Garančka 30 tis. km
Moderátor: Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8132
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Garančka 30 tis. km
Uzi77 a to je tak tazke si objednat ten isty olej z netu za cca 140-170 kc/liter a doviezt ho tam? po par precedensoch uz vacsina servisov akceptuje privezeny olej - musi splnat specifikaciu, musi byt originalne zabaleny. Ten "garazmajster" ho teda lacnejsie o moc nekupi (mozno 10-15% nadol), zazraky by som tam necakal. To ze sa na garanckach meni len olej, tak to mozno hovoria len ti garazmajstri. Potom ten stav vozidiel na cestach tak vyzera
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: Garančka 30 tis. km
neříkám že vymenujou jen olej a filtry ale nikdy si nemuzes bejt taky jistej jestli neco delaj v servise bud trochu soudnej nejsem jedinej kterej ma spatny skusenosti a jestli si myslis ze kdo nedela garančky v autorizaku tak ma auto naprd tak radsi nikam nejezdi a nechod ani nekde na ulici at nikoho nepotkas.
Ted sem si treba nechal vymenit desticky a vyslo me to na cenu desek a+ 300 práce
uz sem to tu psal geometrie vysla v autorizaku pres litr a nevimteda ale po mesícui sem musel tady do servisu a udelali me to za 500 odchylka byla 2 stupne (byl sem u toho) podle pana kterej to delal neni mozny aby byl po mesici takovej renonc a ze kdyby sem to udelal ja dírou v silnici ze by sem to urcite poznal hh
a kontrola karoserie a takové pí.oviny ono víš když si umejvas obcas auto houbou a pak nasledne voskujes tak najdes víc nez ten kdo na to sere a je mu to jedno takze se nenech vysmat
jo a to s tou garaží ze si to tam necham radsi udelat bylo prehnany práce na aute ktery potřebuju jezdim za tema lidima o kterych vím na co jsou dobří a na co maji vybavení jesm z mestecka 10000obyvatel vcetne prilehlích obci a okolo je tolik servisu že muzu vybírat a vybírat a vybírat
jo a s timolejem mas pravdu muzes si ho koupit sam ja ho koupil litr Castrol Long L za 198,- oni me tem davali klasik a za 550,- vymena neni takovej proces na kterej potrebujes autorizak staci servis se zvedakem. vše zapsano v servisce s razítkama.
no to uz snad stací
Ted sem si treba nechal vymenit desticky a vyslo me to na cenu desek a+ 300 práce
uz sem to tu psal geometrie vysla v autorizaku pres litr a nevimteda ale po mesícui sem musel tady do servisu a udelali me to za 500 odchylka byla 2 stupne (byl sem u toho) podle pana kterej to delal neni mozny aby byl po mesici takovej renonc a ze kdyby sem to udelal ja dírou v silnici ze by sem to urcite poznal hh
a kontrola karoserie a takové pí.oviny ono víš když si umejvas obcas auto houbou a pak nasledne voskujes tak najdes víc nez ten kdo na to sere a je mu to jedno takze se nenech vysmat
jo a to s tou garaží ze si to tam necham radsi udelat bylo prehnany práce na aute ktery potřebuju jezdim za tema lidima o kterych vím na co jsou dobří a na co maji vybavení jesm z mestecka 10000obyvatel vcetne prilehlích obci a okolo je tolik servisu že muzu vybírat a vybírat a vybírat
jo a s timolejem mas pravdu muzes si ho koupit sam ja ho koupil litr Castrol Long L za 198,- oni me tem davali klasik a za 550,- vymena neni takovej proces na kterej potrebujes autorizak staci servis se zvedakem. vše zapsano v servisce s razítkama.
no to uz snad stací
Matrix 1,5 CRDi R.V. 2008
Re: Garančka 30 tis. km
Jen doplním - Filtr kabinový cena 300,- Kč a palivový (naftový ) cca 400,- Kč. Důležitá informace pro ty, kteří se rozhodnou pro výměnu paliváku u tohoto modelu je ta, že spodní čidlo na filtru ( voda ) má závit průměr 10 mm a stoupání 1,5 mm. V náhradě se blbě shání, ale dá se to vyřešit tak, že se na filtru který má průměr 8 mm, zvětší dírka a udělá nový závit - potom tam pasuje filtr i za 300,- Kč. Samotná výměna paliváku je u mého modelu úplna hračka. Povolit dva šrouby co drží celý filtr, odpojit hadičky ( ta zezadu má na sobě takové udělátko, kterým se to musí nejprve do boku posunout a potom zatlačit na čudlík a lehce sumdat). Odpojit káblíky od vyhřívání a čidla teploty a čidla vody ve filtru. Sumdat dva konektory z obalu filtru a šup s filtrem ven. Ve svěráku povolit - jde to opravdu ztuha. Samosebou neustále mít po ruce hadru na vytíkací naftu.
NEW; MATRIX; 1.5 CRDi VGT 81 kW; r.v. 2009.
OLD; VW POLO;1.9 TDI 81 kW; r.v. 1999.
OLD; VW POLO;1.9 TDI 81 kW; r.v. 1999.