Stránka 2 z 4

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 12 kvě 2009, 16:12
od Hardcam
Long: ukaz mi, kde je tady tema venovane K&N a pak to smazu a omluvim se novackum.

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 12 kvě 2009, 16:12
od Hardcam
A vy co mate K&N, pouzivate primo cistici sadu od K&N nebo existuji univerzal?

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 12 kvě 2009, 16:17
od Hardcam
Borku, pokud narazis na tema sportovni vzduchovy filtr v sekci Lantra, tak tam je neco malo o Greenu, o K&N prakticky nic a nic jsem se nedozvedel na trech strankach. Primarn mi jde o to, ze ho ma nekdo z majitelu Elanter, proto je v sekci Elantra a ne Lantra a ptam s na konkretni filtr od jedne znacky, ne na nejaky sportovni hribky, ktere jsou uplne k nicemu. Mel jsem ho a bouchnul mi za jizdy.

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 12 kvě 2009, 17:31
od Engineer
Russell píše:
Engineer píše:Zlepsenie jazdnych vlastnosti som spozoroval hlavne v nizkych otackach, pri vyssich to uz neviem posudit.
Borek ma tiez vlozku K&N nie?
Uz ju mas namontovanu v aute? Co reakcia zoslapnutia plynu? U mna po vymene okamzita...
Kde si kupil tu vlozku ? Ja rozmyslam bud nad nou alebo siskou.
To se nerika :lol:

Ja som to kupil pod pultom, Iridiove sviecky NGK filter K&N, H&R pruziny za 170 euro. Takze ja som mal cenu velmi dobru.

Hardcam: este som ho necistil ale urco budem origo olejickom... na jesen a na jar.

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 13 kvě 2009, 15:59
od Rexcor
My máme tyhle filtry na obou autech. Subjektivně si myslíme, že má lepší zvuk, ale jestli jsme zaznamenali nárůst, to už si nepamatujeme. Jezdíme s ním už dýl.:-) Jinak čistit bych ho chtěl jen originálníma olejíčkama.

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 13 kvě 2009, 16:43
od Hardcam
Rexcor: to "bych ho chtel" znamena, ze jste jeste ani jeden necistili? Doufam, ze v manualu je to cisteni dobre popsane, abych neco nezanedbal. Tu sadu koupim zhruba za 3 mesice, driv tech 15tkm asi nenajedu. Jinak myslim, ze u tech silnejsich aut mohlo projevit, obzvlast u toho sestivalacha:)

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 13 kvě 2009, 17:58
od Engineer
Ja som niekde cital ze kazdych 6 mesiacov alebo 15t km.... By sa to malo cistit.

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 13 kvě 2009, 18:04
od Hardcam
Engi: ja cetl jen tech 15tkm, ale stejne to budu delat. Docela by me zajimalo, na jake bazi je ten olej, urcite existuje i nejak nahrada, nejsou preci jediny, kdo vyrabi unikatni olej.

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 13 kvě 2009, 19:31
od Rexcor
Tak jsem na to koukal a jednou už jsme ho nechávali čistit. Jen jsem se neptal jakým olejem, jestli originálem. Náš dvorní mechanik to vyřešil za mne.

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 14 kvě 2009, 15:48
od clay
Objektivně by tam měla být větší díra na sání ( filtr klade menší odpor ) a motor by se měl rychleji dostávat do otáček - subjektivně si na to rychle zvykneš a pak to nevnímáš. Je však předpoklad, že čím je menší přebytek výkonu motoru v autě, tím více bude změna citelná. Přeci jenom se ten můj šestihrnek většinou převaluje mezi 1800 až 3000 otáčkami a tam se to nemá proč projevit - je ale fakt, že pokud s ním musím do tahu nad 3500 tak je zvuk o něčem jiném a lépe drží v tahu.
Ono se to vyplatí i po ekonomické stránce - čištění je přeci jenom levnější než kupovat nový papírák - současně je to i přínos pro ekologii.

clay

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 14 kvě 2009, 16:09
od skel
clay píše:Objektivně by tam měla být větší díra na sání ( filtr klade menší odpor ) a motor by se měl rychleji dostávat do otáček - subjektivně si na to rychle zvykneš a pak to nevnímáš. Je však předpoklad, že čím je menší přebytek výkonu motoru v autě, tím více bude změna citelná. Přeci jenom se ten můj šestihrnek většinou převaluje mezi 1800 až 3000 otáčkami a tam se to nemá proč projevit - je ale fakt, že pokud s ním musím do tahu nad 3500 tak je zvuk o něčem jiném a lépe drží v tahu.
Ono se to vyplatí i po ekonomické stránce - čištění je přeci jenom levnější než kupovat nový papírák - současně je to i přínos pro ekologii.

clay

jo no, myslím že máš ve všem pravdu =D>

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 14 kvě 2009, 21:00
od PhanTom
KN filtr jsem měl na GETzi, nejdříve samotný, potom společně s Denso Iridium Pro. Při prvním testování pocit WAW - super zvuk, ale ve vyšších otáčkách až moc hlučné. Zkusil jsem to nechat zavřené i v tom původním boxu, hluk se zmenšil jízdní vlastnosti pořád lepší. Ale faktem je, že jsem si musel pohrát se zabezpečením přísunu studeného vzduchu, první stádium bylo řešené tak, že jsem prostě odpojil tu gumovou hadici od toho plastu na nasměroval ji přímo do mřížky tak, aby se to chovalo jako náporové nasávání. Pokud jsem to nechal koukat dolů. byl problém v létě s teplotou vzduchu - nasávalo to teplý vzduch od silnice a to nebylo ono.Čím chladnější vzduch, tím lepší výsledky v okamžitém zvýšení otáček po sešlápnutí plynu. . Dokonce jsem tenkrát měřil i teploty, ale disk, na kterém byly výsledky už bohužel točí plotnami někde v binárním nebi.
Shrnuto - jezdilo to výrazně lépe, ale opačný efekt byl v tom, že člověka to nutilo jezdít zostra. Takže spotřeba šla nahoru :(
Nakonec jsem ho demontoval, takže se válí v garáži. Jestli ho někdo chce a je z okolí Most tak ho přenechám, ať se raduje. Ale je potřeba ho nechat vyprat, já ho kupoval v Ústí v tuningshopu, a tam jsem si ho nechával i prát.
Pokud najdu fotky, pozdeji přiložím, jestli bude zájem

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 14 kvě 2009, 21:08
od Hardcam
Phantom: no, pokud bude slusna cena, tak bych ho vzal...pokud je na 1.1 filtr stejny

Edit: tak je to shodny.

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 14 kvě 2009, 21:15
od Rexcor
PhanTom - Počkej ale to se bavíš o tom kulatém a ne o normální vložce, ne? Jina nechápu proč jsi to zavíral do původního boxu až potom. Ten se přeci nijak u vložky nemění.

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 14 kvě 2009, 21:16
od PhanTom
Hardcam píše:Phantom: no, pokud bude slusna cena, tak bych ho vzal...pokud je na 1.1 filtr stejny

Edit: tak je to shodny.
--- asi jsi nečetl můj příspěvek moc dobře, psal jsem přenechám, ne prodám :) ˇAž se někde třeba potkáme na nějakém srazu, zaplatíš mi pivko :D/