Moc se mi to nezdá
Moderátor: Moderátoři
Re: Moc se mi to nezdá
Ten servis je současí prodejny Haša, ale zatím nechci špinít nikoho jméno, i když je pravda je pátek, už je to přes týden a pumpa nikde a to když naleznou další problém tak s tímhle přístupem to auto budou opravovat celou zaruční dobu. Napadlo mě zkusit tam zavolat jen tak jako někdo jiný, že mám zájem o koupi náhradního dílu (právě tý pumpy) a věří tomu že by byla druhý den nejpozději pozítří. Zlý to život
- Reklama
Re: Moc se mi to nezdá
Dávám jsem email co jsem psal přimo dovozci Hyundai:
Dobrý den, při koupi vozu do podnikatelské svéry, jsem se rozhodl pro značku Hyundai typu I10 1,2 comfort.Z důvodu praktičnosti v městském provoze, zajímavém vzhledu a bohaté výbavě. Teď k samotné otázce automobil používám cca 2 měsíce a začali se projevovat určité problémy:
1, Pískání pumpy neustále během jízdy
2, Bouchání od zadního prostoru, zvuk vyhází někde jakoby od kol - rany jsou nepravidelné, ale postupně hlasitějšího charakteru.
3, Dnes ráno mi nefungoval posilovač řízení - rozeběhl se až při jízdě cca 10m 4, Hučení od předního pravého kola - jako by od gumy 5, Cítím zápach pálejících se brzd jen od pravého zadního kola, kde mám í utahovací šroub zlaté barvy - jako by se vypaloval.
6, Občasné cukání automobilu, poté teprve zrychlí ( tento problém se stává velmi zřídka) - též je možná spojem s problémy s pumpou.
Při řešení problému u prodejce Hyundai Háša mi bylo odpovězeno takto
1, Ano pumpa je špatná jste trefil špatný kus, nová bude v sobotu 16.5., ale spíše až v úterý 19.5..Při volání k prodejci "pane já Vám říkal, až bude tak zavolám ještě není objednána, ale budou nějaké garančky tak jí objednáme a já zavolám."
2,Technici zjistili, že nejspíše zacvaklá zadní sedačka - ani nebyla provedena jízda po opravě - problém přetrvává 3, Nastal až dnes 4, Technici kontrolovali zbýhavost a nic není v nepořádku, máte také na autě obyčejné gumy, též je možné že se zajíždějí, odvětil jsem "jen jedna není zajetá?" "Je to možné, uvidíte časem."
5, Technici nic neobjevili a ty šrouby jsou narezlé.
6,Tento problém jse zapoměl prodejci zdělit.
jen mě zaráží jak u nového automobilu u kterého je je záruka 5let se objeví takové množství problému, auto mám k podnikání a nemám možnost trávit veškerý čas po servisech, z tohoto důvodu jsem nechtěl auto ojeté a problémy řešit takovým to způsobem.
Žádám Vás jako vyhradního dovozce Hyundai o radu jak postupovat v tomto problému.
čekal jsem lepší radu
Dobrý den,
Je mi velice líto, že máte níže uvedené problémy, nicméně je potřeba je řešit se servisem tzn. Nahlásit a předvést při zkušební jízdě technikovi a naopak při převzetí vozidla si při zkušební jízdě zkontrolovat, zda bylo vše opraveno.
S pozdravem
Antonín Jedlička
Technický ředitel
Hyundai Motor Czech s.r.o.
Bucharova 1186/16
155 00 Praha 5
http://www.hyundai.cz
tel: +420 251 025 330
fax: +420 251 626 965
e-mail: jedlicka.antonin@hyundai.cz
Dobrý den, při koupi vozu do podnikatelské svéry, jsem se rozhodl pro značku Hyundai typu I10 1,2 comfort.Z důvodu praktičnosti v městském provoze, zajímavém vzhledu a bohaté výbavě. Teď k samotné otázce automobil používám cca 2 měsíce a začali se projevovat určité problémy:
1, Pískání pumpy neustále během jízdy
2, Bouchání od zadního prostoru, zvuk vyhází někde jakoby od kol - rany jsou nepravidelné, ale postupně hlasitějšího charakteru.
3, Dnes ráno mi nefungoval posilovač řízení - rozeběhl se až při jízdě cca 10m 4, Hučení od předního pravého kola - jako by od gumy 5, Cítím zápach pálejících se brzd jen od pravého zadního kola, kde mám í utahovací šroub zlaté barvy - jako by se vypaloval.
6, Občasné cukání automobilu, poté teprve zrychlí ( tento problém se stává velmi zřídka) - též je možná spojem s problémy s pumpou.
Při řešení problému u prodejce Hyundai Háša mi bylo odpovězeno takto
1, Ano pumpa je špatná jste trefil špatný kus, nová bude v sobotu 16.5., ale spíše až v úterý 19.5..Při volání k prodejci "pane já Vám říkal, až bude tak zavolám ještě není objednána, ale budou nějaké garančky tak jí objednáme a já zavolám."
2,Technici zjistili, že nejspíše zacvaklá zadní sedačka - ani nebyla provedena jízda po opravě - problém přetrvává 3, Nastal až dnes 4, Technici kontrolovali zbýhavost a nic není v nepořádku, máte také na autě obyčejné gumy, též je možné že se zajíždějí, odvětil jsem "jen jedna není zajetá?" "Je to možné, uvidíte časem."
5, Technici nic neobjevili a ty šrouby jsou narezlé.
6,Tento problém jse zapoměl prodejci zdělit.
jen mě zaráží jak u nového automobilu u kterého je je záruka 5let se objeví takové množství problému, auto mám k podnikání a nemám možnost trávit veškerý čas po servisech, z tohoto důvodu jsem nechtěl auto ojeté a problémy řešit takovým to způsobem.
Žádám Vás jako vyhradního dovozce Hyundai o radu jak postupovat v tomto problému.
čekal jsem lepší radu
Dobrý den,
Je mi velice líto, že máte níže uvedené problémy, nicméně je potřeba je řešit se servisem tzn. Nahlásit a předvést při zkušební jízdě technikovi a naopak při převzetí vozidla si při zkušební jízdě zkontrolovat, zda bylo vše opraveno.
S pozdravem
Antonín Jedlička
Technický ředitel
Hyundai Motor Czech s.r.o.
Bucharova 1186/16
155 00 Praha 5
http://www.hyundai.cz
tel: +420 251 025 330
fax: +420 251 626 965
e-mail: jedlicka.antonin@hyundai.cz
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Moc se mi to nezdá
Tak přesně tohle jsem od pana inženýýýýýýýýýýýýýýýýýra Jedličky čekal. Bohužel se z něj profesionál nestal a autům rozumět nezačal. Jediná rada, která mě napadá, je změna servisu. Kličkují a nemají ani snahu to řešit (servis i dovozce ).
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Moc se mi to nezdá
Tak jsem překvapen,jednání se otočilo o 180°, 26.5. jem odvezl auto na výměnu pumpy, technik před opravou auto semnou projel,předal jsem mu seznam nedostatků a dokonce mi bezúplatně pujčili náhradní vůz taky i10, ale 1,1. No mají tam to auto nějak dloho,už je pátek a zatím se neozvali, no uvidíme
Re: Moc se mi to nezdá
Karel20: furt lepsi, nez kdyby Ti ho vratili za hodinu. Jen at si ho tam nechaji a poradne to udelaji. Auto i pujcili, uzivej si ho, nemusis si huntovat svoje. Na Hasovic servis asi opravdu plati jen bububu, meli jsme to taky udelat.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moc se mi to nezdá
Já si myslím, že Ing. Jedlička je velmi seriozní člověk. Setkal jsem se s ním v době, kdy jsem koupil nové daewoo, ihned po koupi jsem odjel do Španělska (v dešti jsem ujel skoro 3 tisíce km) přičemž se mi skoro smyl lak na přední části vozu (přední čelo, blatníky, kapota a nárazník. Tehdy byla dovozcem Avia a on tam Ing. Jedlička dělal šéfa technického útvaru nebo tak něco podobně. Servis mně rovnou poslal na dovozce s tím, že on to řešit nesmí. Tam vylezl nějaký reklamační kluk, pohladil lak rukou, řekl že laku nic není a zase se vrátil dovnitř. Tak jsem si nechal udělat znalecký posudek od znalce v oboru ochrany materiálu, vylezlo z toho, že základní vrstva (base coat) není schopná udržet vrchní vrstvy nátěru a proto se lak v dešti smyl a dále z toho vylezlo, že auto má na 3/4 plochy lak asi o 1/2 - 1/3 tenčí než měl být. Tak jsem se tam vrátil a začal jednat s posudkem v ruce přímo s ing. Jedličkou. Ten nejen že nic nenamítal, dokonce to prý musel projednávat až v Daewoo v Koreji, s výsledkem mě osobně navštívil v bance, kde jsem dělal tehdá. No a pak už to šlo jako když hrom bije auto si odvezli někam na přestříkání sami náklaďákem od mého bydliště a zase ho tam po nastříkání přivezli. No možná na to mělo vliv i to, že v té době Avia potřebovala asi 10 milard na vývoj a zařízení výroby nového náklaďáku a tehdy jsem tohle v bance řešil právě já a na mně záleželo,jestli těch mizerných pár miliard dostanou a tak jsem tu věc projednával přímo s korejským šéfem Avie jménem Kim, (nevím proč se každý korejec jmenuje Kim) a o svém problému jsem mu říkal. Nemám ponětí o tom co se dělo uvnitř Daewoo. S vyřízením jsem byl spokojen, ale když máte nové auto 6 týdnů a celé ho přestříkají, stejně jsem už pak tomu krámu moc nedůvěřoval a dost brzy jsem ho prodal - mělo najeto asi 43 tisíc.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Moc se mi to nezdá
Zřejmě dostali od někoho po čumákuKarel20 píše:Tak jsem překvapen,jednání se otočilo o 180°, 26.5. jem odvezl auto na výměnu pumpy, technik před opravou auto semnou projel,předal jsem mu seznam nedostatků a dokonce mi bezúplatně pujčili náhradní vůz taky i10, ale 1,1. No mají tam to auto nějak dloho,už je pátek a zatím se neozvali, no uvidíme
Accent LC CF1 1.3 2006
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Moc se mi to nezdá
To Espero: Já toho pána znám od roku 2001, kdy jsem mu na školení prodejců vytkl chyby v technických částech prospektů. Reakce byla ve stylu, který jsem vždy nesnášel: "Já nic, já muzikant.". Posléze se diskuze vyvinula směrem, který mě rozebral úplně. O Hyundaiích nevěděl absolutně nic, následovala hláška, že mezi přímým a nepřímým vstřikováním u benzínových motorů není rozdíl (!!!). Po menší diskuzi připustil, že v tom asi rozdíl bude a dorazil to hláškou, že je to stejně jedno, protože přímovstřikový benzín stejně nevyrábí (též nesmysl, v té době GDI od Miciny v provedení V8 4,5l). Tam jsem o profesionalitě pana A.J. ztratil všechny iluze.
A když už jsem stál na druhé straně barikády a dovolil jsem si kritizovat fakt, že čekám na některé díly nepřiměřeně dlouho, tak jsem se dozvěděl, že když boční okno nepotřebují rok a půl, tak proč ho mít skladem (šéfovi tenkrát vykradli auto v listopadu, takže odstavit na 5 dnů) a že ráfky na Getze a Accenta mají skladem v počtu 100 kusů, takže jsem je musel dostat hned a nečekat, že chyba je na straně servisu. Což tenkrát pravda nebyla, místo původních ráfků se začala dodávat náhrada s jiným číslem dílu, které ovšem dealeři ještě neznali a objednávkový systém dovozce neuměl spárovat původní objednávku s novým číslem. Toto pro změnu tento pán hodil na přijímacího technika, kterého obvinil ze lži.
Pan A.J. je osoba, která, dle mého soudu, značce dosti škodí. Moje averze vůči jeho osobě je v síti známá, takže vše vlastně při starém a tudíž v pořádku .
A když už jsem stál na druhé straně barikády a dovolil jsem si kritizovat fakt, že čekám na některé díly nepřiměřeně dlouho, tak jsem se dozvěděl, že když boční okno nepotřebují rok a půl, tak proč ho mít skladem (šéfovi tenkrát vykradli auto v listopadu, takže odstavit na 5 dnů) a že ráfky na Getze a Accenta mají skladem v počtu 100 kusů, takže jsem je musel dostat hned a nečekat, že chyba je na straně servisu. Což tenkrát pravda nebyla, místo původních ráfků se začala dodávat náhrada s jiným číslem dílu, které ovšem dealeři ještě neznali a objednávkový systém dovozce neuměl spárovat původní objednávku s novým číslem. Toto pro změnu tento pán hodil na přijímacího technika, kterého obvinil ze lži.
Pan A.J. je osoba, která, dle mého soudu, značce dosti škodí. Moje averze vůči jeho osobě je v síti známá, takže vše vlastně při starém a tudíž v pořádku .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Moc se mi to nezdá
To Karel: Pokud Ti dali náhradní auto, tak ať se v tom pošťourají pořádně a máš mazlíka v naprostém pořádku. Abys mohl rozšířit řady ZCELA spokojených majitelů vozů značky !
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Moc se mi to nezdá
Tak mám auto doma, z Prahy k předávání přijel i nějaký technik,po projíždce spokojenost.Nevím co s autem dělali ale vše vypadalo ok. Pumpu vyměníli a prý přední pravé ložisko.Jinak nic neobjevili. V sobotu když jsem jel na oslavu tak to začalo zase bouchat od zadu.Tak fakt nevím, jsem už znechucen, nemá náladu ani čas jít zase do servisu. To auto mě unavuje.Přemyšlel jsem mezi Mazdou 2, Kia Picanto a Hyundai i10 a vybral jsem asi špatně
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Moc se mi to nezdá
Tak mě napadlo, jestli by to bouchání nemohlo mít stejnou příčinu jako na Getzech. Viz tento topic: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=5&t=10640
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Moc se mi to nezdá
Jop Mr. HYUNDAI na to asi kapl. Taky si dam na to bacha az budu mit auto, takova informace se hodi. Jinak na i10 co mame v rodine tento problem nepozorujeme.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Moc se mi to nezdá
Je možné že to bude ono, to bouchání je takové tupé jak rána do plechu, nepravidelné, někdy více někdy méně slyšitelné, ale nevrže. Zkusím to navrhnout technikovi, jestli na mě budou mít vůbec ještě náladu.A jestli to dělalo už na Getzovi tak mi příjde divé že tento problém v hyundai neřešili.To jejich i=inovace,inspirace, inteligence mi moc nesedí
Re: Moc se mi to nezdá
Tak po delší odmlce jsem zpět auto jsem měl konečne v servisu, a byl tam takový starší pán. Než jsem začal mluvit tak mi říká, že to první projedeme. Jeli jsme slyšel pískání čerpadla bouchání od zadního prostoru, prostě co jsem řekl, stím souhlasil. Ještě jsem ho upozornil, že mí strašně pískala zadní brzda ale né pořád. A říkal též, že mi rozumí, že si nikdo nekupuje auto aby ho měl pořad v opravně. Myslel jsem si že teď snad už to bude ok.
Po dvou dnech po předávání auta to zase první projel a slyšel jsem pískání čerpadla ,bouchání i když méně ,ale pořad na prd. V tu chvíli pán úplně otočíl něž když auto přijímali, přý čerpadlo píská protože dávkuje vstřiování, to bouchání ať mu nepovídám, že to nebouchá míň než předtím atd. Jo a na brzdách nic nebylo. Naštvaný jedu domů ,protože auto potřebuji a neměl jsem na to nervy. V tom jsem si ani neuvědomil ,že jsem mu nic nepodepsal a že mi také nedal žádný doklad.Ujel jsem cca 500m a začali pískat brzdy. Tak jsem to otočil a on, že to není možný když jsme jeli spolu tak byl klid. Tak to tam projížděl a uznal to, v tu chvíli chtěl jet domu technik(opravář) rozčiloval se a ja si v duchu říkal ,tak to teď udělají narychlo a bude to zase stát za ho....,vzali auto dovnitř zatáhli vrata čtvrt hodiny jsem čekal a pak stím přijeli a říkají mi ,že tam byl placatý půl centimetrový kamínek. Odjel jsem občas něco pískne, ale jsem znechucenej a už to prostě neřeším. Došlo mi taky, že se na to auto možná ani nepodívali, protože pokud mi říkal technik ,že na brzdy koukali a nic nenašli tak jak to že si toho kamenu všimli až pak ,když jsem se vrátil. K tomu zadnímu bouchání jsem jim ukazoval, že se to stávalo u Getze a na to tak řekli, že tím to není, je to prý úplně jinak stavěný auto.
Akotát mě sere, že jsem šel do novýho aby byl klid, výplata skoro poloviční ,protože druhou půlku dávám na leasing a mám takovou jebku.
Po dvou dnech po předávání auta to zase první projel a slyšel jsem pískání čerpadla ,bouchání i když méně ,ale pořad na prd. V tu chvíli pán úplně otočíl něž když auto přijímali, přý čerpadlo píská protože dávkuje vstřiování, to bouchání ať mu nepovídám, že to nebouchá míň než předtím atd. Jo a na brzdách nic nebylo. Naštvaný jedu domů ,protože auto potřebuji a neměl jsem na to nervy. V tom jsem si ani neuvědomil ,že jsem mu nic nepodepsal a že mi také nedal žádný doklad.Ujel jsem cca 500m a začali pískat brzdy. Tak jsem to otočil a on, že to není možný když jsme jeli spolu tak byl klid. Tak to tam projížděl a uznal to, v tu chvíli chtěl jet domu technik(opravář) rozčiloval se a ja si v duchu říkal ,tak to teď udělají narychlo a bude to zase stát za ho....,vzali auto dovnitř zatáhli vrata čtvrt hodiny jsem čekal a pak stím přijeli a říkají mi ,že tam byl placatý půl centimetrový kamínek. Odjel jsem občas něco pískne, ale jsem znechucenej a už to prostě neřeším. Došlo mi taky, že se na to auto možná ani nepodívali, protože pokud mi říkal technik ,že na brzdy koukali a nic nenašli tak jak to že si toho kamenu všimli až pak ,když jsem se vrátil. K tomu zadnímu bouchání jsem jim ukazoval, že se to stávalo u Getze a na to tak řekli, že tím to není, je to prý úplně jinak stavěný auto.
Akotát mě sere, že jsem šel do novýho aby byl klid, výplata skoro poloviční ,protože druhou půlku dávám na leasing a mám takovou jebku.
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moc se mi to nezdá
to je v řiti...nejvíc mě sere arogantní chování..
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju