Stránka 2 z 11

Re: Moduly: Trojblik a aut.zavírání oken

Napsal: 09 kvě 2009, 21:24
od De&d
Hardcam píše:De&D: dve rychlosti ma muj Getz taky...ale nektery serepeticky mi zrovna uzitecny neprijdou...ale urcite je dost lidi, ktery v kazdy serepeticce vidi jen vyhody, nekdo to prece zaplatit musi.
Ještě nedávno takovou serepetičkou bylo ABS. Měly to jen drahý auta a bez toho to taky brzdilo. Tak proč za to připlácet?
Ale čas ukáže jestli se z trojbliku stane standard nebo ne.

Re: Moduly: Trojblik a aut.zavírání oken

Napsal: 09 kvě 2009, 21:43
od Hardcam
De&d. jezis marja, automaticka pracka v praveku taky nebyla, prinos to byl taky, mobil taky a takhle tady muze jmenovat dalsi tisice veci. Pouze jsem napsal, ze pro me trojblik nema smysl pro realnou jizdu na nasich silnicich. Vyzkousel jsem si ho nazivo a v spouste pripadu byl zbytecny nebo naprosto neuzitecny, vyhodu jsem shledal akorat na mene frekventovane silnici, pokud beru v uvahu, ze me blikani ma ridice za mnou, nebo dalsi ridice v krizovatce, zajimat. Tot vse. Jak jsem psal, dejte si am co chcete...

Re: Moduly: Trojblik a aut.zavírání oken

Napsal: 09 kvě 2009, 21:50
od De&d
Já si to tam dávat nebudu to sem nepsal.
Co kdyby jsi si to tam dal ty a znovu to vyzkoušel třeba tomu přijdeš na chuť.

Re: Moduly: Trojblik a aut.zavírání oken

Napsal: 10 kvě 2009, 11:20
od Vita
matysekul píše:
Kdyby ty okna šly alespoň zavřít bez klíče v zapalování jako např. u fiatu (stačí otevřené dveře)
Oni chvíli jdou i bez klíče.Čas jsem nezkoušel,ale jde to.
Tak treba u Coupe to nefunguje .....
Vypnes klic, okna se nepohnou .... Ale da se to prepojit tak aby byla elektronika pod proudem i po vytazeni klicku ...
Myslim si, ze staci jen zasah do elektriky auta ... ze neni potreba modul ......
Modul by byl asi potreba na zavreni oken pri pouziti dalkoveho ovladani (zamknes auto, zavrou se ti okna ... )

Re: Moduly: Trojblik a aut.zavírání oken

Napsal: 10 kvě 2009, 11:24
od matysekul
Modul by byl asi potreba na zavreni oken pri pouziti dalkoveho ovladani (zamknes auto, zavrou se ti okna ... )
A to je právě automatické zavírání oken.A na to je opravdu potřeba externí modul,který ještě není dořešený.

Re: Moduly: Trojblik a aut.zavírání oken

Napsal: 10 kvě 2009, 12:02
od Hardcam
De&d: koukam, ze jsi upravil druhou vetu....jen jsem na to predtim nereagoval:)
prave kvuli tomu lukasu a cene, ktera mi za to nestoji, bych to tam nedal.

Re: Moduly: Trojblik a aut.zavírání oken

Napsal: 10 kvě 2009, 20:21
od štaflík
Hardcam píše:Oponovat muzes, ja se s nikym hadat nehodlam. Jen rikam svou a reprodukuju zkusenosti jinych uzivatelu. Blinkr mam od toho, abych s nim cvaknul a nechal ho tak dlouho, jak uznam za vhodne. ne aby mi nejaky pocitac udelal 3x blik a smitec. Jsou situace kdy jsem rad za to, ze to neblikne 3x, pac nekteri idioti si nestaci vsimnout. Ale pro me za me si tam namontujte treba autopilota...:)
Je vidět, že si trojblik v autě ještě neměl, protože je to skvělá a návyková záležitost. Na žárovky to vliv nemá, měl jsem to ve dvou autech, škodovkách X let a nikdy mi nepraskla jediná žárovka z blinkrů. Naopak si myslím, že to má pozitivní vliv na životnost páček pod volantem (které stojí řádově více, než žárovčička na blinkry), protože je nemusíš jakoby "zalamovat". N objíždění cyklistů, změnu pruhů na poloprázdné dvouproudovce atd., hlavně všude tam, kde je blikání povinné, ale zbytečné, je to vynikající. Stejně tam mi v autě hrozně chybí zvírání oken - taky návykové. Prostě odpípneš dálkáč a nestaráš se. Nechápu, proč taková samozřejmost, která racionálně nic nestojí v autě není. Mám nové auto a už se mi podařilo nechat si do něj napršet. Celou noc na sídlišti s polootevřeným oknem. V obou případech jde de facto od drobné softwarové úpravy, které si Hyundai nechává královsky zaplatit ](*,)

Re: Moduly: Trojblik a aut.zavírání oken

Napsal: 10 kvě 2009, 23:04
od laufas
Nenici packy?
Jak ten trojblik funguje?

Re: Moduly: Trojblik a aut.zavírání oken

Napsal: 10 kvě 2009, 23:17
od Hardcam
laufas: staci trosku pohnout packou ve smeru, ktery potrebujes, ona se sama vrati nazpet a samo to 3x zablika. nic vic, nic min.

Re: Moduly: Trojblik a aut.zavírání oken

Napsal: 11 kvě 2009, 00:03
od laufas
Hardcam píše:laufas: staci trosku pohnout packou ve smeru, ktery potrebujes, ona se sama vrati nazpet a samo to 3x zablika. nic vic, nic min.
aha.
takze tedka pohnu trosku vic a blikam dokud nepohnu volantem zpet.
Mozna je to fajn, ale setkam se s tim az u novyho auta, kde to bude mozna v zakladu. Sam po tom nepujdu

Re: Moduly: Trojblik a aut.zavírání oken

Napsal: 11 kvě 2009, 08:51
od oKo
matysekul píše:A to je právě automatické zavírání oken.A na to je opravdu potřeba externí modul,který ještě není dořešený.
Z diskuze kolem automatického zavírání oken na i30 jsem trochu zmatený. V ceníku příslušenství je "006ND21 Modul autom. zavírání 2 oken". Takže co je vlastně nedořešeno?

Re: Moduly: Trojblik a aut.zavírání oken

Napsal: 11 kvě 2009, 09:22
od štaflík
oKo píše: Z diskuze kolem automatického zavírání oken na i30 jsem trochu zmatený. V ceníku příslušenství je "006ND21 Modul autom. zavírání 2 oken". Takže co je vlastně nedořešeno?
No jednak že celkem samozřejmou věc, defacto SW, chtějí celkem draho doplácet a za druhé jak v nějaké diskuzi, tak i v praxi, to prodejci Hyu mají tendenci zákazníkům rozmlouvat, že s tím prý bývají potíže. Možná je to ale jen výmluva těch méně schopných prodejců, nevím.

Re: Moduly: Trojblik a aut.zavírání oken

Napsal: 11 kvě 2009, 09:40
od matysekul
Hlavně si tím není jistý sám výrobce tohoto příslušenství,Škrlant motorsport.Tento ještě před nedávnem tvrdil,že si není jistý,jestli to bude fungovat.Každé toto dodělávané příslušenství vyrábí někdo jiný,než Hyundai.
Pokud jste toto stále nepochopili,kontaktujte zastoupení Hyundai,ať Vám to vysvětlí.Protože za chvilku zase přijde někdo se svou teorií a budu to muset opět vysvětlovat....

Re: Moduly: Trojblik a aut.zavírání oken

Napsal: 11 kvě 2009, 10:08
od Tudy
štaflík píše:
Hardcam píše:Staflik: no, pokud sis do nej nchal naprset, tak to se nenech vysmat, ale auto za to nemuze...:) ja sice ridim asi 6 let, ale tohle se mi jeste nestalo:)
Ja jsem psal nekde neco o zarovickach? Ne, nepsal a s jejich zivotnosti to nema nic spolecnyho. Jak ses mohl docist, v aute vybavenem touto serepetickou jsem jel a moje dojmy jsem zde napsal a psat je podruhy na jednu stranku uz nehodlam.
Nevím ... Jenom když když chceš třeba bliknout někde na rovině, kde se Ti páčka sama nevrátí (mimochodem i30 docela ráda nevrací), tak nemusíš zalomit, blikat, zalomit zpět - prostě do toho jenom ťukneš. Pohoda.
Lámat se nemusí, lámání používám jen na křižovatkách. Na rovině při předjíždění stačí páčku přidržet (dát 3-4 bliknutí) a pustit.

Re: Moduly: Trojblik a aut.zavírání oken

Napsal: 11 kvě 2009, 10:39
od štaflík
Tudy píše:
Lámat se nemusí, lámání používám jen na křižovatkách. Na rovině při předjíždění stačí páčku přidržet (dát 3-4 bliknutí) a pustit.
Akorát, že s prstem na blinkru se hůř kroutí volantem. Prostě nejjednoduší je do toho klepnout a neřešit to.