Stránka 2 z 2

Napsal: 06 bře 2006, 13:26
od Dastin
proskočilo to tak při 55km/h při přeřazování tak možná proto to šlo jakš takš dát do pojízdného stavu. Na autě jsem ještě potom najezdil tak 55 000 km a to jsem s ním byl v Holandsku, Bavorsku a dvakrát v Popradě. Jinak zbytek byl najet v ČR. Píst mám do dnes jako vzpomínku na to co se stalo.Štěstí v neštěstí jsem určitě měl, mohlo to skončit klidně ještě hůř. Třeba výměnou celého motoru a za ten tenkrát (roku 2002) chtěli 19 000kč.
Rozvoďák velký 1200 kč (Hyundai Hodoní) v UH.Hradišti tenkrát za
něho chtěli 3000kč, to nechápu, přece jde o
stejného autorizovaného prodejce.
Rozvoďák malý 600kč
Těsnění pod hlavu 800kč
Rzvodové kolo 1600kč
Píst 1300kč
Ventily 2x169kč
Těsnění pod výfuk 300kč
Těsnění po sání 200kč
Kladka vodící 700kč
Kladka napínací 600kč
Kladka maly rozvod 500kč
Těsnění pod vanu 200kč
Přefrézování sedel 90kč
Kontrola ojnice 60kč
Nasazení zozvoďáku 400kč
_________
8888kč
Ceny si přesně nepamatuju, ale zaokrouhlil jsem je směrem nahoru.

________________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG :D