Stránka 2 z 3
Re: Tlak v pneumatikách
Napsal: 18 kvě 2009, 06:27
od matysekul
Rezerva se vždy fouká na hodně.Počítá se s tím,že ji nepoužíváš pravidelně,a hlavně ji zkontroluješ,když ji hodíš na auto.
Co se týče tlaku,jezdím 2,4 - 2,5 Atm.
Re: Tlak v pneumatikách
Napsal: 18 kvě 2009, 07:30
od maco
kdyz to tu tak ctu, je skutecne dobre mit lehce prehustene pneu nez to udava vyrobce?...je to jen kvuli trosku lepsi spotrebe? neohrozi to treba jizdni vlastnosti (brzdna draha, prilnavost, atak)?
Re: Tlak v pneumatikách
Napsal: 18 kvě 2009, 09:16
od laufas
maco píše:kdyz to tu tak ctu, je skutecne dobre mit lehce prehustene pneu nez to udava vyrobce?...je to jen kvuli trosku lepsi spotrebe? neohrozi to treba jizdni vlastnosti (brzdna draha, prilnavost, atak)?
Nesmis to prehnat. Kdyz tomu trosku pridas, nic se nestane.
RadoK: Nezavidim
Takze jestli dobre chapu, kolo se ti nevyfouklo za jizdy cely
Zajimalo by me, co to s autem totiz udela
Re: Tlak v pneumatikách
Napsal: 22 kvě 2009, 16:28
od RadoK
laufas píše:Nezavidim
Takze jestli dobre chapu, kolo se ti nevyfouklo za jizdy cely
Zajimalo by me, co to s autem totiz udela
Bolo dost makke, ale este som nesiel na rafe. Vobec som si to pocas jazdy nevsimol.
Re: Tlak v pneumatikách
Napsal: 10 čer 2009, 12:47
od saldy
Kola dofukuju pouze odhadem, jenom hlídam aby byl tlak ve všech stejný
Re: Tlak v pneumatikách
Napsal: 11 čer 2009, 07:17
od Dire
saldy píše:Kola dofukuju pouze odhadem, jenom hlídam aby byl tlak ve všech stejný
To si z nas robis srandu ?
Re: Tlak v pneumatikách
Napsal: 11 čer 2009, 08:53
od 89majlo96
ja som nehal elektrony nafukat plynom a mam ich nafukane na 220
V pneuservise mi hovoril mechanik ze to staci, lebo ze to je nizka guma
Re: Tlak v pneumatikách
Napsal: 11 čer 2009, 12:12
od saldy
Dire píše:saldy píše:Kola dofukuju pouze odhadem, jenom hlídam aby byl tlak ve všech stejný
To si z nas robis srandu ?
Jen zkoušim vaší ostražitost
ale dříve u starého auta jsem to fakt neřešil, teď už to hlídám.
Re: Tlak v pneumatikách
Napsal: 11 čer 2009, 12:50
od Dire
saldy: no preto...
89majlo96: nezalezi ani tak na tom, ze to su elektrony, ale na rozmeru kolesa v palcoch (cim vacsi priemer, tym nizsi profil pneu => tym tvrdsie svezenie a ak sa k tomu prirata predimenzovanie tlaku, moze byt jazda pekne 'tvrda' ...)
Re: Tlak v pneumatikách
Napsal: 07 srp 2009, 15:52
od Equimanthorn
Chrochnik píše:Upozornění pro nové majitle:
Po třech týdnech od koupě jsem poprvé změřil tlak v kolech (pořád jsem si říkal, že to z autosalónu bude v pořádku) no a zjistil jsem, že jsem skoro 1000km najel na pořádně přehuštěných pmeumatikách
. Správně má být tlak 220kPa a já měl ve všech kolech přes 310kPa u některých kol ani nestačila stupnice měřáku! A to je na pneumatikách napsaný max.tlak 300.
Proč to kruci v té továrně tak přehušťujou? Možná kvůli poškození pneumatik při dlouhém stání, než se auto prodá. Každopádně by to měl prodejce v rámci předprodejní přípravy dát do pořádku a u mně na to evidentně zapomněli.
Takže nevěřte nikomu kromě sebe
Od dubna mam no vé vozidlo i30, chtěl jsem se zeptat jaký je správný tlak huštění pneumatik 195/65/15? Na štítku na dveřích se píše 2,2 pro přední i zadní nápravu pro normální i maximální zatížení, v uživatelské příručce se píše 2,2 pro obě nápravy při normálním zatížení a při maximálnim zatížení je udaná hodnota 2,4 pro přední nápravu a 2,6 pro zadní nápravu. Když jsem měřil tlak ve studených pneu asi po měsíci, tak vsude byla hodnota 2,6
Re: Tlak v pneumatikách
Napsal: 09 srp 2009, 18:05
od Laxius
No mne v pneuservise dali 2,2 ked som obuval letne pneu. Jazdil som tak asi 2 mesiace, potom som dohustil na 2,4 a jazdne vlastnosti sa citelne zlepsili. Na dverach mam pre svoje 16R tiez pisane 2,2 ale budem urcite dofukovat stale na 2,4.
Re: Tlak v pneumatikách
Napsal: 09 srp 2009, 19:18
od Equimanthorn
Laxius píše:No mne v pneuservise dali 2,2 ked som obuval letne pneu. Jazdil som tak asi 2 mesiace, potom som dohustil na 2,4 a jazdne vlastnosti sa citelne zlepsili. Na dverach mam pre svoje 16R tiez pisane 2,2 ale budem urcite dofukovat stale na 2,4.
Ja jsem z tech 2,6 uz pred par dny upustil na 2,5 a nemuzu si stezovat, takze proste radsi vic jak min, 2,2 mi prijde malo to davam do motorky
kor kdyz pak clovek veze celou tlupu lidi, porad foukat a upostet podle poctu lidi je taky blbost.
Re: Tlak v pneumatikách
Napsal: 04 zář 2009, 19:10
od jan w
maco píše:kdyz to tu tak ctu, je skutecne dobre mit lehce prehustene pneu nez to udava vyrobce?...je to jen kvuli trosku lepsi spotrebe? neohrozi to treba jizdni vlastnosti (brzdna draha, prilnavost, atak)?
No tak to nevím ale já jsem toho názoru že kor v čr na D1 je2,2 max. Byl jsem před 14 dny v Itálii a nafoukáno na 2,5 a super.Ale potřebuji radu
Včera jsem byl v servise s mou I30cw kvůli tomu že se mi navšech pneu. začaly více sjíždět vnitřky kor je to na předku. Bylo to na geometrii ale nic. Přijímací technik říkal že za 1 on by si na takovéto auto nikdy nenechal dát rozměr pneu 185-65/15 za 2 hankook docela shit za 3 že to údajně mohou dělat rychleji projeté zatáčky a že on by to foukal i na 2,5 já mu na to řekl že po čr to dělat nebudu.Prosím poradte je to nerovnoměrné sjíždění gum možné.
Re: Tlak v pneumatikách
Napsal: 04 zář 2009, 20:02
od zdenek76
berte v potaz, že zvláště v létě a při jízdě na dálnici jde tlak v pneu nahoru klidně o 0.4, takže fouknete studenou gumu na 2.6 a po zahřátí má třeba 3.0, tož přefukovat s rozumem
Re: Tlak v pneumatikách
Napsal: 04 zář 2009, 20:15
od jan w
zdenek76 píše:berte v potaz, že zvláště v létě a při jízdě na dálnici jde tlak v pneu nahoru klidně o 0.4, takže fouknete studenou gumu na 2.6 a po zahřátí má třeba 3.0, tož přefukovat s rozumem
samozřejmě ale já konkrétně jsem foukal ješte doma na benzíně a navíc kompresorem který ůdajně fouká podle teploty pneu
ale mě se to nerovnoměrné sjíždění , objevilo až tady v čechách a ještě po ufouknutí na2,2