuli aditivum DIESEL+, to je vyrobeno z prostředků na ošetřování palivových soustav.
Tyto prostředky, založené na technologii paliv firmy Texaco, zlepšují schopnost paliva čistit, chránit a regenerovat a tím zlepšovat nejen výkon motoru, ale i snižovat emise výfukových plynů.

1. Čistící prostředek palivových soustav
DIESEL+ má maximální čisticí výkon k odstranění stávajících usazenin ze vstřikovačů a ventilů a tím udržení správného tvaru vstřikovaného paprsku zajišťujícího úsporu paliva a zvýšení výkonu motoru.
2. Mazací prostředek
Obsahuje mazací aditivum snižující opotřebení palivového čerpadla a dalších součástí. To má za následek jak udržení výkonu, tak i prodloužení životnosti motoru a čerpadla.
3. Stabilizátor paliva
Stabilizátor paliva zabraňuje vzniku reakcí kyselých a zásaditých složek způsobujících nestabilitu paliva. To s projevuje pozitivně v tom, že účinnost paliva je v celém spalovacím procesu na maximální úrovni.
4. Deemulgační prostředek
Zajišťováním čistého oddělení vody od paliva deemulgátor formule zabraňuje zanesení palivového filtru a kontaminaci celé palivové soustavy vodou.
5. Odpěňovač
Tento prostředek na ošetřování palivové soustavy obsahuje také odpěňovací složku, která eliminuje nadměrné pěnění paliva a umožňuje tak rychlejší a čistější plnění palivové nádrže.
6. Inhibitor koroze
Poškození zaviněné korozí může vážně ovlivnit výkon palivové soustavy a může mít za následek nákladné opravy nebo výměny. Inhibitor koroze formule podstatně snižuje nebezpečí koroze za současného zvýšení výkonu a životnosti motoru.
7. Prostředek zlepšující cetanové číslo
Tento prostředek zlepšuje samozápal motorové nafty. To zajišťuje lepší spalování, snížení špičkového tlaku, zlepšení studených startů, snížení hlučnosti spalování, vývinu kouře, jakož i snížení emisí výfukových plynů.


Snad to není nějaká skrytá reklama, ale prodali mi to přímo v T.A.D. Praha, http://tadpraha.cz/index.php?pid=324 a dá se to podle nich sehnat v prodejní síti Autobenex

Re: MOTOR

Napsal: 04 kvě 2009, 17:28
od mayq
PhanTom píše: Bylo to přímo od DELPHI, zkusím pohledat doklad, flašku už jsem zahodil.
Bolo to cisto len pre diesel ??