Stránka 2 z 3
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
Napsal: 15 kvě 2009, 21:40
od laufas
Hard: Prave jsem ji studoval a hledal znamky te sekvence
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
Napsal: 15 kvě 2009, 21:43
od Hardcam
steflik: takze s nejakou hromadnou svolavackou se asi moc pocitat neda. Co jsem tady na foru zpozoroval, nejsou svolavacky tak casto. Obcas mrknu kvuli inzerci treba na Audi club nebo Skoda Home a tam je toho o svolavackach o dost vic. Mozna na svy chyby vic dbaji a nebo se vic serou, to at posoudi majitele. Doufej, ze Ti odeje driv, nez Ti skonci zaruka. Omezeni na kilometry uz neexistuje, ne?
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
Napsal: 15 kvě 2009, 21:56
od štaflík
Hardcam: km bez omezení, záruka na spojku jen dva roky. No já doufám, že třeba je to OK a vydrží. Že prostě jen smrdí. Svolávačka zatím asi fakt nehrozí. Nevím o nikom, komu by se vysypala. Navíc třeba běžný obyvatel Polabí, pokud není řidičské kopyto nemá moc šancí poznat slabodechost té spojky. Já prostě bydlím v dost kopcovitém městě, parkuji v často v kopci a střídám dost aut. V tomto ohledu fakt Hyu působí s přehledem nejhůř.
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
Napsal: 15 kvě 2009, 22:08
od Hardcam
staflik: a kdepak bydlis v tom Polabi? Jedina sance je, ze byse vypalila...
a auta, se kterymi jezdis jsou aspon podobneho druhu neo SUV popr. mini?
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
Napsal: 15 kvě 2009, 22:15
od JoKo
hardcam: ta prevodovka co si tu dal podla mna ani nahodou nie je sekvencna. nemas tam moznost manualneho radenia. je to klasicky automat.
staflik: mne na accente tiez zvykne zasmrdiet spojka. podla kamarata z renault servisu to aj u nich zvyknu robit nejake spojky a vraj to {smrad} nema vplyv na jej funkcnost...
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
Napsal: 15 kvě 2009, 22:19
od štaflík
Hardcam píše:staflik: a kdepak bydlis v tom Polabi? Jedina sance je, ze byse vypalila...
a auta, se kterymi jezdis jsou aspon podobneho druhu neo SUV popr. mini?
-? Nebydlím v Polabí. Tam moc kopcovitých měst není. Prostě jsem chtěl říct, že obyvatel rovin má menší šanci poznat chování spojky při zátěži, než ten, kdo bydlí v kopcích.
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
Napsal: 15 kvě 2009, 22:20
od štaflík
JoKo píše: staflik: mne na accente tiez zvykne zasmrdiet spojka. podla kamarata z renault servisu to aj u nich zvyknu robit nejake spojky a vraj to {smrad} nema vplyv na jej funkcnost...
To je přesně typ informace, kterou chci slyšet
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
Napsal: 15 kvě 2009, 22:22
od Hardcam
staflik: proto jsem se ptal, kde tam bydlis:)
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
Napsal: 15 kvě 2009, 22:36
od 89majlo96
no ja hovorim za seba, podla mna je i30 super auto... Ja som nemal este ziadnu poruchu, dokonca ani ziarovku vypalenu...
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
Napsal: 16 kvě 2009, 00:12
od shwaara
Forum uze to pusobit dojmem, ze i30 neni kvalitni auto proto, ze na foru se vetsinou resi problemy a diskutujici se zde radi o moznostech opravy. Nevim, proc bych tu mel s nekym resit, jak mi auto bez problemu jede
K presnosti prevodovky ve srovnani s Octavii (VW group). Mel jsem OI a muzu s klidem rict, ze v Sonate je prevodovka presnejsi a jde s ni radit s mnohem mensi namahou.
Ke spojce: Ano, chce to zvyk, obcas mi prislo, ze najednou zabrala uplne jinde nez obvykle a byla takova ... nekompromisnejsi.
K detailnejsim zalezitostem i30 se nemuzu vyjadrovat, protoze ji nemam
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
Napsal: 16 čer 2009, 21:50
od F269
S i30 cw jsem zatím najel jen něco málo přes 8tis. km a zatím bez závad, ale spokojen nejsem s podvozkem, který je dle mého názoru na dálnici D1 v pomalém pruhu doslova nebezpečný. Vůz se zde při rychlosti okolo 130km/h rozkmitá a je prakticky neovladatelný (samozřejmě na těch úsecích, kde není nový asfalt). Byl jsem nucen projet tyto dlouhé části dálnice v rychlém pruhu. Podvozek se svými vlastnostmi nedá srovnat s Okt. a snad ani s Felicií. Obecně každá nerovnost na vozovce je provázena ránou do "kovadliny" a velmi nepříjemným trhnutím vozu.
Lak je kapitola sama o sobě, kliky u dveří mám již oškrábané na bílou barvu (asi základka) a několik rýh ve dveří, zkrátka parkovat u obchoďáku nese určité riziko, avšak takové rýhy nemám na Felicii ano po 14 letech provozu. Zatím jsem se neodvážil do myčky a meju ručně houbou. Jinak zatím bez závad.
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
Napsal: 16 čer 2009, 22:32
od SKV
Podvozek je pořád takovej neevropskej. Nemám problém s tím, že by neseděl, naopak, zatím mě vždy podržel. Akorát ty zvukové projevy od náprav při přejezdu nerovností... I valivý odpor od pneu je jaksi víc slyšet. Panelová D1 v pravém jízdním pruhu je ten pravý zážitek, ale můžu utěšit ža na i10 je na to infarkt pro všechny neřídící členy posádky. V dlouhodobém testu Kia Ceed, tuším, že po 100 000 km, neshledali na podvozku žádné lidskými smysli vnímatelné opotřebení, takže z brzké smrti nemusíme snad mít strach. Za sebe musím říct, že už mi spojka tolik nesmrdí, jednak si začínám zvykat, jednak se motor asi trochu usazuje, protože už při nižších otáčkách nejeví takovou snahu umírat jako když byl čerstvý. Dokonce už si občas dovolím i "dravější" rozjezd a to bez vnímatelného pachového projevu. Trochu vnímám jemné povrzávání interiéru při různých teplotách, na našich cestách ale není divu.
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
Napsal: 16 čer 2009, 22:54
od Mexican
Hardcam to na obrazku nie je sekvencna (poloautomaticka prevodovka)... tak som teraz posledny tyzden sodnoval -
bohuzial pouziva velmi stary a dost ospaly automat.. neda sa porovnat s DSG. Nemozem ale hovorit s vlastnej skusenosti, bude to ale nieco podobne ako 4 st automat v Neone z konca 90 rokov.. Novy automat snad bude skoro, pretoze uz aj Daewoo ma 6st automatiku
posledne som jazdil s Galantom s 5st sekvencnym. A musim povedat ze prave fun faktor bol prekvapivo dobry (v ramci moznosti motora teda)
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
Napsal: 16 čer 2009, 22:58
od Hardcam
Mexican: ja fun factor u auta, ktere vazi 1600kg, ma 119kW a automat skutecne nehledam, obene jsem spokojen, pokud o auto jede pohodlne, ma klimu, ekvivalentne zrychluje a dobre brzdi. Vic od auta nechci.. V sonate je to velmi prijemna kombinace, kickdown funguje s prehledem o dva stupne dolu, 3ka do 180ti, 4ka az do maxima. Pokud lovek nehledi jen na spotrebu, je to fajn. Pokud se podivas na stranky Hyundaie, do korabu uz se 4stupen nemontuje. Osobne bych po vic jak 5ti stupnovem automatu stejne neprahnul, jezdi jsem v Touaregu, ktery ma sestistupnovy automat, znamy ho po menici prodal, protoze to auto neustale radilo, bylo to dost neprijemny, kdyz se to imrvere rozhodovalo mezi 5 a 6. Takovy auto nechci.
Re: POPROSÍM VAŠE REAKCIE
Napsal: 17 čer 2009, 09:21
od Mr. HYUNDAI
Tak trochu té technické lyriky přátelé. Automat v i30 je stará škola s hydrodynamickým měničem bez možnosti ruční volby stupňů, v Hardově Sonátě je v podstatě tentýž systém, ale ruční volbu umožňuje (nezaměňovat ruční volbu se sekvenční převodovkou, jde o něco zcela jiného). A Mexican zmínil DSG. To není automatická převodovka, míchali bychom jablka a hrušky, DSG je manuální převodovka se dvěma spojkami, které ovládá "chytrý trpaslík" a která též umožňuje ruční volbu stupňů
.
A co se týče spolehlivosti i30. Jednu máme ve firmě a nedělám si iluze o tom, jak se k tomu autu naši zaměstnanci chovají. Je tu rok a půl, zatím zcela bez problémů. A ani jsem nezaznamenal, že spojka někdy zasmrděla, ale možná to dělá ten zvyk na
v mém případě
. Jediná "oprava" byla výměna žárovky v levém potkávacím světle, jinak nic
.