Stránka 2 z 4
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Napsal: 03 kvě 2009, 16:37
od laufas
SKV píše:Občas mi při divočení škrtnou zuby - asi to synchrony nestačí srovnat.
To se mi taky parkrat stalo, kdyz chci rychle preradit, musim si davat vetsiho majzla
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Napsal: 03 kvě 2009, 18:25
od Dire
Mam korejsku i30-ku a cvaka mi hodne 1. a 2., trochu 3. Ale u mna to je domontovanym Defendlockom (v servisu Hyundai). Vraj je to tym, ze tycka Defendlocku je blizko kulisy radenia
4. a 5. su v pohode potichu
Spiatocka dost casto nejde zaradit, pockanie par sekund nie vzdy pomaha, niekedy musim autom cuknut na jednicku.
Co mi ale vadi na tom nestastnom radeni spiatocky je prstenec na pake, obcas ked potrebujem rychlo spiatocku a hned jednicku, tak mi tam ostane spiatocka. Musim na to davat bacha...
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Napsal: 03 kvě 2009, 20:36
od štaflík
Mě zpátečka také často prostě nejde dát, jednička také není výhra. Nicméně bych se (jako třeba laufas) moc nekonejšíl nadějí, že si to sedne. V předchozí Fabii mi převodovka chodila od začátku chirurgicky přesně a ve služebácích (zejména huntované Oktávky I.) i mých předchozích autech také chodí o třídu přesněji. Trochu mi začíná připadat, že se Korejci vyčerpali geniálními motory a zbytek auta už zase taková sláva není (smrdí spojka, u ani ne půl roku starého auta povrchová rez v motorovém prostoru, na hřídelcích stěračů, podvozek na krátkých příčných nerovnostech skáče jak střelená koza...
). No ještě audio se hodně povedlo...
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Napsal: 03 kvě 2009, 21:28
od Tudy
Já si nemohu stěžovat, spojka mi smrděla jen když s autem poprvé jela manželka, při citlivém zacházení je spojka OK. Řazení má delší dráhy a je trochu gumovější (srovn. s Focusem), ale jinak to tam padá přesně. Problémy s 1 nebo zpátečkou nemám, jedničku lze zařadit v pohodě, i když auto jede. Jinak hatchback nijak zvlášť neskáče
, tak nevím. Ještě ke cvakání: mě to vyhovuje, že cvaká!
PS: mám Nošovice
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Napsal: 04 kvě 2009, 00:29
od tatchwud
Tudy píše:Já si nemohu stěžovat, spojka mi smrděla jen když s autem poprvé jela manželka, při citlivém zacházení je spojka OK. Řazení má delší dráhy a je trochu gumovější (srovn. s Focusem), ale jinak to tam padá přesně. Problémy s 1 nebo zpátečkou nemám, jedničku lze zařadit v pohodě, i když auto jede. Jinak hatchback nijak zvlášť neskáče
, tak nevím. Ještě ke cvakání: mě to vyhovuje, že cvaká!
PS: mám Nošovice
Spojka mi nesmrdí,řazení s cvaknutím mě plně vyhovuje.Proste řadím a převodovka si to s pěkným cvaknutím vcucne sama.Nestalo se mi,že bych zařadil něco jiného,nebo rychlost co jsem chtěl zařadit,tak by nešla.Včetně 1. Ako hovoril pan Krajíček - 100 bodov.
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Napsal: 04 kvě 2009, 06:34
od Amalfi
Nemam i30 - ale stejno zkusenost s nemoznosti zarazeni jednicky mam i z meho predchoziho auta Nissan Primera - tam to ale nebyla vada, ale umysl. Aby nedoslo k pretoceni jednicky tak ta nemela synchronizaci. Muselo se radit jen v nizsi rychlosti a s plnym meziplynem - vyslapnout spojku vyradit na neutral, pustit spojku, dat plyn (aby se srovnali otacky na hridelich), apak znova vyslapnout spojku a zaradit z neutralu jednicku. - Tento postup mi zarucil zarazeni jednicky vzdy - mozna bude fungovat i u vas.
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Napsal: 04 kvě 2009, 09:20
od mechoun
Amalfi píše:Nemam i30 - ale stejno zkusenost s nemoznosti zarazeni jednicky mam i z meho predchoziho auta Nissan Primera - tam to ale nebyla vada, ale umysl. Aby nedoslo k pretoceni jednicky tak ta nemela synchronizaci. Muselo se radit jen v nizsi rychlosti a s plnym meziplynem - vyslapnout spojku vyradit na neutral, pustit spojku, dat plyn (aby se srovnali otacky na hridelich), apak znova vyslapnout spojku a zaradit z neutralu jednicku. - Tento postup mi zarucil zarazeni jednicky vzdy - mozna bude fungovat i u vas.
A vo-vo-votomotoje:
Kde jsou ty časy, kdy do mě hučel instruktor v autoškole, abych se naučil dávat na náklaďáku bez synchronů meziplyn. Jinak bych tu Vejtřasku vylágroval.
Taky tady v tom vláknu nikdo nemluví o teplotě převodového oleje, je rozhodující. Čili po 100km je to jiný kafe, než v 1. kilometru.
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Napsal: 04 kvě 2009, 09:48
od Rexcor
Rozhodně. I u Santy je při razení poznat, jestli už nějakou dobu jedu.
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Napsal: 04 kvě 2009, 10:48
od Tilopacar
Takže jak správně řadit ?
přes neutrál ?
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Napsal: 04 kvě 2009, 10:57
od mechoun
Přes neutrál řadíš vždycky
Jde o synchrony, při řazení nahoru, kdy ubereš plyn není problém, ale při řazení dolů je třeba dát synchronům čas (čili nervat tam šaltpáku rychle), anebo dát meziplyn.
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Napsal: 04 kvě 2009, 13:46
od laufas
Ja mluvim o situaci, kdy je olej plne zahratej a i te prevodovce davam ten vas ''cas''
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Napsal: 05 kvě 2009, 09:51
od misokl
Ja mám Nošovickú I30. Mám problém zo zaradením Jednotky. Ostatné rýchlosti idú bez problémov. Nikdy sa mi nestalo že by som zaradil inú rýchlosť ako som chcel. Ak mi nejde zaradiť 1, radím ju cez 2 (2 a potom 1). A zatiaľ tam vždy bez problémov zapadla. Podobne to fungovalo aj u mojej starej 120. Takže som na tom zvyknutý. Ako náhle bolo auto v pohybe jednotka išla zaradiť iba s medzi plynom. No na I30 som to ešte neskúšal. Občas zapadne aj bez toho. Varianta (2-1) funguje na 100%, aspoň u mňa . Skúsim ešte ten medzi plyn. No myslím že to bude fungovať.
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Napsal: 05 kvě 2009, 10:31
od 89majlo96
nechapem akoto ze vam nejde zaradit jednotka
to normalne pri roziazde vam tam nejde alebo co??? Mne sa este nikdy nestalo aby mi tam jednotka nezapadla na prvy krat... Len ked je auto v pohybe tak tam ide obcas tazko, ale to sa mi bratranec snazil vysvetlit tak ze to je preto lebo tam neni synchron....
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Napsal: 05 kvě 2009, 12:44
od laufas
Nekdy tam nejde pri rozjezdu a nekdy i pri podrazovani z dvojky
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Napsal: 06 kvě 2009, 00:58
od tatchwud
misokl píše:Ja mám Nošovickú I30. Mám problém zo zaradením Jednotky. Ostatné rýchlosti idú bez problémov. Nikdy sa mi nestalo že by som zaradil inú rýchlosť ako som chcel. Ak mi nejde zaradiť 1, radím ju cez 2 (2 a potom 1). A zatiaľ tam vždy bez problémov zapadla. Podobne to fungovalo aj u mojej starej 120. Takže som na tom zvyknutý. Ako náhle bolo auto v pohybe jednotka išla zaradiť iba s medzi plynom. No na I30 som to ešte neskúšal. Občas zapadne aj bez toho. Varianta (2-1) funguje na 100%, aspoň u mňa . Skúsim ešte ten medzi plyn. No myslím že to bude fungovať.
Nevím,no,ale není 1 náhodou na rozjezd?Jen nechápu,proč někdo za jízdy řadí 1.....